Plain Rice: Dating Persians

A conversation between 3 girls turns into self-reflection and newly founded truths

Written, directed, and edited by Arash Tebbi.

25-Jun-2012
Share/Save/Bookmark

Recently by mehrdadmCommentsDate
Omid Djalili: The Baha'i Faith in Words and Images
11
Dec 05, 2012
Dimmed Lanterns
1
Dec 05, 2012
Iranian TV shows off 'captured US ScanEagle drone'
5
Dec 04, 2012
more from mehrdadm
 
Red Wine

...

by Red Wine on

جنابِ کاسپین،از نکته سنجی شما سپاسگزاریم...

متأسفانه هستند بسیاری که از کمبودِ اطلاعت رنج می‌‌بارند و هیچ از واقعیت خبر ندارند،البته درد و مرض‌های دگر نیز دارند که آن به خودشان مربوط است.در ایران آینده هیچ به وجودِ افرادی که دشمنِ مرز و بومش هستند نیازی نیست.

از آشنائی با شما بسیار مفتخریم.


CaspianShark

Dear Red Wine, & not so dear Demos...

by CaspianShark on

You probably have noticed it too... Once one get infected by that virus (such as Demo), it will be very hard for them, to get away from it. They have been shoving it to our throat (with the same logis and sentenses as Demo is Baghooring here) for 100s of years and now many of Iranians are doing it to the nation. No help needed from the Arabs any more! The sad thing is that the people who forced us to accept their cult, say our Islam version is "Kofr" and we are not moslems. Good luck to make "Demos" understand this. It will never happen.


Demo

از برای خرابیون چین و ماچین!

Demo


 


و اين از سر استكبار در اين سرزمين و بدسگالى بود، و بدسگالى جز به صاحب آن باز نمى‏گردد، آيا جز سنت پيشينيان را انتظار مى‏كشند؟ پس هرگز در سنت الهى تبديلى نمى‏يابى، و هرگز در سنت الهى تغييرى نمى‏يابى‏.
آيا در زمين سير و سفر نكرده ‏اند كه بنگرند سرانجام كسانى كه پيش از ايشان بودند و از ايشان نيرومندتر بودند، چگونه بوده است؟ و هيچ چيز در آسمانها و زمين از [حيطه قدرت‏] خداوند نتواند گريخت، چرا كه او داناى تواناست‏. (در کتاب الاهیون ٣٥:٤٤, ٣٥:٤٥)

حرفهای بالا را یک عرب بادیه نشین بیسواد که هرگز به دیار چین و ماچین (ایران و روم و یونان در آن زمان) سفر نکرده بود در ١٥ قرن پیش «از قول رَب خود گُفت» و اولین جوابی که از قوم جاهل خود گرفت این بود که اینها را از روی شکم میگویی و «همش است حرف مُفت»!!


Red Wine

...

by Red Wine on

حرفِ مفت که از سرِ شکم زده شود جواب ندارد،این سنتِ الهی ارزانی‌ همان الاهیونِ دروغین.


Demo

کُدوم زمان ما و کُدوم زمان اینا؟؟

Demo


بشری که از یک مثقال مایع در بطن مادر خلق شده همانا شکر بخورد که بخواهد «زمان» را تعبیر کند! و بدون هیچ شک و شبهه دیر یا زود بر سر کرداشیان و هالیوودیان آن خواهد نازل شد که بر سر قوم لوط و اقوام سودوم و گومارا نازل شد!  عجبا هم ندارد!

«سنت الهى از پيش همين بوده و در سنت الهى هرگز تغييرى نخواهى يافت» (قرآن ٤٨:٢٣)


deev

Che bimazeh

by deev on

you can tell a dude had written the fake convo!


Faramarz

Stop Complaining!

by Faramarz on

 

 

All talk and no play makes you a dull girl!


Red Wine

...

by Red Wine on

کاش زمانِ ما نیز دخترانِ ایرانی آزاد بودند تا آزادانه آنچه که خواهند بدان عمل کنند،حال کارداشیانیسم دارد غوغا می‌کند ... عجبا !


FACEBOOK