پیروزی قطعی موسوی
Ghalam news / Mousavi Campaign site
12-Jun-2009 (one comment)

از بعد از ظهر امروز خبرگزاری های فارس و ایرنا خبر از آرای 60 درصدی آقای احمدی نژاد داده اند . تردیدی نمی بینیم که اینها قصد دارند احمدی نژاد را پیروز اعلام کنند.

>>>
recommended by Mousavi1388

Share/Save/Bookmark

 
Mousavi1388

از دولت مدعی مردمی‌بودن دعوت می‌کنیم حق مردم را محترم بشمارد

Mousavi1388


قلم - میرحسین موسوی در کنفرانس خبری امشب با تاکید بر اینکه طبق مستندات و گزارش‌های واصله، وی پیروز انتخابات است بیان کرد: از راهی که آمده‌ایم، عقب نمی‌رویم و از این امانتی که در دست داریم، حفاظت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار قلم‌نیوز، مهندس میرحسین موسوی در نشست خبری جمعه‌شب که در آخرین ساعات روز انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری برگزار شد، گفت: با  توجه به شرایط موجود بنا شد که در مورد نتیجه انتخابات صحبت‌های انجام بدهیم؛ از همه خبرنگاران و از مردم تشکر می‌کنم به خاطر حضور آگاهانه و پر از نشاط که توام با آگاهی از وظایف ملی خود، در انتخابات شرکت کردند، تشکر می‌کنم.

موسوی در سخنانی کوتاهی اظهار کرد: با تمام نقدهایی که از وضع موجود شده بود، ما شاهد یک حضور استثنایی بودیم و کسانی را داشتیم که تاکنون در انتخابات شرکت نکرده بودند و گزارشاتی نیز داشتیم که برخی از مردم برای شرکت در انتخابات چندین ساعت منتظر مانده بودند که این نشان دهنده یک انگیزه و امید است و قابل مقایسه با اوایل انقلاب بود.

وی ادامه داد: مردم فکر کردند با شرکت خود در انتخابات می‌توانند تغییراتی را ایجاد کنند که خود این بزرگترین سرمایه ماست.

میرحسین تصریح کرد: ما در این انتخابات شاهد حضور معنوی مردم نیز بودیم که با خانواده خود و دست در دست فرزندان در انتخابات شرکت می‌کردند. حال با وجود این شرکت استثنایی مردم، باید که پرسید که آیا دولت با این پدیده با صورت مناسب برخورد کرده یا نه؟ و در پاسخ باید گفت که نه! قدر این حضور شناخته نشد.

وی گفت: بدیهی است و بنا به اطلاعات رسیده، برنده قطعی این انتخابات بنده هستم و در این انتخابات مردم به من رای داده‌اند و نتایج آن  نیز اعلام خواهد شد.

موسوی افزود: علیرغم این مساله که ما در سطح کشور با اخراج وسیع نمایندگانمان از حوزه انتخابیه و حمله به ستادها روبه‌رو بودیم و علاوه بر آن در بسیاری از حوزه‌ها مانند تبریز، شیراز و اصفهان تعرفه‌ها با تاخیر به حوزه انتخابیه می‌رسید و علیرغم تمدید انتخابات توصیه می‌شد که زودتر تعطیل کنند و افرادی پشت در مانده بودند که هنوز هم موفق به رای دادن نشدند.

موسوی خاطر نشان کرد: به ما قول داده شده بود که اجازه بدهند همه مردم رای خود را به صندوق بریزند اما این قول‌ها عمل نشد و اس ام اس‌ها را نیز قبل از آن تعطیل کرده بودند که این جزو وسایل ارتباطی ما بود و در این رابطه هم اعتراضاتی انجام دادیم که پاسخ مناسبی داده نشد.

وی در مورد تمدید انتخابات نیز گفت: نوع تمدیدها هم حالت دلسرد کننده‌ای داشت؛ ما در گذشته شاهد آن بودیم که هر دو ساعت دوساعت اخذ رای تمدید می‌شد اما در این انتخابات علیرغم آن که صدا و سیما موسیقی شورانگیز و پیروزی پخش می‌کرد، در عمل شاهد بودیم که تمدیدها در جهت دلسرد کردن مردم بود.

مهندس موسوی با اشاره به حضور گسترده و بی‌نظیر مردم ایران در انتخابات و نوع برخورد مجریان انتخابات بیان کرد: ما این‌ها را تخلف می‌دانیم و به پشتیبانی مردم این تخلفات را دنبال خواهیم کرد تا از این امانت حفاظت کنیم و هرگز نیز عقب نخواهیم نشست.

وی افزود: ما از دولتی که ادعای مردمی بودن دارد، دعوت می‌کنیم حق مردم را محترم بشمارد و پاسخگو باشد. ما منتظر شمارش آرا هستیم و انتظار داریم تا بعد از شمارش آرا همراه مردم در جشن پیروزی شرکت کنیم.

موسوی در پایان گفت: باید همه در برابر اراده مردم، تسلیم باشیم و نباید تصور کنیم که اگر با اعمالی چند روزی در صدر قدرت بمانیم، می‌توانیم رضایت مردم را جلب کنیم چرا که خواست و اراده مردم یکی از بزرگترین اهداف نظام مقدس اسلامی است.

میرحسین ابراز امیدواری کرد که همه این مسایل در شرایطی برابر همراه شادی و اعتماد مردم و قدردانی از حضور آنها سپری شود و همه دستگاه‌های مسوول وظیفه خود را انجام دهند و ان شاءالله با تدبیر رهبری این نتیجه حاصل می‌شود