محسن روح الامینی دانشجوی دانشگاه تهران در اوین کشته شد.
خبرنامه امیرکبیر
24-Jul-2009 (2 comments)

 محسن روح الامینی، دانشجوی رشته کامپیوتر دانشکده فنی دانشگاه تهران، در اوین به شهادت رسید. روح الامینی در تظاهرات 18 تیر پس از بازداشت به زندان اوین منتقل شده بود که در آنجا به دست ماموران کشته شده است.محسن روح الامینی فرزند دکتر روح الامينی رئيس انستيتو پاستور ایران و از اعضای مشاور محسن رضایی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود. پس از بازداشت محسن روح الامینی و علیرغم مراجعه خانواده وی، مسئولین زندان اوین به این خانواده اعلام کرده بودند که فرزندشان به زودی آزاد خواهد شد اما پس از چند روز به آنها اعلام می شود که برای دریافت جسد فرزندشان مراجعه کنند. مراسم ختم روز یکشنبه  در مسجد بلال تهران برگزار خواهد شد. 

>>>
Golbaang

انتقام جویی احمدی نژاد

Golbaang


پیک ایران: عبدالله شهبازی در مطلبی با عنوان «در مسلخ عشق جز نکو را نکشند» با اظهار تاسف از مرگ محسن روح الامینی فرزند دکتر روح الامینی رئیس انستیتو پاستور ایران، با اشاره به خاطراتی از انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری ایران، احمدی نژاد را در قتل محسن روح الامینی مقصر دانسته و وی را متهم به انتقام جویی کرد. شهبازی گفت: «فراموش نمي‌کنم آن روز را، در کوران نهمين انتخابات رياست‌جمهوري، که دکتر محسن رضايي، دوست و يار قديمي دکتر روح‌الاميني، از نامزدي رياست‌جمهوري منصرف شد. دکتر روح‌الاميني در شيراز ميهمان ما بود. احمدي‌نژاد به دکتر روح الاميني تلفن کرد و شنيدم که خواهش و تمنا مي‌کرد رضايي اطلاعيه بدهد که به سود احمدي‌نژاد انصراف مي‌دهد. البته محسن رضايي نپذيرفت. آن زمان، چه کسي مي‌توانست تصوّر کند روزي را که محسن، پسر دکتر روح‌الاميني، قرباني صعود شوم احمدي‌نژاد شود. چه کسي باور مي‌کرد روزي محسن روح‌الاميني را در اوين خواهند کشت؟ چه کسي باور مي‌کند محسن، و ده‌ها مانند محسن، به اين سادگي قرباني موج جهل و جنوني شوند که گروهي مجهول‌الهويه ايجاد کرده‌اند.»

//www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=4199



Share/Save/Bookmark

 
fozolie

Shahbazi transformed?

by fozolie on

Amazing. How do revolutions turn on their own children.

Apologies for making an off topic comment. I despair at the thought of the suffering and bloodshed. It is heartwrenching.

Mr. Fozolie