حمله انتحاری مخملباف با نارنجک


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
09-Oct-2012
 

بخشی از واکنش نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره به فیلم مستند "باغبان":

"مخملباف که بعد از انتخابات ٨٨ خود را به عنوان سخنگوی یکی از سران فتنه در خارج از کشور معرفی میکرد و در سالیان گذشته همانند بسیاری از دوستان سازمانی‌اش مدتی با تفکراتی خشک و متعصبانه به همه منتقدانش حمله میکرد که حتی در دهه شصت در اعتراض به فیلم کمدی اجاره نشینها قصد داشت با بستن نارنجک به خود مهرجویی کارگردان فیلم اجاره نشین ها و خودش را منفجر کند که در نهایت به نگارش نامه تند به معاونت سینمایی وزیر وقت ارشاد راضی میشود کوتاه بیاید، وی چند سالی است از کشور فرار کرده و به ساخت فیلمهایی با سفارش جشنواره های غربی با درونمایه پورنوگرافیک و سیاه نمایی بر ضد ایران مشغول میباشد.

در آخرین ساخته‌اش در سفر به فلسطین اشغالی و تحت سفارش صهیونیست‌ها فیلمی مستندگونه به نام «باغبان» با بازی خود و پسرش که همانند یک آگهی تبلیغاتی برای فرقه بهائیت است، اوج انحراف فکری و عقیدتی خود را برملا ساخته است که با توجه به مشی ایران و اسلام ستیز جشنواره های غربی انتظار می‌رود این فیلم آماتوری جایزه های فراوانی را از آن خود کند."

در حالیکه بر خلاف آئین وارداتی، باورمندان دین بومی ایرانی بهائیت دست آوردی جز انساندوستی، سودمندی و سربلندی در اقصی نقاط جهان برای ایران و ایرانی نداشته اند، حضرات ٣۴ سال است به ایرانی کُشی، ایران ویران کُنی و بد نام کردن نام ایران و ایرانی مشغولند.

به عبارت دیگر؛ بربریت مضاعف حضرات علیه بهائیان بازده معکوس داشته و جز اثبات حقانیت جنم انساندوستانه و هرچه خوش آوازه تر کردن دین بومی ایرانیان، نتیجۀ دیگری نداشته. حضرات پا بزنید!

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

Malakhbaf's 'Separation'

by Demo on

 

 

"I do not personally like Makhmalbafs movies, he tries too much but is
amatour. He always tries to be poetic in his movies but I think it is
due to lack of knowledge on how to make real movies
."

Nicely said. Couldn't agree more with that. Furthermore, since he is so 'separated' from the realities around him his 'Gardening' is going to be a major failure comparing to the masterful movie 'Separation' which swept many of the international films awards, well deserved them all.


choghok

Fred what is your point?

by choghok on

He was a basiji ok, but now has he done a bad movie about Bahais? Or has he used Bahais to make a name for himself? Is he working for IRI? Is he Israels agent? Could you instead off all inuendos come with some balanced review? Have you seen the whole movie?

 I do not personally like Makhmalbafs movies, he tries too much but is amatour. He always tries to be poetic in his movies but I think it is due to lack of knowledge on how to make real movies. But I think as a human he has evolved and from being a pretty closed minded person he is now quiet loud about democracy, we could be negative and do not trust him.


shahrvand2

محسن مخملباف: من هم بهایی ام هم بودایی هم زرتشتی هم یهودی.....

shahrvand2


سفر سرباز بسیج که تنها چند سال پیش ذوب در ولایت بود به اسراییل البته نامتعارف است. اما اینجا مخملباف صحبت از دگر پذیری و رواداری دینی میکند. به گمان من هیچ پیامی بیش از این بنیان حکومت جهل و جنون را نمیلرزاند.


Demo

حمله انتحاری بومیان!

Demo


بفرما. باز دوباره بحث بوم شد. بومی قلابی احمدی نژاد فرمود ایرانی از عصر حجر تا کنون همواره در پشت بوم زندگی میکرده و این فرد بی بوم نارنجک در کرد و مدعی شد که ایرانی یعنی بهائی بومی و آن دگر که اصلأ دین را قبول ندارد از غضب آتش گرفت و داد زد که نَگین دین بگین آیین و بی بوم بشین الهی اگه بگین ایرونی بلکه بگین پارسی و از بیخ و بوم زرتشتی! بابا خفه شدیم بخدا از اینهمه بوم بوم. نمیدونیم بگیم چی بشه این مَلَخباف فرصت طلب که با باز کردن در باغش در اسرا ییل باعث هجوم اینهم ملخهای بومی در داخل و خارج بوم وطن شد!

بومریک


First Amendment

.

by First Amendment on

 

 

بومی خواندن آیین بهائی خطاست.........دین پارسی زرتشت، آیین بومی ایران است......


Maryam Hojjat

Bahaies & zorastrians are Real IRANIANS Who

by Maryam Hojjat on

Know IRAN & its culture, history.