مادام مریم رجوی

Fred
by Fred
16-Feb-2012
 

خدا بسر شاهده که کوچکترین قصد توهین به هیچکس نیست؛ ولیکن شورای ملی مقاومت ایران، رهبریت سازمان مجاهدین خلق یا هر فردی که برای کادر این گروه در شهر (کمپ) اشرف در عراق تصمیمم میگیرد، خر است.

آقا جان ٣۴۰۰ نفر مسخ و شستشوی مغزی داده شده را گروگان گرفته اید برای چه؟

بسیاری از دولتمردان عراق با وحوش حاکم بر ایران رابطه نزدیک و قدیمی دارند، در توحش هم از آنان دست کمی ندارند و از همکاری مجاهدین با صدام هم خاطره های بدی برایشان مانده و یکی از این روزها پدر صاحاب بچه همه ساکنین کمپ را در میآورند.

سازمان ملل برای این چند هزار مسخ شده جا آماده کرده تا کم کم آنها را از عراق خارج بکنه و شاید دوا و درمون در کشورهای آزاد.

آقا مسعود که خیلی وقته آفتابی نمیشه؛ همسر گرامی آقا مسعود، سرکار مادام مریم " رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران" دیگر بس است؛ عنایت فرموده از حومۀ پاریس حکم انتقال این بخت برگشتگان به "کمپ لیبرتی" را صادر فرمایید.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
مآمور

همه جوره در خدمت هستیم

مآمور


 شما عزیز دل برادر اسامی آنها را بده من تحقیق میکنم. من خودم در سالهای ۶۰ روزنامه منافق میفروختم و محل فروش هم بغل محل فروشن روزنامه مجاهد بود. بسیاری از ان عزیزان فریب خورده را شخصأ مشناسم.

I wear an Omega watch


Monafegh

مامور جان کمک

Monafegh


شما که اینقدر بزرگواری تو کمک کردن میتونی نشانی محل دفن دو تا بچه 17 و 19 ساله رو که هفت سال به خاطر یه نشریه زندانی و شکنجه شدند و سال 67 اعدام شدند را پیدا کرده و به مادرشون بدین واله ثواب داره خدا از بزرگی کمتون نکنه 


behrad91

رجوي از سوراخ موش خود فرمان انتقال ساكنان اشرف را صادر كرد

behrad91


بالاخره امروز سايت مجاهدين اعلام كرد كه رجوي در سوراخ موش خفته از طريق همسرشان در فرانسه اعلام كرده است كه  حاضر است نفرات را به كمپ ليبرتلي بفرستد. البته اين تحت فشار شديد آمريكا و سازمان ملل صورت گرفته است روز گذشته دبيركل ملل متحد اعلام كرده بود كه  مجاهدين هرچه زودتر بايد اقدام كنند آمريكا هم گفته است كه كمپ ليبرتي آماده است

در نتيجه مجاهدين ديگر حرفي براي مخالفت برايشان نمانده لاجرم قبول كرده اند


مآمور

your mother is my mother

by مآمور on

 اول انقلاب چندی از دوستان و فامیل دنبال به اصلاح مجاهدین افتاده بودند یکبار هم من را بردند  البته شد نفرت در یک نگاه!!! یکی دو روز بعد از مرصاد مادر یکی از همان آشنایان با پدرم تماس گرفت و درخواست کمک برای پیدا کردن فرزندش کرد. این مادر نمیدانست آیا فرزندش در مرصاد شرکت داشته یا نه!! مرده؟زنده؟ جالب -نه ببخشید تاسف آور-بود که دیگر فرزندان این مادر که مقیم پاریس از بزرگان محفل حاضر نبودند هیچ اطلاعی از وضع خواهر خود به مادرشان بدهند.
پدرم که در ان موقع مثل الان من مامور بود تا جای که توانست کمک کرد.

I wear an Omega watch


Roozbeh_Gilani

wait a sec, is our friend "Monafegh" suggesting...

by Roozbeh_Gilani on

that our other friend "masoud Khodabandeh", famous for his and his beloved English Wife's  ceasless efforts in exposing the "Cult of Mojahedin Khalgh", is actually somehow collaborating with the islamist regime of Iran? 

Could Mr Khodabandeh comment on this?

"Personal business must yield to collective interest."


Monafegh

شعور هم خوب چیزیست

Monafegh


من نمیدانم چرا فقط آقای بنده خدا و خانم سنجابی افتخار دیدن این چیزها را داشتند این همه مدت آمریکاییها اونجا بودند بعد هم عراقیها اونجا رو با سگاشون جارو کردن هیچ چیزی پیدا نکردند دروغم که حناق نیست کی به کیه کسی هم که نمیتونه بره چک کنه که این افاضا ت درسته یا نه همسر ایشون هم که انگلیسیه و تو اوین تواب سازی میکرده شاهد اضافات ایشونه

بابا رو رو برم هی  


Fred

فرامرز

Fred


آقای خدابنده صحبت از "زیرزمین پارسیان در کمپ اشرف" میکنند وبا آنکه شما پیدا کردید از نظر مکانی باید فرق داشته باشد. 

 


Faramarz

کاخ پارسیان رجوی در عراق

Faramarz



Roozbeh_Gilani

"زیرزمین پارسیان در کمپ اشرف"!!!

Roozbeh_Gilani



Fred

آقای خدابنده

Fred


این اولین بار است که من راجع به ساختمان "پارسیان" و مخفی شدن آقا مسعود در زیرزمین آنجا در کمپ اشرف چیزی میخوانم.

شما بدلیل سوابق و روابط اطلاعات زیادی راجع به مجاهدین دارید، ممکن است کمی بیشتر در این مورد توضیح بدهید.

چنانچه آقا مسعود در داخل کمپ باشد؛ آنگاه میشود درک کرد که چرا نمیخواهد آنجا را تخلیه کنند و احتمال تکرار فاجعه جیم جونز بوجود می آید.


massoud khodabandeh

Massoud Khodabandeh

by massoud khodabandeh on

Massoud Khodabandeh مشکل مادام رجوی نیست. مشکل مستر رجوی است که هشت سال و اندی بعد از سقوط صدام هنوز در زیرزمین پارسیان در کمپ اشرف نشسته و گروگانها را تنها مانع در برابر دستگیری و محاکمه خودش میداند

 


Doost daaram pas hastam

MEK & IRI leadership are very simillar

by Doost daaram pas hastam on

They do not care what happens to their own followers. 


Maryam Hojjat

Wehh said

by Maryam Hojjat on

Madam Rajavi, Have some of that Marksit islam compassion on them.