ایران؛ شهوت و سکس

Fred
by Fred
27-Jul-2012
 

پیشتر در باره فاجعه بچه بازی قانونی در نظام مسلمین "اصلاح طلب" و غیره مطالبی تقدیم شد، برای نمونه در اینجا و اینجا.

آمار جدید از ابعاد فاجعه:

"اگر بخواهیم در رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال آمار سال ۸۵ کودکان مطلقه را داشته باشیم در مجموع قریب به ۱۴ هزار کودک مطلقه در این سن وجود داشته است که با احتساب بیش از ۴ هزار کودک همسرمرده می‌توان گفت که حدود ۱۸ هزار کودک بیوه در سال ۸۵ زندگی می‌کرده‌اند. اگر سن میان ۱۰ تا ۱۸ سال را مدنظر قرار دهیم تعداد ۳۷ هزار بیوه کودک در کشور وجود دارد."

به عبارت دیگر؛ هزاران هزار کودک ایرانی بجای عروسک بازی و رفتن به دبستان، شوهرهای غالباً پیر داشته و هزاران تن از آنان نیز در همان کودکی پس از استفاده جنسی طلاق داده شده و هزاران دیگر شوهران آنان مرده و به صف بیوه ها پیوسته اند.

هیچ طفلی در ایران شایسته این توحش سنت صحرا نشینان بدوی نیست، هوار از این تدین، هوار از این نامردان شهوتی، هوار از این توحش!

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

اسلامیون ایرانی؟

Demo


چون اسلامیون لغتی جدید است و فهم و درک آن همچون ندانستن تفاوت بین آمدن و آوردن خر (که در هر دو صورت باقلی بارش خواهد شد) از حیطه دانش اینجانب بیسواد خارج است عطای ادامه این بحث را به لقایش بخشیدیم. در هر صورت هر کسی زیر نقاب دینی دست به جنایت زد خودش مقصر است و نه نقاب دینش. و خود دین هم زبان اعتراض ندارد که بر علیه قانونگذار زبان باز کند.


hamsade ghadimi

"خر آوردن" کلی‌

hamsade ghadimi


"خر آوردن" کلی‌ فرق داره با "خر آمدن."  اون هم میگذاریم به جهل جنابعالی در گرامر. جوابی هم که نداشتی دربارهٔ ربط عمیق شهوت و سکس و دین اسلام.  از یک طرف میگی‌ شهوت و سکس به دین ربط نداره، تا یکی‌ به تناقض این ادعا در دین اسلام اشاره میکنه یادت می‌افته که آره کاتولیک‌ها هم با آلت‌شان فکر و عمل می‌کنن.  آفرین.  بر جهل‌تان، کم حافظگی (نگفتم دورویی) هم پس اضافه کنیم.  یک عمل "غیر قانونی‌" کاتولیک‌ها رو حالا مقایسه میکنی‌ با تجاوز "قانونی" اسلامیون ایران.  اگه این رو بیاری تو بحث که میبایستی که آیین ترتیب‌دادن طلبه‌ها به دست آخوندها را هم اضافه کنیم.  به کامنت اولم باید افزود "میگن اسلامیون متجاوزند، میگه پس کاتولیک‌ها چی‌."  برو پی‌ کارت عزیز که صفحهٔ منطقت خط خورده. چن وقت یک بار از بشکه در بیا ببین دنیا دست کیه.


Demo

توهم قدیمی

Demo


نه ضرب المثل «خر بیار و باقالی بار کن» فحش است و نه اسکیزو فرنی بودن! چه باکی از ناسزای دیگری وقتی ک پاکی و بی غل و غش! وقتی در کاریکاتورهایتان هر چه میخواهید مینویسید کسی اعتراضی کرد؟ و چرا مثلأ وقتی کشیشهای کاتولیک به جرم ارتکاب آنجور سکس متهم و بعدأ مجرم شناخته میشوند کسی به مسیح عیسی و به مسحیحت حمله نمیکند؟ بگذریم. خمینی با دنباله سازی اسلامی به جمهوری و به هر چیز دیگر صدمه لازم را به دین وارد آورد. ولی در آخر روز ایشان خود مسئول اعمال و گفتار و کردار خود است و نه دین و مذهب ایشان. و با عرض معذرت بسیار اگر نوشته های اینجانب باعث آزرده خاطری همسایه قدیمی و یا دیگری گشت.     


hamsade ghadimi

مارو خر

hamsade ghadimi


مارو خر اسکیتزفرنی لقب میده بعد میگه فحش نده.  اون که نه، فحش هم تعریف میکنه!

این مرتجع دینی (به قول زلفعلی خان) ربط دین و شهوت و سکس هم (مثلا) نمیدانه.  در این باره کتاب‌ها نوشته شده از عصر حجر تا به حال.  چه وعده‌های زندگی‌ پس از مرگ برای متدین که حامی‌ از حوری‌های بهشتی‌ آماده‌ی جماع است، چه شرع همسران متعدد + تا دلت بخواد صیغه، چه تجاوز به اطفال به اسم دین، چه زندگی‌ نامه محمد که همش بکن بکن بوده (چند تا زن و دختر همسر و صیغه؟ الله میداند!)، چه زنانی که به صورت غنائم جنگی بر افراد مسلمان حلال شرعی بوده‌اند، چه توجیه روابط جنسی‌ به حیوانات، و ... و .... 

اگر من تازه وارد این جزئیات را میدانم چه به آن کس که در علوم دینی خبره است!

 


ImtheKing

اسلام دین عمل است ...

ImtheKing



Demo

معنای کلمات فحش و شیعه

Demo


آرزو به دل شدیم که یک کلمه بنویسیم و خر نیاید و باقالی بار نکند. فحش یعنی به ناحق و بنادرست نسبت دادن. آخر شهوت و سکس چه ربطی به دین دارد. چقدر به بیراهه زدن؟ مگر زمان شاه شهوت و سکس و بچه بازی کم بود؟ هولاکاست اتفاق افتاد و توحش هم از اول خلقت بشر بوده و هست. دین برای آنست که بشر ترک توحش کند و انسان گردد. شیعه هم وارد کردن شُبهه و تفرقه در دین که همان کار بشر است که ذاتأ از دین فراری است و از انسان گشتن گریزان!


ImtheKing

...

by ImtheKing on

این اسلامیون وقتی که کم میارند، یا فحش میدهند یا انگ میبندند.


hamsade ghadimi

کی‌ فحش داد؟

hamsade ghadimi


کی‌ فحش داد؟ کی‌ دین خود را به رخ دیگران کشید؟ خودت و فقط خودت.


zolfali1

علائم بیماری اسکیزوفرنی!

zolfali1


جل ال خالق! دمو خان،  ما شنیده بودیم که شما "مرجع تقلید" شیعیان  (البته با مدارک مشکوک!!!) در این سایت مبارک iranian.com هستید. اصلا اطلاع نداشتیم که شما متخصص روانشناسی‌ هم هستید! عجب اعجوبه هایی شما و دوستانتان هستید واقعا!!!


Demo

علائم بیماری اسکیزوفرنی!

Demo


از علائم مشهود وشناخته شده این بیماری تکرار بدون توقف «میگن و میگه» است و دادن فحش و بد و بیراه گویی به در و دیوار و دین و آئین و خود را بشکل گاندی و نلسون ماندلا در آینه دیدن! حال بیمار چه همسایه قدیمی باشد و چه پسر شاه قدیمی!


hamsade ghadimi

دور باطل اسلامیون

hamsade ghadimi


میگن ممد بچه باز تو عهد شاه وزوزک به همسران بیشمارش (از جمله همسر بچه سال!) خیانت می‌کرده، میگه فیلمش کو.  میگن تو هلوکاست میلیونها یهودی کشته شدن، میگه اینها فیلم‌های هالیووده که یهودیا درست کردن. میگن به اسم اسلام (و بنا بر آمار خود حکومت متجاوز)، سالیانه به هزاران دختر تجاوز میشه، میگه تو فیلم هالیودی ۳۰۰ قطعا نشون داده که این فرهنگ ایرانی‌ است که بچه بازند (یعنی‌ تقصیر اسلام نیست).


Frashogar

Gay rights icon, Larry Brinkin, arrested for child porn

by Frashogar on


Demo

دیدگاه تاریخی فاجعه بچه بازی در ایران

Demo


و حالا هی بیاییم و هوار هوار هوار راه بندازیم که سناریوی تاریخی فیلم ٣٠٠ در مورد سکس و شهوترانی ناجور! و توحوش اجداد و نیاکان؟ ما ایرانیان شریف و پاک! دروغ محض و ساخته و پرداخته صهیونیتسها و دشمنان امپراطوریهای ماست!