فرستادن سکینه محمدی به برزیل بجای آنکه سنگسار شود


Share/Save/Bookmark

afshin jam
by afshin jam
31-Jul-2010
 

این مقاله در پاسخ به میانجیگری رئیس جمهور برزیل، و درخواست او از احمدی نژاد و خامنه‌ای  در رابطه فرستادن سکینه محمدی به برزیل بجای آنکه سنگسار شود.

جناب لولا دا‌سیلوا، رئیس جمهور محترم برزیل،

نخست؛ از اینکه پادرمیانی کردید که جان یک انسان، یک مادر را نجات دهید، ملت برزیل باید به شما افتخار کند، امیدوارم آن تعداد معدود کشور‌ها از جمله کشور ترکیه که هنوز با ایران رابطه دارند هم از شما تبعیت کنند.

موضوع سنگسار و قطع اعضای بدن در رژیم به اصطلاح  مذهبی‌ ایران یک امر عادیست، از این نوع اعمال غیر انسانی‌ در این رژیم بسیار است، صحیح انست که بخواهید این نوع اعمال وحشی گرانه از قانون ایران حذف شود، چون، امثال سکینه بسیارند و این تراژدی باز هم تکرار خواهد شد.       

جناب رئیس جمهور، خواهش می‌کنیم درخواستتان را توسعه داده و بخواهید وکیل سکینه، محمد مصطفائی را هم تعقیب نکنند و خانواده بیگناه او را که در زندان گروگان گرفته اند را آزاد کنند.

جناب رئیس جمهور؛ خواهش می‌کنیم، برای نجات جان دهها انسان و هزاران زندانی عقیدتی‌ بیگناه که جرمشان فقط این است که سوال کردند " رأی ما کجاست" پادرمیانی کنید و از "دوستانتان در تهران" بخواهید آنها را یا محاکمه علنی کنند و یا ازادشان کنند.

آقای رئیس جمهور، حساب ملت‌ها از دولت‌ها جداست، حد اقل در مورد ایران این موضوع صادق است، ولی‌ کشوری که زنان نصف مردان حق و حقوق دارند، و در مواقعی اصلا حقی‌ ندارند، جایی که بربریت، توحش، از جمله بریدن دست و پا  ( هفته پیش، ۵ نفر دستشان را قطع کردند) ، و یا سنگسار و یا اعدام جوانان زیر ۱۸ سال جزو افتخارات این رژیم هست ، آنان را "دوست" خطاب کردن، کاریست نادرست و نا‌ بخشیدنی.     

آقای رئیس جمهور، این رژیم عقب افتاده به اصطلاح مذهبی‌، مدت کمی‌ دیگر با زور اسلحه، شکنجه، و کنترل همهٔ رسانه‌ها و البته با خرج پول بی‌ حساب نفت در اریکهٔ قدرت باقی‌ خواهد بود، این موضوع را مسلما دستگاه‌های خبری و سفارتی شما به اطلاع شما میرسانند، ولی‌ پس از سقوط این رژیم که باعث ننگ و شرمندگی هر ایرانی‌ واقعیست، مردم زجر کشیده، خفقان شده، عزا دار ایران پاداش دوستان، و ملل دوست را جبران خواهند کرد.

آقای رئیس جمهور، باور بفرمائید غیر از تعدادی مزدور، خر مقدس شسته شده مغزی، و خرافاتی که حتا شمارا هم "نجس" میدانند، بقیه، حکام این رژیم را غیر ایرانی‌ و دشمن فرهنگ، ملیت کهن خود میدانند و آرزوی تغییر رژیم را دارند. رژیم این موضوع را میداند، و الا، تاکنون، یک همه پرسی‌ ، یک رفراندوم بر پا میکرد. باور بفرمائید که این رژیم نه یک پایگاه مردمی دارد و نه مورد قبول جامعه بین الملل است.

جناب رئیس جمهور؛ حدود هفتاد میلیون در سرزمینی بزرگ با فرهنگ و تمدن والا زندانی و اسیر تعدادی عقب افتاده که همچون مذهبیون قرون وسطی عمل میکنند هستند.

آقای رئیس جمهور، باور بفرمائید، مردم ایران، ۳۰ سال قبل برای حکومت فاشیست و دیکتاتوری مذهبی‌ رأی ندادند و امروز این رژیم ، از جمله احمدی نژاد و خامنه‌ای نماینده مردم آزادی خواه ایران نیستند.

شما هم کمک کنید تا این رژیم هرچه زود تر توسط مردم خود ایران سرنگون شود. 

با سپاس و مهر فراوان

افشین جم

وانکوور ، کانادا  

 


Share/Save/Bookmark

more from afshin jam
 
ahmad_

Bravo Nazanin

by ahmad_ on

Thank you


Khar

Let's ask Brasil if they have room for 70 million More!

by Khar on

.