وزارت اطلاعات ایران: عوامل ترور مسعود علیمحمدی دستگیر شدند
BBC Persian
10-Jan-2011 (2 comments)

وزارت اطلاعات ایران از انهدام یک شبکه جاسوسی و دستگیری عوامل ترور یک فیزیکدان ایرانی خبر داده است.

روز دوشنبه، 20 دیماه (10 ژانویه)، وزارت اطلاعات ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام داشت که ماموران این وزارتخانه "یک شبکه متشکل از جاسوسان و تروریست های" وابسته به اسرائیل را منهدم و عوامل اصلی ترور مسعود علیمحمدی، استاد فیزیک دانشگاه تهران را دستگیر کرده اند.

این اطلاعیه گفته است که عملیات شناسایی و بازداشت این افراد در پی "تمرکز اطلاعاتی بر روی سرنخ عوامل و شبکه های وابسته به اسرائیل" آغاز شد و "پس از ماهها مجاهدت های خاموش و اقدامات پیچیده و چند لایه آفندی و پدافندی و نفوذ به عمق اطلاعاتی" اسرائیل به نتیجه رسید.

وزارت اطلاعات افزوده است که در جریان این عملیات، اطلاعات مهمی در مورد دستگاه های امنیتی اسرائیل به دست آورده که در نتیجه آن "ضربات سهمگینی به ساختارهای اطلاعاتی و امنیتی" آن کشور وارد آمده است.

بر اساس ای... >>>

recommended by Shifteh Ansari

Share/Save/Bookmark

 
Simorgh5555

I doubt they even got close

by Simorgh5555 on

Seeing the way Mossad successfully executed the Hamas chief last year in Dubai and all team members managed to escape in spite of the massive security and CCTV cameras. Wishful thinking on part of a regime whose trademark is brutality and thuggery. Dumb animals will not have enough sophistication to penetrate an international espionage ring. 


IRI

Good for them

by IRI on

Now force them to eat shit before ripping them to pieces.