مخالفت محافظه کاران با غنی سازی در خارج از ایران
Rooz Online / Leila Tayyeri
25-Oct-2009 (one comment)

تردید در پذیرش طرح آژانس از سوی ایران

تمام این واکنش ها در شرایطی صورت گرفته که جمهوری اسلامی ایران هنوز به پیشنهادآژانس پاسخ نداده و اعلام کرده است که هفته آینده در این زمینه پاسخ خواهد داد. همزمان علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران، ضمن مخالفت با خروج ذخیره اورانیوم غنی شده از این کشور، طرف های غربی مذاکره با ایران را به تلاش برای فریب این کشور متهم کرده است.

او روز شنبه به خبرگزاری ایسنا گفته است: "احساس می کنم و در سفر اخیر به ژنو هم بر اساس مذاکراتی که داشتیم این تلقی برای من بیشتر شد که غربی ها اصرار دارند به سمت نوعی فریبکاری بروند و مسائلی را به ما تحمیل کنند؛ به این معنا که مطرح کرده اند ما زمانی سوخت ۲۰ درصد را به ایران می دهیم که شما مواد غنی شده خود را به ما بدهید".

لاریجانی با بیان اینکه ارتباطی بین این دو مساله نمی بیند، اظهار داشته: "حدس ... >>>

Shifteh Ansari

شیر تو شیر

Shifteh Ansari


One possible good outcome of Iran's upcoming deadline is that we might know who is running the show in Tehran!  Obviously Iran's nuclear program "negotiating" team either did not negotiate very well, or their decisions during the negotiations are being challenged by at least one group of conservatives inside Iran.  Whenever IRI deigns to give their reply to the proposal, we would know who is running this show. 


Share/Save/Bookmark