واکنش موسوی به شعار «جمهوری ایرانی
akhbare-rooz
01-Aug-2009 (one comment)
 شعارهایی مورد حمایت راه سبز میلیونی مردم است که فراتر از قانون اساسی جمهوری اسلامی نرود. خواسته مردم دفاع از جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن است و شعار جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد در بیان این جنبه از مطالبات آنان نقش راهبردی دارد. 


موسوی همچنین با تاکید بر ظرفیت‌های قانون اساسی افزود: ما به دنبال آزادی، عدالت و کرامت انسانی هستیم و اینها اهدافی هستند که تحققشان با اجماع و تاکید گسترده و تحول‌آفرین مردم بر چارچوب قانون اساسی و مطالبه‌شان برای اجرای کامل و دقیق آن امکان‌پذیر است. ما باید بدانیم برای آن که تغییر به سمت مطلوب صورت گیرد، اجماعی در مورد چنین چارچوبی جنبه سرنوشت ساز دارد و گرنه وارد یک دوران هرج و مرج خواهیم شد. 

>>>
David ET

تعیین و تکلیف

David ET


مردم آن شعاری را می دهند که دلشان می خواهد، خون اش را خود شان دارند می دهند، شما چه کاره اید؟
 
فرمایش شما بسیار صحیح و پسندیده از جانب شما و برای جنبش شما است اما واقعیت را قبول کنید که تمام مردم ناراضی ایران حول محور جنبش شما نیستند شما می توانید برای جنبش خودتان تعیین و تکلیف کنید که چه شعاری بدهند و چه شعاری ندهند  .
 

پس اگر شعارهایی برخلاف نظرتان از دیگر معترضین شنیدید به پای جنبش خودتان نگذارید چرا که جنبش دیگری هم در ایران وجود دارد که شعارهایی می دهند که به دور از خواسته شما می باشد و بسیار دشوار است که بشود به این عده میلیونی تلقین کرد که شعارهای موافق نظر شما را بدهند و جنابعالی هم باید صبور باشید و به اصل دمکراسی اعتقاد داشته باشید اگر شعار و اعتراضی به دور از انتظارتان شنیدید مسئول اعتزاضات و شعار های خودجوش مردمی, جنابعالی نیستید بلکه خود ملت ایران هستند . 


Share/Save/Bookmark