بزرگترین رزمایش دفاع هوایی در جنوب و شرق ایران

نهصد کیلومتر از شمال تا جنوب و هزار کیلومتر از شرق تا مرکز ایران محدوده تمرین نبرد با دشمنی فرضی است که جمهوری اسلامی را تهدید می کند. این مانور که "مدافعان آسمان ولایت چهار" نام گذاری شده توان دفاع هوایی و ضد هوایی ایران را محک می زند و به منطقه و جهان قابلیتهای رزمی ارتش، سپاه پاسداران و نیروهای بسیج را نشان می دهد. آنهم درست در روزهایی که مقامهای نظامی ایران می گویند با شلیک به طرف یک هواپیمای بدون خلبان آمریکایی در آسمان خلیج فارس، ثابت کرده اند که با کسی شوخی ندارند. قابلیتهای نیروی هوایی و دفاع موشکی ایران چقدر است و پیام این رزمایش چیست؟ گزارش از مهرزاد کهن روز.


13-Nov-2012
Share/Save/Bookmark

 
Anonymous Observer

How many times are they going to roll out

by Anonymous Observer on

these 1960's pieces of junk and put them on display to fool the gullible?  Mig-21's, F-4's and Hawk missles?!!!  Seriously?!!!...


MRX

who

by MRX on

is this supposed to scare? equioments from 40 years ago f-4, f-5, mig 21, old radar system. Seriously I know islamists are stupid and ignorant but surley even they realize that they have no chances agains a supperior weaponery these days.


Faramarz

تفنگ تک تیر حسن موسی!

Faramarz


 

 

یک مشت اراذل و اوباش با اسلحه های اهل دقیانوس میخوان از آسمان ولایت دفاع کنن!


SiavashHeshmati

اگر چه جمهوری

SiavashHeshmati


اگر چه جمهوری اسلامی جرائم سنگنی مرتکب شده و باید به ملت جوابگو باشد٬ اما اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان با جنابالو موافق نیستند. چرا که سخنان گُهِهَربارِ شما از روی باد معده است و معده شما توسط اسرائیل تغذیه میشود. هیچ ایرانی مگرخائنین حاضر به ویرانی ایران و ایرانی نیستند حتا برای از بین بردن جمعی قاتل خونخوار.


Fred

دشمن اصلی

Fred


دشمن اصلی ایران و ایرانی نظام جنگ طلب و  نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره است که سی و چهار سال است ایرانی میکشد و ایران و یران میکند.