شعبه آتی دانشگاه آریامهر


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
17-Nov-2012
 

یکی از بیشمار خدمات افتخار ایران و ایرانی، شادروان دکتر محمد علی مجتهدی گیلانی، تأسیس دانشگاه صنعتی آریامهر در دهۀ چهل است که با گلچین و گردآوری بهترین اساتید غالباً ایرانی از اقصی نقاط جهان مکانی برای پرورش و تبلور هوش سرشار ذاتی ایرانیان بنیان گذاشت که هنوز که هنوز است مراکز معتبر علمی و صنعتی دنیا برای فارغ التحصيلان آنجا سر و دست میشکنند.

پیشتر در نوشته کوتاهی از وزیر وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره، حاج آقا کامران خان دانشجو، نقل قول شد که گفته بود:

" از این پس شاهد روند جدیدی از تدریس در دانشگاههای کشور خواهیم بود كه بر اساس آن آموزش عالی به سوی تقویت دینداری و ارزشهای اسلامی جامعه علمی کشور میرود"

این هم نتیجه آن "روند جدید" حاج آقا وزیر و رئیس منتصب شده او حاج آقا دکتر رضا روستا آزاد که گفته:

"از بزرگترین آرزوهای من برگزاری نماز جماعت در یکی از کرات آسمانی است. در این آرزو هم توسعه فناوری هست و هم توسعه معنویات."

به عبارت دیگر؛ فاتحه دانشگاه صنعتی آریامهر که پس از انقلاب خوش عاقبت "شریف" شده را هم باید خواند.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

راجر خرگوش باهوش

Demo


 


خاطر مبارک فرد وقتی خود فریب بود از فریب دیگران کوتاهی نمیکند. و مشکل بزرگ اکثریت ما ایرانیان داشتن خاطر مبارک است. با تشکر.


Roger_Rabbit

Fred

by Roger_Rabbit on

 

اگر خاطر مبارکتان باشد شادروان دکتر مجتهدی در اواخر عمر و در زمانی‌ به نیس رفت که کارنامه پر افتخاری از چهل تا پنجاه سال خدمت به سرزمین نیاکانی خود را به همراه داشت که هر برگ آن ورای قابلیت‌های تمام آن میلیون ایرانیانی است که سال‌هاست در اروپا و آمریکا لنگر انداخته و یا از پشت میکروفن و دوربین تلویزیون و یا از پای کامپیوتر روضه خوانی میکنند.

به احتساب شما اگر چند میلیون ایرانی قرار بود کهریزکی شوند و شلاق بخورند کهریزک تا بحال ترکیده بود و نرخ شلاق به آسمان رسیده بود. اگر به احتساب شما همین میلیونها مخالف و نه طمأع در ایران می‌بود و نه از وحشت وحوش به خارج پناه می‌‌آوردند (ولی‌ در ضمن هرسال سری هم به وطن جلا کرده میزنند) آیا جا خالی‌ کردن این‌همه مخالف عرصه را برای آنانی‌ که طمع و بضاعت مهاجرت را نداشتند تنگ تر نکرده؟ شما جواب ستار بهشتی‌‌ها و نسرین ستوده‌ها را چگونه می‌دهید؟ شاید میفرمائید که چشمشان کور آنها هم می‌‌بایست مثل آن میلیونها که نه برای رفاه بیشتر بلکه از ترس کهریزک و شلاق بیرون آمدند جلای وطن میکردند.

اینجاست که توصیه مرحوم دکتر مجتهدی به ایرانیان خارج از کشور و البرزیهای مرفه الحال و وبلاگ نویسان برون مرزی در لابلای سبیل مبارک آقایان و گیسوان مش کرده بانوان گم میشود.

زهی تاسف. 

 


Demo

Re: So much ignorance, so

by Demo on

Typical of the blogger & of all the commentators below except for fdml, and Roger-Rabbit (aka First Amendment, Perhaps!)


firstdayofmylife

So much ignorance, so

by firstdayofmylife on

So much ignorance, so little time. How do they come up with the stuff?


Roozbeh_Gilani

شریف بی‌ شرافت برای اسلامیون بی‌ شرف....

Roozbeh_Gilani


با شرف‌ترین فرزندان خلق، مرگ سرخ را به ندامت و تسلیم به فاشیست‌های اسلامی یا همکاری با ساواک آریامهری ترجیح دادند.

 


Fred

Roger_Rabbit

by Fred on

اگر خاطر مبارک باشد و یا در کتب خوانده باشید؛ وحوش نظام نکبت به محض سر کار آمدن شروع به کشتن ایرانیان کردند و این چندین میلیون ایرانی مهاجر نه "به طمع رفاه بیشتر " کشور را ترک کرده اند؛ بل, از سر حفظ جان و عدم علاقه به کهریزکی شدن و یا شلاق خوردن و بی حرمتی از ناکسان دیدن و ...بوده. که در میان آنان شادروان دکتر مجتهدی هم بودند که به نیس تشریف بردند.

 


Roger_Rabbit

عجب به توصیه دکتر مجتهدی گوش کردید.

Roger_Rabbit


بیچاره پیر مرد به گریه افتاد که آقایون البرزیها برگریدد به مملکتتون خدمت کنید صرف نظر از اینکه چه کسی‌ اونجا حکومت میکنه.  نه اینکه توی اروپا و آمریکا جا خوش کنید و از دور برای مملکت نوحه بخونید. 

 

مگه شما از ستار بهشتی‌‌ها خونتون رنگین تره؟ اگر این‌همه ایرانی جا خالی‌ نکرده بودند و به طمع رفاه بیشتر مملکت رو به حال خودش نمیگذاشتن تا حالا وضعیت عوض شده بود. باور نمی‌کنید از همین آقا فرد یاد بگیرید!!

 


Shazde Asdola Mirza

برگزاری نماز جماعت در یکی از کرات آسمانی

Shazde Asdola Mirza


Thanks for the laughs!