نابودی اسرائیل


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
19-Nov-2012
 

"اولین سالگرد شهادت حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران و رسیدن موشک های ایرانی به قلب رژیم صهیونیستی؛ جایی که این شهید بزرگوار و مبتکر ایرانی آرزوی نابودی آنرا داشت:

... با شروع درگیری اخیر جهان شاهد قدرت نمایی حماس در زمینه حملات راکتی بود که شاید بتوان گل سرسبد آنها را سامانه ایرانی فجر ۵ اعلام کرد.

از سوی دیگر دقت فجر در اصابت به پارلمان رژیم صهیونیستی، اتفاقی است که باید در جای خود به آن پرداخت.

موشک‌های فجر ۵ که بی‌تردید از ابتدایی‌ترین موشک‌های ساخت جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، قدرت رژیم صهیونیستی و سامانه دفاع ضدموشکی این رژیم و آنچه را که خود گنبد آهنین می‌نامندش به سخره گرفته است... و فرود صدها موشک فجر ۵ را نظاره‌گر است."

به عبارت دیگر؛ حضرات نتنها اقرار میکنند که بر خلاف دستور صریح شورای امنیت سازمان ملل، موشکهای تهاجمی در اختیار تروریستهای حماس قرار داده و مسئول خونریزی های وحشتناک اند، بل، آرزوی آنان با آلت فعل قرار دادن مردم فلسطین، "نابودی" کلیت یک کشور عضو سازمان ملل نیز میباشد.

سئوال:

بجز حمایت حیاتی در زمان جنگ عراق علیه ایران و داشتن همبستگی و دوستی تاریخی، اسرائیل چه هیزم تری به ایران و ایرانی فروخته که باید نابود شود؟

پیدا کنید جنگ طلبان را.

تبریک

پ.ن. در کنفرانس "مخالفان" رژیم اسد در تهران، حاج آقا وزیر امور خارجه حضرات که در سوری کُشی همدست بعثی ها هستند از جمله گفته که به مخالفین اسد نباید سلاح داده شود و همزمان حاج آقا رئیس مجلس حضرات گفته باید به حماسیون سلاح داده شود. قربون برم خدا رو، یه بام و دو هوا رو.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
firstdayofmylife

What is shocking is how

by firstdayofmylife on

What is shocking is how these missiles get through Gaza? Where is the border security?

Imagine if a missiles wer fired or smuggled from Texas to Mexico or vice versa?

 


Demo

ضَعُفَ الطَّالِبُ وَالْمَطْلُوبُ

Demo


فجر ٥ که هیچ فجر ٥٠٠٠ هم نمی تواند حتی یک مو از سر کسی کم کند بدون آنکه خواست و مشیئت خالق هیزم درآن نباشد. و اگر آن خواست زمانی بر نابودی قوم و ملتی قرار گیرد هیچ قدرتی را جلو دار آن نیست. و هیهات از این جهالت و گنده باد در کردنهای ایرانی که طی ٨ سال جنگ خونین و ننگین با کشور همسایه خود به بزرگترین آرزوی دشمنان دین حق در ایجاد اختلاف و کشت و کشتار بین مخلصین حق و عدالت تحقق بخشید که نتایج مرگبارش تا به امروز ادامه دارد و خدا میداند که تا به کی ادامه خواهد داشت. هیهات.
«اى مردم مثلى زده شد پس بدان گوش فرا دهيد: كسانى را كه جز خدا میخوانيد هرگز حتی قادر به آفرینش مگسى هم نیستنند هر چند که براى [آفريدن] آن اجتماع كنند و اگر آن مگس چيزى از آنان هم بربايد هرگز نمی‏توانند آن را بازپس گيرند. طالب و مطلوب هر دو ناتوانند.» (قرآن ٢٢:٧٣)