کتاب های درسی ایران 'دخترانه – پسرانه' می شوند
BBC
22-Dec-2009 (3 comments)

نابر اظهارات وزیر آموزش و پرورش ایران دوره ابتدایی در مدارس این کشور، یکسال افزایش خواهد یافت و کتاب های درسی نیز بر اساس سن دانش آموز تعیین خواهد شد. سپس در ۹ سالگی کتاب های درسی بین دختران و پسران متفاوت می شود و از پایان دوره ابتدایی، این کتاب ها به سمت تخصصی سوق پیدا می کند.

دربخش دیگری از سخنان وزیر آموزش و پرورش که در وب سایت وزارت کشور ایران منتشر شده است، حاجی بابایی با اشاره به تاکیدات آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، به تلاش
های این وزارتخانه برای تحول در کتاب های درسی و شیوه تربیت دانش آموزان اشاره کرده است.

آغاز تحول

اشاره وزیر آموزش و پرورش ایران به سخنان آیت الله علی خامنه ای در مرداد ماه سال ۸۵ است که طی آن رهبر جمهوری اسلامی خواستار تحولات جدی در نظام آموزش و پرورش ایران شده بود.

پس از سخنان رهبر جمهوری اسلامی ایران در آن سال، وزارت آموزش و پرورش ایران اقدامتی در راستای تغییر نظ... >>>

recommended by IranFirst

Share/Save/Bookmark

 
azadi5

this is just the beginning

by azadi5 on

I bet burka is coming in a not far future if this pseudo-taliban regime stays in power.


divaneh

با با حق دارند

divaneh


خوب درس آشپزی و خیاطی و بچه داری و تسلیم بازی به چه درد پسرها می خورد؟ علوم و حرف و حقوق و این چیزها هم که به درد دخترها نمی خورد. تنها چیزی که می شود به آن کمی خرده گرفت این است که می خواهند توی هر دبستان یک آخوند بچه باز مستقر کنند.


IranFirst

Age 9

by IranFirst on

Notice how these Islamist women-haters pick "Age 9", to separate girl's books (and everything else) from boys (that is the age Mohamad-the-child molester started to rape Ayeshe). Mo the charlatan had  married her when she was 6 !, but idiot Islamists say it was not consumated until 9 (as if that makes it any better)