احمدی نژاد "پشه" شد
roozonline / Nazanin Kamdar
26-Apr-2010 (2 comments)

سفر محمود احمدی نژاد، به کشور زیمبابوه و دیدار وی با دیکتاتور این کشور، رابرت موگابه، به یک رسوایی در سیاست خارجی ایران تبدیل شده تا حدی که سکوت صدا و سیما و حتی سایت ها و رسانه های هوادار محمود احمدی نژاد را هم در پی داشته است.در این سفر احمدی نژاد به "پشه" تشبیه و در عوض دیکتاتور زیمبابوه توسط احمدی نژاد "الگوی" دموکراسی معرفی شده است.

احمدی نژاد در حالی به زیمبابوه سفر کرد که حزب تغییرات دموکراتیک این کشور که ریاست آن را مورگان چانگیرای، نخست وزیر دولت ائتلافی بر عهده دارد، با انتشار بیانیه ای که در روزنامه های هوادار این حزب منتشر شده وی را به "پشه مالاریا" تشبیه و تاکید کرده: "دعوت از محمود احمدی نژاد برای افتتاح یک نمایشگاه تجاری مانند دعوت از پشه برای درمان مالاریاست".

به گزارش سرویس خبری بلومبرگ، در این بیانیه که از سوی نلسون چامیسا، سخنگوی حزب "تغییرات دموکراتیک" منتشر شده، از احمدی نژاد همچنین به عنوان "یک ... >>>

recommended by IranFirst

Share/Save/Bookmark

 
IranFirst

IRI won't be around in 5 years

by IranFirst on

Iran will be a graet country and free from Arab ocupiers (IRI) much before 5 years. mark your calendars.


IRI

It's economy stupid

by IRI on

Those laugh now will be in awe when they see the result in a few years. I was involved in our Africa policy. Zimbabwe is an important country and unlike the US we are dealing with them based on their current government rather than what we would like them to be. Let's see which policy gives more result. Let's meet on IC five years from now. Mark your calendar and let's see who would laugh at who.
You don't know, but it's economy stupid.