Sahabi Funeral Eyewitness Account

Ahmad Montazeri says pro-regime thugs interrupted funeral

BBC: An Iranian opposition activist has died after scuffles with security forces at her father's funeral, the family says. Haleh Sahabi, 55, had been allowed out of prison to attend the funeral of Ezatollah Sahabi, a former Iranian MP and prominent dissident. Her son, Yahya Shamekhi, said she had become upset after security officials tried to stop the ceremony and is thought to have had a heart attack. The Iranian authorities have denied the reports. Funerals involving other opposition figures have also been broken up >>>

01-Jun-2011
Share/Save/Bookmark

 
amirparvizforsecularmonarchy

Padaran are traitors to Iranians

by amirparvizforsecularmonarchy on

As for the self professed and so called Religious Establishment, which are a source of humilation and also traitors, from which they come...there are no apparent limits on their willingness to employ the most extreme forms of brutality.


Soosan Khanoom

yes ... yes

by Soosan Khanoom on

FromIran aziz,  MG is very Javan ... I think he is only 16 .... : )


Cost-of-Progress

مطمئن هستی از ایران؟

Cost-of-Progress


سرکار که کسی را نمیشناسید پس چرا دیگران را "خود  فروخته"  خطاب میکنید؟  

 برای شما اینجا "دشمن" ایران کیست؟ آیا آنها که با این رژیم   منفور مخالف هستند؟ و یا آنان که با آن موافق میباشند؟ سرکار مثال خوبی برای بی وحدتی ایرانیان میباشد! زنده باد ایران آزاد و بدون اسلام!

____________

IRAN FIRST

____________


Mash Ghasem

صفحه بعد بی

Mash Ghasem


صفحه بعد بی صفحه بعد

اینجا گفتند که شما این قتل را کار ب.ب.سی. میدانید. حقیقت یا دروغ؟ از زیرش در نرو، انسان باش. اجازه ما نیز دست شماست البته.


from Iran

ندا آقا سلطان

from Iran


اسم ایشان ندا آقا سلطان می باشد. بنظر من لحن شما نشانی از جوانی سن شماست و این را بفال نیک می گیریم. با اجازه تا صفحه بعد.

Mash Ghasem

جناب آقای از

Mash Ghasem


جناب آقای از ایران

این قضیه ندا سلطانی چی بود؟


from Iran

من کجا و حکومت ایران کجا؟

from Iran


عزیز من چرا حرف مفت می زنی؟ من کجا و حکومت ایران کجا؟ از دشمنان ایران صحبت کردن که همدلی با مردم می باشد، نه ضد آن؟ بودن من در ایران یا خارج که ملاک نیست، حرف من که ضدیتی با آزاد خواهی و نجات ایران ندارد. شما مثال بیاورید که کدام حرف من را بر خلاف وجدان آزادی تحلیل کرده اید؟ شما که شناختی از من ندارید، آیا به حق است که ندانسته و نشناخته اینطور قضاوت کنید؟ لطفا زحمت کشیده پیام من را یک بار دیگر بخوانید. همانطور که گفتم اگر شما خود را "خود فروخته" می پندارید که حساب ما از شما جداست، وگرنه عصبانیت چرا؟

Cost-of-Progress

گفتی از کجا؟

Cost-of-Progress


این سایت در ایران بلاک شده. ولی خوب اراذل و اوباش دولت ضده ایرانی به این سایت دست رسی دارند. از جمله این بچه آخوند ، "از ایران". البته میگه از ایران، ولی شاید از انگلیس..
آهای "از ایران" - شما ها اگر شرف میدونستین چیه که با این رژیمه ضده ایرانی یکی نمیشدن...در خاتمه، دشمن ایران شما ها هستین و بس. آرزوی روزی سیاه برای شما دارم.
زنده باد ایران آزاد و بدون اسلام!

____________

IRAN FIRST

____________


from Iran

هموطن گرامی

from Iran


هموطن گرامی، شما چرا خود را خود فروخته می دانید؟ مگر شما با خارجی ها قراری دارید که بهتان بر خورده؟ حرف حق که چرا ندارد. من موافق یه مشت دزد و آخوند نمی باشم و چیزی جز آزادی و شرف ایران آرزو ندارم. بی شرفی خارجی ها از آخوندهای دزد در ایران کم تر نمی باشد. بدون داشتن تفکر مستقل با استدلال سیاست دنیوی کسی نمی تواند ایران را از دام دزدان نجات دهد. ما مردم ایران می دانیم که دزد شاخ و دم ندارد و نبایستی که یک دزد و خائن را به دیگری ترجیح دهیم. چون آخوند بد است، توطعه گر و وابسته به خارج خوب نیست. خائن هم انواع مختلف دارد و شما بدون داشتن درک نبایستی که خود را حلال مشکلات مردم بدانید. اگر شما دلبسته خارجیان هستید، بگویید و بگذارید مردم خودشان شما را قبول یا رد کنند. ما نیستیم. نه اینها خوبند، نه آنهایی که چشمانشان به وطن ما برای دزدیهای آینده دوخته شده​ و بس.

Roozbeh_Gilani

امان از این "عموها"!

Roozbeh_Gilani


اتفاقاً، حاج آقا عموی بنده هم از من دل‌ خوشی‌ نداره سر ترشیده شدن دخترش!

همچنین یادم میاد که شخص شما به ملت فراری و خارج از ایران اطلاع دادید از قول عمه ندا آقا سلطان، که ایشان هم با دست خبرنگار  یهودی ب ب س  کشته شدند!

قبل از اینکه برم، "ایرانی‌ بی‌ شرف خود فروخته" خودتی، و دکتر و رهبر جونت و جدّ و ابادشون و تمام ارباب‌هات در وزارت  اطلاعات جمهوری اسلامی.

خوش باشی‌!


from Iran

جناب عموی ایشان

from Iran


با سلام و درود به هم وطنان گرامی. لطف کنید این را هم از طرف جناب عموی ایشان بخوانید و شاید مطلب برایتان کمی روشن تر شود که در خارج شایعه رواج پیدا کرده است. بالاخره عموی ایشان که موافق جمهوری اسلامی نمی باشد ولی شرفش را هم مثل ایرانیان خود فروخته بی شرم به غرب نفروخته. آزادی ایران فقط با بصیرت، تقوا، همدلی، روشنفکری، و حقیقت جوی امکان پذیر است نه با دروغ، دزدی، همراهی با دشمنان ایران، و مهمترین: خود کم بینی و اتکا به غرب و دروغهایشان.
سالم و خوش باشید.   //www.yjc.ir/portal/NewsDesc.aspx?newsid=4681...

ComraidsConcubine

(

by ComraidsConcubine on

 )


Mash Ghasem

آخرین دیدار با پیکر بی جان هاله سحابی به روایت تصویر

Mash Ghasem


آخرین دیدار با پیکر بی جان هاله سحابی به روایت تصویر

//www.facebook.com/note.php?note_id=101502172...