حمله به خوابگاههای دانشگاهها و ربودن دانشجویان
خبرنامه امیرکبیر
10-Jul-2009 (one comment)

خبرنامه امیرکبیر: نیروهای لباس شخصی مجهز به سلاح های سرد و گرم با همراهی موتورسواران سازماندهی شده به برخی از خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر حمله کردند. نیروهای لباس شخصی در ساعت 20:30 امشب در حمله به خوابگاه گلشن در خیابان به آفرین، با ورود به خوابگاه، تعدادی از دانشجویان و نگهبانان خوابگاه را مورد ضرب و شتم قرار دادند. نیروهای لباس شخصی بخش هایی از ساختمان و امکانات خوابگاه را نیز تخریب کردند. در این حمله این افراد از گاز اشک آور استفاده کرده و به سالن مطالعه، حمام، نمازخانه و طبقات مختلف خوابگاه گلشن حمله کردند. از وضعیت چند تن از دانشجویان این خوابگاه پس از این حملات اطلاعی در دسترس نیست. همچنین نیروهای لباس شخصی به همراهی نیروهای نظامی به درب خوابگاه یاوری دانشگاه امیرکبیر نیز مراجعه نموده و به تهدید دانشجویان پرداختند. نیروهای لباس شخصی اعلام کرده اند که امشب مجددا به خوابگاه ها حمله خواهند کرد.

>>>
Golbaang

روند جنایتی جمهوری اسلامی

Golbaang


یک مقاله دیگه در همین مورد 

روزبهانی مدیر امور فرهنگی دانشگاه امیرکبیر: 20 نفر با هویت نامشخص وارد خوابگاه شدند اما مساله ای نبود

شب گذشته در پی حمله نیروهای لباس شخصی به خوابگاه گلشن دانشگاه امیرکبیر، 4 دانشجوی این خوابگاه توسط این افراد ناشناس ربوده شده و پس از ساعاتی آزاد شدند.
 

نوید گرگین یکی از دانشجویانی که توسط نیروهای لباس شخصی شب گذشته ربوده شد، در ساعت ساعت 3 بامداد در کوچه های اطراف خوابگاه با چشم بسته رها شد.
 
سیروان علیمرادی و ابوذر تقوایی نیز 2 دانشجویی دانشگاه امیرکبیر هستند که پس از ساعاتی آزاد شدند اما جای ضربات باتوم بر بدن آنها به وضوح مشخص است.
//www.autnews.me/node/531 

 

 



Share/Save/Bookmark