دم خروس سرقت مجسمه ها از زير عباى خامنه ای بيرون زد
آتى نيوز
16-May-2010 (4 comments)
یک سایت حکومتی از واکنش خامنه اى نسبت به مجسمه هاى سلسله هخامنشى در ديدار وی از نمايشگاه کتاب خبر داد. در اين بازديد خامنه اى هنگام برخورد با مجسمه هاى هخامنشى با عصبانيت به وزير ارشاد خود گفت، مجسمه های هخامنشى را برداريد در غير اين صورت برخورد مى ‌کنم.آتى نيوز نوشت : "در پى بازديد رهبرى از بيست وسومين نمايشگاه بين ‌المللى کتاب، آیت الله خامنه ‌اى تذکرى نيز به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى دادند. رهبر انقلاب در جريان اين بازديد و هنگام عبور از غرفه انتشارات, مجسمه‌هاى دو مترى هخامنشى را ديدند که بعد از لحظاتى با لحنى جدى خطاب به وزير ارشاد خواستار جمع ‌آورى اين مجسمه‌ها شدند و فرمودند در غيراين صورت برخورد مى‌کنم. این مجسمه‌ها در ابتداى ورودى به سالن ‌ناشران خارجى قرار داده شده بود که طول آنها به دو متر نيز می رسيد. درحال حاضر و در پى اين تذکر مقام رهبرى به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى، حسينى که خود نيز مخالف وجود اين مجسم... >>>
KamRan201

جای پای طالبان

KamRan201


روز و روزگاری بدترین ناسزائی که سردمداران ج ا ا را بر  می اشفت  خطاب کردن آنها به نام "طالبان" بود. با شنیدن این خطاب چنان از کوره در میرفتند که بعد از ده ها فحش و بد و بیراه به طالبان، خودشان را طبقه علما نامیده  و نطق غرائی هم میکردند که آنها نمایندگان الله و امام زمان بر روی زمین هستند و نتیجتا حامل برترین عصاره فرهنگ بشری که ممالک دیگر هم باید از آنها تاسی جویند!!! وقتیکه طالبان مجسمه تاریخی بودا را منقجر کردند، کلی آقایان علما اشک تمساح ریختند و با عقب مانده و متحجر نامیدن طالبان آن عمل را مذمت کردند! حالا بعد از یک دهه آقایان علما نشان داده اند که اگر زمینه را مساعد ببینند هرگز از طالبان کم نمی اورند که نمونه بارز آن تخریب مجسمه های مفاخر و اساتید ایران زمین است. اگر در زمینه های دیگر هم شنا نمی کنند آب نمی بینند و الی از برقع گذاشتن سر خانم ها هم ابائی نداشتند.
بدبختی این گروه در انستکه با خواندن یک مقدار اطلاعات فسیل شده که در توضیح المسائل ها آنها را بارها مشاهده کرده اید، با بلاهت تصور میکنند که انچه انان میدانند چکیده اخرین دست اورد های دانش  بشری است و وظیفه دارند که دیگران را هم ارشاد بفرمایند.  تمام اطلاعات این آقایان باصطلاح علما به جز انباشت باورهای تاریخی مذهبی  مستعمل نیست. بهمین دلیل ناگهان خواب نما میشوند و امام موهوم را در چاه جمکران رد یابی میکنند. یا برای نزول باران به دعا گفتن می پردازند. و یا با نهایت بلاهت وقوع زلزله و اتشفشان را به حجاب بانوان ربط میدهند. . حالا هم معلوم نیست که کدام یک از آقایان شب زیادی خورده است  و در دایره تصوراتش خواب نما شده که این مجسمه ها.....بدبختی در انست اقایانی که تصور میکنند افضل تمام اندیشمندان دنیا هستند، حتی از فلسفه علمی خواب و رویا هم بی خبرند و مقداری لاطائلات فسیل شده مذهبی را در باب رویا، درست ترین میپندارند. 
ای خدا وقتیکه عقل را قسمت میکردی چرا در مورد بعضی از مخلوقاتت این همه خساست به خرج دادی....؟ 


Share/Save/Bookmark

 
KamRan201

من هم حرفم همین

KamRan201


من هم حرفم همین بود که شما و طالبان با مختصری تفاوت کاملا مشابه همدیگر انگاره میکنید. من فقط یک سئوال از شما دارم. اگر هر اندیشه ای مربوط به 1400 سال پیش درست و غیر قابل تغییر باشد ایا این به معنای ان نیست که هستی با هدایت خداوند بسوی تکامل پیش نمیرود و همه چیز منجمد باقی میماند . انچه باعث گمراهی ذهنیت بسیارانیست انجماد قسمتی از مغزها در ادوار گذشته است. یعنی یهودیان به عادت 3 هزار سال پیش منتظر ماشیح و تصورات قدیمی خودشان هستند. مسیحیان پنداره دارند که مسیح پسر خداست و مسلمانان هم با توقف در باور های قرون وسطی هر گونه تعالی فکر و اندیشه را نادیده میگیرند و خداوند را موجود حقیری می پندارند که تمام حرکت بسوی تعالی را در باور های 1400 سال پیش و قبل از آن متوقف کرده است.

باز این اشتباه بزرگی است که اندیشه کنیم تمام افراد بشر به یک اندازه رشد و جهش مغزی داشته و میتوانند به مانند یک بشر امروزی فکر کنند. بنز سواری و مدرک دانشگاهی داشتن دلیل آن نیست که تمام قسمت های مغز تمام افراد به یک اندازه همراه زمان متعالی میشود. دکتر شریعتی و جلال ال احمد و بازرگان هم مدرک دانشگاهی داشتند اما از علوم اجتماعی عصر جدید هیچ نمیدانستند و تمام کامیوتر مغز آنها در باورهائی که پدران بیسوادشان به ان  ها انتقال داده بودند ، دست نخورده باقی مانده بود. به همین دلیل است که کسانیکه حادثه سپتامبر 11 را افریدند و عده ای بیگناه را معدوم کردند همه مدرک دانشگاهی داشتند اما شعور اجتماعی ان ها رشد نکرده بود. در قسمت درک علوم اجتماعی اکثریت مردم جهان دچار توقف رشد قسمتی از مغز خودشان هستند و بهمین دلیل است که دین و مذهب کالملا ارثی هست و یعنی پدر و مادر دانسته های درست و غلط خودشان را به کامپیوتر مغز نوزاد میدهند و حتما اذعان دارید که اگر کامپیوتری با برنامه ویندوز  ده سال پیش پر شده باشد نمیتواند مسائل امروز را به درستی بررسی نماید. چاره کار تنها عوض کردن حافظه فسیل شده با کارائی حافظه امروز هست. عینا همین پروسه در مغز افراد هم وجود دارد  و حتی باعث تعصب شدید و نابودی جامعه میگردد که تاکنون هم همینگونه بوده است و الی هر ادم عاقلی میداند که مجسمه ها را برای پرستش نمیسازند و دیدگاه بشر امروز نسبت به 2000 سال پیش کاملا فرق کرده است. همانطوریکه ما با دوربین عکاسی وقایع را به تصویر میکشیم مجسمه ها هم برای بت پرستی نیستند و فقط مفاخر انسانیت را به حجم میکشند. اصلا قابل برسی هست که ایا در تمام جهان چند میلیارد نفری حتی 100 نفر ادم بت پرست هم پیدا میشوند تا با ان اندیشه منسوخ بها بدهیم؟ مدتها از زمانیکه بشر بت پرست بود گذشته و ان اندیشه کاملا منسوخ شده است مگر انکه اندیشه و جهان را جامد بپنداریم و پنداره کنیم که مجسمه ها هنوز بمانند دو هزار سال پیش برای بت پرستی ساخته میشوند... 


خلفای راشدین

لا اله الا‌ الله

خلفای راشدین


 

 

انگاره سازی در اسلام مذموم است. بقایای بت پرستی‌ را ، چه در دل کوه
و چه در نمایشگاه کتاب، باید از میان برد.


Onlyiran

Is it a surprise?

by Onlyiran on

In a country where you get dragged out of your home and taken to Evin for shouting a slogan against Khamenei, how is it that criminals could come in the middle of the night in the span of few weeks, with heavy equipment and take the statues without being caught?  Doesn't it seem a bit strange?