عظمت کار خدا رو ببین!!


Share/Save/Bookmark

عظمت کار خدا رو ببین!!
by Majid
11-Jun-2009
 

گلاب به روتون گلاب به روتون  روم به دیوار ........ این رئیس جمهور فعلی آقای احمدی نژاد در بهترین حالت به درد  کدخدایی یه ده کوره از توابع گرمسار « با جمعیت ٢/١ -٣٥٤  نفر» میخوره نه ریاست جمهوری کشور هفتاد و خورده ای میلیونی ایران!

آخه بابا جان از قدیم گفتن......«اون مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه»  و جدیدی ها هم که میگن  «سگ رو چه به آلوچه خوردن ؟» پس با هر معیاری حساب کنی لیاقت مردم ایران این شازده عبدالجمکران نیست که نیست!

داشتم یو تیوب رو نگاه میکردم...... یه کلیپ هست در مورد سفر های استانی احمدی کلاه نمدی به استان «ونزوئلا»

در یه قسمت  آمیز محمود ادعا میکنه که بچّهء دو سالهء ونزوئلایی به حول و قوّه الهی و به کوری چشم کروبی  و موسوی و رضایی و ..........  بزبون میاد و ضمن ادای شهادتین بزبون سلیس ونزوئلایی میگه......« این محموده......این محموده» !!

یه دفه به خودم گفتم.........ولله این بابا بیربط نمیگه، همینجا تو قلب سرزمین شیطان بزرگ و  توی  همسایگی ما دو تا گربه هست که شب تا صُب سر این پشت بون داد میزنن «مئود.......مئود......مئود»!

جلّ الخالق! حتماً محمودک  بهشون قول داده پول نفت رو بیاره دَمِ .........استغفرالله
 
نمیدونم اونا هم میدونن «محمود» احتیاج به تبلیغات داره اینکار رو میکنن یا واسه اینکه.......بالاخره........بهاره دیگه و بهار هم واسه گربه ها فصل تنازع بقاست!


Share/Save/Bookmark

Recently by MajidCommentsDate
آیت الله جی جی
37
Feb 04, 2011
Iranian rappers and Persian porn!
4
Jan 26, 2011
به مُرده که رو بدی.....
4
Jan 19, 2011
more from Majid
 
hamsade ghadimi

حکمت مضحک

hamsade ghadimi


این هوگو چاوز بدبخت نمیدونه که با اعتقادات سیاسیش تو ایران حکمش اعدامه. محمودی هم نمیدونه که با این افکارش مردم لخت و پتی خط استوای ونزوئلا او را به یک صلیب میخکوب می‌کنن و هولش میدان تو رودخانهٔ آمازون. به اصطلاح امریکایی "سیاست هم بستری‌های عجیبی‌ درست می‌کند."


Multiple Personality Disorder

خدا هیچ کارست

Multiple Personality Disorder



بنده رو بچسب.


Ali P.

Haalaa keh gozasht...

by Ali P. on

valee taraf beh khodesh o kaaresh, e'teghaad daasht.,..!

(Deserving a certain degree of respect)