نامه تکان دهنده مومنی به رهبردرباره شکنجه واعتراف گیری اجباری
International Campaign for Human Rights in Iran
08-Sep-2010 (3 comments)

در نامه ای از زندان اوین، عبدالله مومنی فعال برجستهء ایرانی که از خرداد سال ۱۳۸۸ در زندان به سر می برد، در خصوص شکنجهء شدید، اعترافات ساختگی و محاکمهء نمایشی خود، و همچنین فقدان کامل استقلال قضایی در محاکمه اش سخن می گوید. مومنی در حال حاضر در حال گذراندن محکومیت ۴ سال و ۱۱ ماه خویش در بند ۳۵۰ زندان اوین در تهران است.
مومنی دراین نامه که خطاب به رهبر جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید علی خامنه ای نگاشته شده، می نویسد که پس از این که در زندان شنیده است که در سخنرانی نماز عید سعید فطرآقای خامنه ای گفته است که “اعتراف و اقرار هر متهم دردادگاه ودرمقابل دوربینها وبینندگان میلیونی شرعاً، عرفاً و عقلاً حجت، مسموع و نافذ است” تصمیم گرفته است این نامه را بنویسد.
این نامه سند مهمی است که به عنوان مدرک دست اولی از روند دستگیری ها و محاکمات بعد از انتخابات ایران ارائه می شود. در این نامه، عبدالله مومنی ازضرب و جرح شدید، اقدام ... >>>


Share/Save/Bookmark

 
Roozbeh_Gilani

Yes, ali Khamenei is fully in charge of torture, rape and murder

by Roozbeh_Gilani on

Of political prisoners in Iran. This letter is meant more as a means of documenting the crimes of the Islamist regime, as yet another piece of evidence in the courts of people after the islamist regime is overthrown.

  


Maryam Hojjat

Ali Geda himself is head of the Thugs

by Maryam Hojjat on

in prison Evin and everything is done through his order and his approval. 


Fred

یاسین در گوش خر

Fred


ایندست نامه ها به رهبر تجاوزگران جنسی یاسین در گوش خر خواندن است.

چاره در سرنگونی این نظام پر برکت است که ملت ایران مرغ سوخاری سفرۀ "اصلاح طلبان " و دیگر جانیان اسلامیستی آن است.

   این عبدالله مومنی را تو هر نظام مردم سالاری حلوا حلوا میکنند و در نظام پر برکت به سزای داشتن وجدان اجتماعی به صلّابه میکشند.