اطلاعات ارزشمندي ازسازمان اطلاعات آمريكاتوسط اميري منتقل شد
Fars News Agency
21-Jul-2010 (one comment)

خبرگزاري فارس: يك منبع مطلع جزئياتي از اطلاعات منتقل شده از سازمان اطلاعات مركزي آمريكا توسط شهرام اميري به كشورمان را تشريح و 2 شماره پلاك متعلق به خودروهاي سيا را نيز اعلام كرد.
يك مقام آگاه در گفت‏وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به بازگرداندن شهرام اميري پژوهشگر ايراني به كشور و شكست مفتضحانه دستگاههاي اطلاعاتي و رسانه‌اي اين كشور در اين موضوع گفت: اين يك جنگ اطلاعاتي بين سازمان اطلاعات مركزي آمريكا و ما بود كه طراحي و مديريت آن توسط ايران انجام شد.
وي يادآور شد: ما در طراحي اين جنگ هدف‌گذاري اطلاعاتي مختلفي را ديده بوديم و به فضل خدا به همه اهداف خود در اين جنگ دست يافتيم بدون آنكه حريف ما هيچ پيروزي واقعي را به دست بياورد.
اين مقام آگاه، يكي از اين پيروزي‌ها را همين اظهارات مسئولان امنيتي آمريكا دانست كه گفته بودند " اطلاعات اميري نزد ماست و خود او در ايران ".
وي در تشريح اين موضوع گفت:... >>>

Shifteh Ansari

"We won and we now know 2 CIA license plates too."

by Shifteh Ansari on

* اعلام شماره‌هاي 2 خودرو متعلق به سازمان اطلاعات مركزي امريكا وي افزود: براي تنوير افكار عمومي جهان و رسانه‌هاي علاقمند به پيگيري ربايش شهروند ايراني، شماره پلاك دو خودروي متعلق به سازمان اطلاعاتي آمريكا را اعلام مي‌كنيم تا خبرنگاران آزاد تمام دنيا بتوانند اين موضوع را پيگيري كنند. دولت آمريكا نيز بايد شرايط تحقيق را فراهم كند تا نتيجه اين موضوع كاملا مشخص شود. "يكي از اين خودروها تويوتا كرم‌رنگ به شماره XXE60006 و ديگري شورولت مدل SUV آبي تيره به شماره XUK6939 كه اسم رمز آن SPIT FIRE است؛ هر دوي اين خودروها متعلق به ايالت ويرجينيا هستند. "


Share/Save/Bookmark