Burger Zoghali

Fast food establishment in Tehran

06-Jun-2011
Share/Save/Bookmark

 
hazratee

red wine aziz

by hazratee on

you are correct. taghlid kor koraneh az noe irooni.


Nazanin karvar

*

by Nazanin karvar on

.خب البته که با این همه واقعیتی که شراب قرمز جان فرمودن نمی‌شود روی فرمایش ایشون حرفی زد

ولی برای سالی یک بار و ... فکر کنم که بد نباشه  

:)))

//www.youtube.com/watch?v=lz0IT4Uk2xQ


Red Wine

...

by Red Wine on

واقعا تاسف انگیز است که در مملکتمان اینا موادِ غذاییِ بی‌ ارزش را به خورد خلقِ الله بدهند ! از چه گفته شود ؟ از آن گوشتِ آشغال و آن همه نشاسته و چربی‌ِ قاطی یا از آن طفلانِ معصومی که بی‌ خبر مشتریِ اینجور جاها هستند ! لعنت بر آنهایی که بی‌ ریشه عمل میکنند و بی‌ حساب بر جامعه ایرانیان ضربه میزنند.ننگ و خجالت بر اینها !

امروزِ روز ،در این دنیای و‌ا نفسا مردم در تلاشند که سالم خواری کنند،اگر خام خواری نمیکنند..لااقل گیاه خواری کنند و یا موادی را تناول کنند که باعث بیماری و هزار جور ناراحتی‌ برای بدن نشود،عمیقا شرم آور است که مملکتِ ما که صاحب علم آشپزی (با تشکر از شمالی‌‌ها و آذری‌ها و مردمانِ قدیم عثمانی) است اجازه به خود دهد که این گونه چرت بازی‌های فرنگی‌.جایگزینِ بهترین اردو‌ها و غذاهای سرد ایرانی شود !

آمار را نگاه کنید و می‌بینید که در خیلی‌ از کشور‌های صاحبِ تمدن و ممالکِ پیشرفته مشغولِ برچیدنِ اینجور رستورانها هستند... پاریس،نیو یورک،میلان،لندن.. آشپزی تغییر کرده است،سالم خواری بابِ روز است،بیدار شوید از این خوابِ گران ! دائم التقلید... هیچ موردی در این مملکتِ ایران زمین نیست که باعثِ دل‌ خوشیِ ما امیدِ فردای نسل آینده سرزمین پارسیان شود !