مسلمان کردن بهائیان ایران


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
14-Nov-2012
 

کتب معتبر تاریخ روند تشرف ایرانیان به دین مبین پس از فتح کشور توسط مسلمین جزیرة العرب را با شرح جزئیات منجمله اجبار به پرداخت جزیه و راه معافیت از آنرا توضیح داده اند. خبر جدید :

" سامیه قلی‌نژاد که از ابتدای سال تحصیلی جاری در دانشگاه روزانه بهشهر و در رشته ریاضیات کاربردی مشغول به تحصیل گردید، به علت اعتقاد به دیانت بهایی از دانشگاه اخراج شد.

این حکم روز شنبه ۲۰ آبان ماه طی یک تماس تلفنی از سوی مسئولین حراست دانشگاه با پدر این شهروند بهایی اعلام شده است، و به گفته ایشان تنها راه بازگشت وی به دانشگاه این است که اعلام کند که مسلمان شده است.

روز ‌یکشنبه ۲۱ آبان ماه نیز وقتی خانواده سامیه به حراست دانشگاه مراجعه می‌کنند با پیشنهاد مسئولین مبنی بر کتمان عقیده و مسلمان شدن اجباری وی و همچنین مخفی نگهداشتن علت اخراجش از دیگر دانشجویان روبرو گردیدند.

گفتنی است، سونا قلی‌نژاد، خواهر سامیه، نیز در سال ۸۸ پس از اتمام یک ترم در رشته گیاه پزشکی از دانشگاه ساری به دلیل اعتقاد به دیانت بهایی اخراج شد."

بدینوسیله به خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر و عمله های ظلم او یاد آور میشود بنا بر آیه ٢۵۵ سورۀ "گاو ماده" که حضرات به کرات به آن استناد میکنند:

"لا اکراه فی الدین"

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Fred

nadeem khan

by Fred on

 

In a short one line of comment, besides your obvious hateful worldview, you’ve expressed three falsehoods. You are good at it, keep on truckin!

 


nadeem khan

LATEST NEWS

by nadeem khan on

Israeli FRED accepted Baha'u'llah as the Manifestation of God !


Azarbanoo

Akhoonds do enforce Islam

by Azarbanoo on

On Bahaiees they same way Arabs did to our ancestors.  Shame on them.