Shahnaz Tehrani 1973

In "Gedaye Milioner" directed by Mahmoud Kooshan

Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
عموجان

Even Gedaas were happier?

by عموجان on

During the old regime. Minijups were short and Gedas wrere happy sitting and begging with smile:)


Anahid Hojjati

Is that Kambiz Gogoosh in the video

by Anahid Hojjati on

The kid looks like Gogoosh.


jasonrobardas

Reza Beyk Imanverdi

by jasonrobardas on

   One of the most charismatic looking and the most talented actors of the 70s era in the Iranian Cinema . The man acted in 150 films . He also acted in a  couple of Italian films "The electric chair" . After the revolution , he acted in Turkish movies for a decade . Later on he came to US where he worked as a truck driver and passed away.................   

 Shahnaz Tehrani belongs to the era when chubby girls were considered "sexy" in the Iranian culture ....

  Thanks for posting ....brings childhood memories

 


Red Wine

...

by Red Wine on

از سری اولین فیلمهایی که مشمولِ سیستمِ درجه بندی گروه ممیزی شد... با این کلک هم خیالِ اهل و اهالی قیچی به دست راحت شد و هم خیالِ بادمجان دورِ قاب چین‌های مذهبی‌ و شیوخِ پشم شیشه و شبها توی حجره فلان و بیسار ... ! هدف این بود که چشم و گوشِ ملت در شرستونا بسته باقی‌ بمونه و در آخر کسی‌ تن و بدنِ حضرت آقا را شب جمعه ها،وقت بازی رامی نلرزونه !

با این حال بیش از ۴۵% تولیداتِ سینمایی به شهرستانها راه پیدا نمیکردن،البته این شامل باشگاه‌ها و کلوبهای لاینز و ماسون و آبادانیها و خرمشهریا نمی‌شد که انگاری از ما بهترون بودن و اصلا فیلمِ ایرونی‌ نمیدیدن !

عجیب اینجا بود که فیلمهای خارجی‌ زیاد با این مشکل روبه‌رو نبودن و نمایندگان پارامونت،وارنر،فوکس قرن بیستم و یونیورسال و ... نونشون تو روغن بود،اگه فیلمشون صحنه داشت،اشکالی خیلی‌ نداشت (به غیر از فیلمهای رمی اشنایدر،آخرین تانگو در پاریس و بمال بمال بازیهای فرانسوی و ایتالیائی که فیلمهای دستِ آخرشون به خصوص اروتیکشون تو ایرون معروف بود و سوکسه داشت) آخه سیکس میکس با زنِ خارجی‌ و یا صحنه لختی زنِ خارجی‌ توی هیچ فتوایی لا نمیخورد و لا مصب این فیلما دست به دست تو سینماهای کویری و شهر‌های به ظاهر مذهبی‌ می‌‌گشت.

با سپاس.


Jahanshah Javid

Classic!

by Jahanshah Javid on

That's why she was Shahnaz Tehrani :)