گیتس: چاره ای جز اعمال تحریمهای بیشتر علیه ایران نیست
BBC / وزیر دفاع آمریکا
08-Feb-2010 (one comment)

رابرت گیتس، وزیر دفاع آمریکا، گفته است که جامعه جهانی هیچ چاره ای ندارد جز اینکه تحریمهای تازه ای علیه ایران در رابطه با برنامه اتمی این کشور، اعمال کند. آقای گیتس این سخنان را پس از گفتگو با همتای فرانسوی خود در پاریس اظهار کرد.

وزیر دفاع آمریکا پیش از این نیز بر افزایش تحریم ها تاکید کرده اما گفته بود که این تحریم ها باید بر رژیم ایران متمرکز باشد نه مردم این کشور.

وزیر دفاع آمریکا در پاریس گفت که ایران پیشنهادات غرب را رد کرده است و در این چارچوب عزم جمعی جامعه جهانی برای پیدا کردن راه حلی صلح آمیز بر سر برنامه اتمی ایران نیاز است.

آقای گیتس جامعه بین المللی را ترغیب کرده است که برای محدود کردن بلندپروازی های هسته ای ایران متحد شوند.

او پیشتر گفته بود که هیچ کس به اندازه باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، صمیمانه برای ارتباط با دولت ایران تلاش نکرده است و جامعه بین المللی فرصت های متعددی به ایران داده است ... >>>

KamRan201

ظهور آقا(!) نزدیک است!

KamRan201


در زمانیکه دانشمندان پای به مریخ گذاشته و به پله بعدی فکر میکنند، ابلهانی با باور آیت 3 نقطه (...)  تمساح یزدی منتظر ظهور حضرت از ته چاه بو گندوی جمکران هستند تا با حضور خودش همگان را بکشد و برای این ابلهان تخم طلا کند. تمام کوشش این ابلهان بر آنست که موضوع را دو سال طول بدهند تا آقا (!)  از ته چاه بیرون بیاید و برای چشم روشنی یک بمب اتمی را تقدیم ایشان کنند  تا بجای یک به یک، قتل عام اتمی کند.  مغز این آقایان آنقدر اکبند است که حد اقل  از خودشان نمی پرسند این آدم مجعول و خیالی در ته چاه جمکران چه میکند  و اگر بر فرض محال قرار ظهوری باشد باید حد اقل از یک چاه عربی باشد نه خواب نما شدن تمساح یزدی


Share/Save/Bookmark