کنکور سراسری فاطی کماندوها

Fred
by Fred
21-Apr-2012
 

مرکز خبر حوزه:

"آزمون ورودی سطح ۲ و سطح ٣ جامعة الزهراء(س)، صبح امروز با حضور ١٠٫٠٠٠ داوطلب در ١۵ حوزه امتحانی استان قم و همزمان در حوزه‌های امتحانی ١۵ استان دیگر کشور برگزار شد. از این ١٠٫٠٠٠ داوطلب، ٣٠٠٠ نفر که بیشترین نمره را کسب کرده باشند، انتخاب می‌شوند.

سطح ٢، معادل کارشناسی و سطح ٣ و تحصیلات تکمیلی معادل کارشناسی ارشد است. رشته‌های تخصصی، تفسیر علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه مطالعات اسلامی زنان و تاریخ اسلام میباشند."

به عبارت دیگر؛ به خرج مردم ایران ٣٠٠٠ زن دیگر با کسب مدارک لیسانس و فوق لیسانس کشکی به خیل سرباران جامعه میپیوندند که دست آوردی بجز سیه روزی، اشاعه خرافات، جهل و عقب افتادگی برای ایران و ایرانی نداشته و نخواهند داشت.

حیف از اینهمه استعداد و ثروت مردم ایران که بجای کسب علوم واقعی و بدرد بخور، صرف ایندست کارهای مخرب میشود، صد حیف.

تبریک

پ.ن. به اینجا هم سرکی بکشید.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

کورماندن سر تا پایی انوشه های فضایی

Demo


بدون قصد توهین و بی احترامی و فقط به صرف مقایسه بیاد آوریم انوشه انصاری فضا نورد!! را. برای خریدن بلیط گردش در فضا با ریختن ٢٠ میلیون دلار پول بی زبان به جیب پوتین ایشان فقط بعنوان یک مسافر رفت فضا و برگشت و چه شد؟ یک مدتی کوتاه دنگ و دونگی بپا شد و دیگر هیچ. قدری بیاییم فکر کنیم. نام مادر تریسا و فلورانس نایتینگل و مادام کوری وامثالهم تا ابد میماند ولی اینجور تلاشهای نمایشی برای فاطی هرگز تنبان نشده و نخواهد شد. چه فاطی کماندو باشد و چه بعنوان یک مناظره گر (ببخشید فضانورد!) به فضا سفر کند.