ثواب خونی مالی کردن ایرانیان

Fred
by Fred
15-Aug-2012
 

سیامک قادری
رحمان بوذری
ابراهیم بابایی زیدی
حسین زریی
کوروش کوهکن
ناصر آذرنیا
هومان موسوی
مزدک علی نظری
علیرضا کیا
امیر لطیفی
اشکان الهیاری
رسول حردانی
کامران ایازی
مجید صادقی نژاد

در روزهای اخیر، افراد ذکر شده که به جرم داشتن عقیده سیاسی غیرمجاز در اسارتگاه اوین روزگار میگذرانند، مورد "رأفت اسلامی" قرار گرفته و در ماه رمضان و روزه، با شلاق افطاری از آنان پذیرایی  شده است.

در جهان آزاد؛ تنبیه فیزیکی حیوانات جرم و مجازات دارد  چه برسد به شلاق زدن انسانها.

دور نیست روزی که فرزندان ایرانزمین توحش مسلمین حاکم را در کتب درسی بخوانند و باور نکنند که چنین توحشی علیه ایرانیان در عهد حقوق حیوانات، فیس بوک و توریسم فضایی جاری و ساری بوده.

تنها راه رهایی تلاش بی امان برای  سرنگونی کلیت نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن  است.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

عذاب بی اعتباری منابع خبری ایرانیان

Demo


*به گزارش پایگاه اینترنتی نزدیک به میرحسین موسوی، حکم شلاق در ماه رمضان و شب‌های قدر در مورد این ۱۴ زندانی اعمال شده است.*
طبق معمول سنواتی ٢ بار در روز اینبار هم منبع خبری استفاده شده، همانند دیگر منابع خبری حاکمین ١٠٠% ایرانی حکومت ولایت فقیه ایرانیان، از هیچگونه اعتباری برخوددار نیست و مانند شخصیت خود میرحسین موسوی ممکن است کاملأ قلابی و ساختگی باشد. و اصلأ چگونه بلاگر به چنین اخباری میتواند اعتماد کند در حالیکه خود از سابقه سیاه میرحسین خان در اعدام بدون محاکمه هزاران هزار زندانی ایرانی درعصر طلایی نخست وزیریش اطلاع دارد؟ این دو دوز بازی آشکار و واضح در بلاگ نویسی اگر نامش لت و پار کردن اعتبار شخصی نیست پس چیست؟ پس بیاییم تخته کنیم این دکانها را که جان ایرانیان از بی اعتباری و دروغگویشان در عذاب است!

تسلیت