گزارش منابع اطلاعاتی از احتمال حمله نظامی به رژیم تهران
سایت عبری زبان "دبکا"
25-Feb-2010 (one comment)

سایت ندای سبز آزادی (نزدیک به جبهه مشارکت): بر مبنای برخی خبرهای اطلاعاتی که سایت عبری زبان "دبکا" منتشر کرده و برخی از پایگاه های خبری عربی هم آن را منعکس کرده اند، به نظر می رسد خاورمیانه در آستانه جنگی جدید قرار گرفته است؛ جنگی که به ایران محدود نخواهد بود و چه بسا شراره های آن به برخی جبهه های عربی از جمله سوریه، حزب الله و حماس نیز برسد.

بر مبنای آنچه از برخی دستگاه های اطلاعاتی بین المللی درز شده است، ماشین نظامی- اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل موفق به نفوذ به برخی مناطق استراتژیک هم جوار ایران شده اند.

منابع یاد شده همچنین از تحرکات شمار زیاد قایق و ناو جنگی آمریکا در نزدیکی سواحل ایران خبر می دهند. این قایق ها حامل موشک هایی از نوع Aegis هستند. این تحرکات پس از آن روی می دهد که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا 30 ژانویه در گفت گو با رسانه ها از جمله دو روزنامه نیویورک تایمز و واشینگتن پست به آغاز آمادگی کشورش به همراه برخ... >>>

recommended by KamRan201

Share/Save/Bookmark

 
mahmoudg

about time

by mahmoudg on

and keep up the surgical bombings for as long as it takes.  nothing but the complete annihilation of the regime should then be acceptable for undertaking this act.  Half assed bombing and only targeting the regime's nuclear sites will not do.  they must pound ALL of the regime's assets and military establishments to ensure their complete destruction.  the only way to salvation for Persia.