ویدیو داماد ابراهیم یزدی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
28-Feb-2012
 

به گواهی تاریخ؛ یکی از علانم بوی الرحمان بلند شدن هر نظام خونخوار، تلاش عاملان و عمله های ظلم آن برای برائت خود از جنایات مرتکب شده است.

مؤید این ادعا نگاهی حتی گذرا به اواخر رژیم نازی ها میباشد که از لحاظ قساوت، سازمان بندی عوامل سرکوبگری، تبعیض جنسیتی و دینی و اشتها برای "مدیریت جهان" نزدیکترین به نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره است.

به شهادت آیت الله منتظری، در آنزمان بعد از خمینی نفر دوم رژیم، و بر اساس دیگر مدارک و شواهد، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، عضو کمیته سه نفرۀ مجری جنایت علیه بشریت سال ٦٧ در زمان نخست وزیری میرحسین موسوی خامنه و ریاست جمهوری سید علی خامنه ای بوده.

همین آقا که متهم به شراکت در بسی دیگر جنایات رژیم میباشد، حالا در جمع دانشجویان در تهران میزند زیر همه چیز و انکار و انکار که من نبودم.

یک نمونه دیگر؛ در واکنش به مصاحبه آقای پرویز ثابتی، مقام ارشد اجرایی سازمان سرکوبگر ساواک و مطالبی که در مورد دکتر ابراهیم یزدی و نقش او در رابطه با شهید بازی شارلاتان علی شریعتی گفته بود، آقای دکتر مهدی نوربخش که در آمریکا تشریف دارند و داماد آقای دکتر ابراهیم یزدی میباشند با صدای آمریکا مصاحبه کرده و در بین حرفها و حدیثها تا دلتان بخواهد (دو ویدیو ضمیمه) انکار حقایق مستند و داد سخن در دموکرات منشی "دکتر".

بوی الرحمن بلند شده.

تبریک

داماد دکتر ابراهیم یزدی:


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Khebedin

Yazdi MUST face the full

by Khebedin on

Yazdi MUST face the full force of the law. His behaviour was totally unacceptable. He must put to Trial


Oon Yaroo

As Faramarz Jaan said yesterday....!

by Oon Yaroo on

Goor'e pedar'e IRR, Yazdi, Beheshti, Bazargan, Khomeini, Khamenei, Rajavi, Kianoori, Ahmadinejad, their daughters, their son-in-laws, their daughter-in-lwas, and the rest of these SOB's who gave us the IRR.

Akh Delam Khonak Shod!

 

Javid Iran, Irani, and MRP!


Demo

بوی گند بلاگ

Demo


گواهی راستین و واقعی نه با تاریخ است و نه با نوشته و گفتار این و نه با ویدیوی آن. بلکه با خدای الرحمن است و خالق بشر  و پدید آورنده و باد و بو و از رگ گردن به مخلوق خود نزدیکتر. لازم به یادآوری هم نیست که  کسی که مثلأ یکذره سیر و پیاز خورده باشد به محض اینکه دهان خود را بگشاید و بدون اینکه حرفی زده باشد بوی گند نفسش فضا را پر میکند. و این مصداق نوشته این بلاگ نویس و سخنان این و آن ذکر شده در بلاگ و بخصوص ویدیوی داماد یزدی است. نسبت بوی گند دادن به خداوند و مقایسه جنایات نازیها با مسلمین هم پیشکش خود بوگندوها. ولی بدتر از همه اینها بوی تعفن مشمئز کننده یک قلب چرکین است که مجموعه ای از تمام عطرهای دنیا هم نمیتواند آنرا بر طرف کند. و بالاخره حیف هر ثانیه از دست رفته برای درج این تذکرات. واقعأ حیف.