امیر طاهری؛ تبریک


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
25-Mar-2012
 

در حالیکه ایران "بزرگترین زندان روزنامه‌نگاران جهان" است و "جهنم روزنامه نگاران جهان"؛ در کشورهای آزاد که لیاقت سالاری معیار است، حضور ایرانیان در رسانه ها بسیار پررنگ میباشد.

در کنار آن غم جانکاه در ایران، این خوشحالی از موفقیت افتخار آفرین و مباهات آمیز ایرانیان در جهان آزاد نوید آنرا میدهد که پس از آزادی ایران از دست نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره، ؛ رکن چهارم دموکراسی در دستان توانا و کار کشته خواهد بود.

رادیو فردا:

"جایزه «پرس اواردز» که به «اسکار مطبوعات» شهرت دارد، سه‌شنبه شب گذشته، در مراسمی در لندن به امیر طاهری، تحلیل‌گر سر‌شناس ایرانی، ...اعطا شد."

امیر طاهری میگوید:

"خوش‌بختانه می‌توانم بگویم در حال حاضر بسیاری از روزنامه‌نگاران جوان ایرانی در سراسر دنیا حضور دارند.

۳۰ سال پیش من تنها روزنامه‌نگار ایرانی بودم که در مطبوعات بین‌المللی مطلب می‌نوشتم، اما در حال حاضر صد‌ها روزنامه‌نگار جوان ایرانی هستند در رادیو‌ها، تلویزیون‌ها و روزنامه‌ها. از ژاپن گرفته تا آمریکا، من هر جا می‌روم می‌بینم گروه روزنامه‌نگاران ایرانی حضور دارند و در آینده بدون تردید جوایز متعدد دیگری را هم خواهند برد.

... من این جایزه را در فراز کوتاهی به همه روزنامه‌نگاران ایرانی اهدا کردم در داخل ایران که سعی می‌کنند به‌رغم شرایط دشواری که برای روزنامه‌نگاری در ایران وجود دارد تا آنجا که می‌توانند بهترین کار را عرضه کنند."

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Arj

Banned for lying!

by Arj on

He is banned from most of the credible media on international level for publishing lies and fabricated stories. Noetheless, he is still featured in the Rupert Murdoch-owned media such as Fox News!


پندارنیک

Master of bias and fabrication

by پندارنیک on