چک 5 میلیارد تومانی

Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
27-May-2011
 

پروژه چهارصد تا چهارصد و پنجاه میلیارد تومانی هتل سازی در جزیرۀ کیش رزمگاه جدید نزاع بین وحوش اسلامیست بر سر قدرت و تاراج ثروت ایران و ایرانی شده است.

از قرار معلوم روابط اطرافیان احمدی نژاد با پانته آ فیوضی یوسفی که با پدرش مالک شرکت " فیاک" هستند نوک حمله است.البته پانته آ فیوضی و پدرش، یحیی؛ در زمان " اصلاح طلبان " هم شرکت " نیکی " را داشتند که با لابیگران دیگر ایرانی و آمریکایی تلاش برای انعقاد معاملات کلان با نظام پر برکت داشته اند.

کیهان شریعتمداری نوشته:

" با پیگیری ها و اعمال نظرهای آقایان مشایی و بقایی، پروژه 450 میلیارد تومانی یاد شده به شرکتی به نام فیاک واگذار شده که مدیران آن شرکت را دو سه روز قبل تر و با سرمایه یک میلیون تومانی به ثبت رسانده و دو روز بعد هم چک 5 میلیارد تومانی را دریافت کرده اند."

و احمدی نژاد گفته: " به فردي برای ساخت هتل مجوز داده‌اند كه عده‌ای عقب‌افتاده اين را جرم تلقي مي‌كنند كه اگر جرم است ما به آن افتخار مي‌كنيم."

دعوا بر سر غنائم است و ملت ایران نظاره گر تاراج ثروت و آینده اش توسط وحوش و ریزه خواران آنان.

تبریک

Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Faramarz

دزدی که از دزد بدزدد شاه دزدست!

Faramarz


 

یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود

گر معتبر شود زخدا بيخبر شود


Maryam Hojjat

Very TRUE, Fred

by Maryam Hojjat on

It has been going on for past 32 years and has been getting worse.


Demo

اشک تمساح

Demo


ملت ایران که در سال ۵۷ داشت آهسته به جهتی حرکت میکرد که بعد از قرنها نظاره گری به ظلم و ستم سلسله های سلاطینی و تاراج غنایم مملکت توسط سرکردگانشان بخود آید به ناگهان توسط عوامل پشت عمامه و عبا به ذکر مصیبت گروید و دوباره آش همان شد و کاسه همان. فقط یک لحظه بیاندیشیم که اگر بجای اعدامهای پشت بامی فاسقین  دوران محمد رضا ملت ایران نظاره گر محاکمه علنی آنها میگشت که از اسرار مگوی فعالیت سازمان سیا و موساد و ساواک در ۵۳ سال حکومت رضا خان و پسر هرزه اش با خبر شود چه میشد؟ آیا بازهم یک فرد فراری از همان ملت اکنون وجود میداشت که روزی دوبار بلاگ نویسی کند و بجای ذکر حقایق با کلمات مستهجن به دین حمله برده و برای تاراج رفتن غنایم ملت توسط افراد هم نوع خود اشک تمساح بریزد؟