"روز قدس" مصادره شد!


Share/Save/Bookmark

Ali Ohadi
by Ali Ohadi
19-Sep-2009
 

 
آقای احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان بی سی (که قرار است روز یک شنبه پخش بشود) در جواب خبرنگار که گفته؛ "تعدادی از مردم در تظاهرات آرام در ایران کشته شده اند" اظهار داشته اند؛ "تعداد زیادی از نیروهای انتظامی نیز در جریان این درگیری ها کشته شدند."! انگار برخی از سران "نظام" گفته بودند نیروی انتظامی کاری به کار کسی نداشته و این "لباس شخصی" ها و "بسیج مردمی" بوده اند که با تظاهر کنندگان درگیر شده اند؟ به قول آن نماینده ی مجلس نظام، چرا هیچ کجا نامی از این کشته شدگان بسیجی (و حالا "نیروی انتظامی") نیست، و نبوده؟ چرا برایشان مراسم نگرفته اند؟
 
آقای احمدی نزاد سپس اظهار فرموده اند که؛ "این تظاهرات حاکی از آزادی مردم ایران در ابراز نظرات خود" بوده است! یا للعجب! چرا این مردم ایران اجازه ندارند روزنامه داشته باشند تا نظراتشان را در روزنامه بیان کنند؟ چرا اجازه ندارند نظراتشان را در تله ویزیون ملی (بخوان نظامی) اظهار کنند؟ چرا اجازه ی برگزاری مراسم ختم عزیزانشان را ندارند؟ چرا آزادی انتخاب ندارند؟ چرا رایشان دزیده می شود؟ چرا برای بیان اظهار نظرشان مجبور اند به خیابان بیایند؟ و نظام برای همین هم "اجازه" نمی دهد؟
 
آقای احمدی نژاد گفته است؛ "جسارت پذیرفتن رای مردم مهم تر از جسارت شرکت در انتخابات است"! بابا آفرین! گلی به جمال بی مثالت حاج آقا! بالاخره بعد از نود و بوقی یک حرف حسابی زدی. تو که لالایی بلدی، چرا خوابت نمی بره؟
 
ایشان مرگ ندا آقا سلطان را "مشکوک" خوانده اند و ابراز امیدواری کرده اند که "حقیقت" بزودی روشن شود. آقا قربان اون شکل ماهت، ما سی ساله منتظر این "حقیقت"ایم. فکر می کنیم این مادر قحبه را در جایی شبیه بازداشتگاه کهریزک سر به نیست کرده باشند و ما هم چنان منتظر "گودو" مانده ایم! درست مثل بعضی ها که منتظر امام زمان اند! می ترسم هیچ کدوم از این سه تا هیچ وقت "روشن" نشوند.
 
آقای احمدی نژاد در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگار ان بی سی مبنی بر اینکه "آیا انتخابات را دزدیده اید؟" گفته اند نمی دانند منظور او چیست. پاری وقت ها فارسی این رییس جمهور "ریپ" میزنه! ایشان در جای دیگری فرموده اند؛ "طبیعی ست که هر فردی تلاش می کند برای پیروزی از ابزارهای تبلیغاتی موجود استفاده کند." والله ما کسانی را می شناسیم که نه تنها از ابزارهای تبلیغاتی "موجود" استفاده می کنند، بلکه از ابزارهای "ناموجود" هم "سوء استفاده" می کنند. کما این که وقتی مردم از "آزادی" خودشون در "نظام" خفقان جمهوری "استفاده" می کنند و به خیابان می ریزند، رییس جمهور و دار و دسته اش، آنها را به جرم "براندازی مخملی" دستگیر می کنند، شکنجه می دهند، به آنها تجاوز می کنند، آنها را می کشند و می سوزانند و...
 
همین امروز و تا اینجا که سه بعدازظهر به وقت اروپاست، ما دست کم پنجاه بریده ی ویدئویی دیدیم از نقاط مختلف تهران و شهرهای شیراز و اصفهان و مشهد و ... که مردم فریاد می زدند؛ "دیکتاتور، این آخرین پیام است، ...". و در حالی که "یوتیوپ" و "فیس بوک" و بیشتر سایت ها و وبلاگ ها و حتی خبرگزاری های بین المللی این بریده ها را نشون می دادند، خبرگزاری "ایرنا" نوشته؛ "حدود 500 نفر از تفرقه افکنان که قصد ایجاد اختلال در صفوف به هم فشرده ی ملت در بولوار کشاورز تهران را داشتند، با مواجهه با جمعیت گسترده و با نشاط مردم روزه دار تهران، مجبور به تغییر مسیر شدند..." ... لابد این هم یک طرح براندازی مخملی بوده که یک دانشگاه در آمریکا تهیه کرده و پولش را یک موسسه در هلند پرداخته و منافقینی چون محمد خاتمی و کروبی و موسوی اجرا کنندگانش بوده اند که هر سه قبلن کلیمی بوده اند و مدتی در اسرائیل تعلیم دیده اند و ...
 
می گویند یک نفر ساعت چهار بعد از ظهر از یک بقال پرسیده؛ "آقا "نخودسبز" داری"؟ ناگهان یک عده "لباس شخصی" ریخته اند سرش و کتکش زده اند و او را به محل نامعلومی برده اند. آقای هادی خرسندی معتقد است که این شخص بعدن اعتراف کرده که بجای "انقلاب مخملی" می خواسته "انقلاب نخودی" بکند! در کیفرخواست دادستان گفته شده که این یک برنامه ریزی حساب شده از یک طرح براندازی بوده که توسط دانشگاه کالیفرنیا تهیه شده و سرپرستش هم منتظری معلوم الحال بوده که سال هاست عضو فعال ام 16 (سازمان جاسوسی انگلیس ها)ست و از "سیا" پول می گرفته و... لابد اسنادش هم در کشوی میز رییس جمهور است. جالب است که این رییس جمهور کس مشنگ، برای همه ی مزخرفاتی که میگه "سند" داره، ولی هرچه سند و مدرک و فیلم در مورد تورم بیش از 25 درصدی و حیف و میل میلیاردها در شهرداری و ریاست جمهوری و سخنان گهربارش در مورد "هاله ی نور در سازمان ملل" و "پول نفت سر سفره ی مردم" و غیره رو می کنند، رییس جمهور تکذیب می کند! "سند" آن نیست که "خود ببوید"، آن است که "عطار بگوید"!
 
حالا مونده ایم ببینیم آقای حسین شریعتمداری فردا صبح در کیهان در مورد تظاهرات امروز، چی می نویسد. لابد این مردم برای آزادی قدس تظاهرات کرده بودند و رنگ سبز دستبندها و روسری ها و پارچه ها هم "علامت فلسطین" است و ... عده ی کمی هم در خیابان بوده اند که می خواسته اند "مشروعیت نظام" را "زیر سوال" ببرند. والله دروغ چرا؟ کور شیم ما سی سال است با چشم های خودمون "مشروعیت نظام" را دیده ایم که هر روز در تاکسی و اتوبوس و بقالی و نونوایی و خیابون و... زیر "سوال" خوابیده بوده و این "سوال" بارها جلوی چشم همه "مشروعیت نظام" را گاییده، حتی خود "رهبر نظام" هم چند بار فرمودند "اینها آبروی نظام را بردند" ولی "برادر"های این "مشروعیت نظام" به روی مبارک نمی آورند و تازه مدعی شده اند که "مشروعیت نظام" تازه رفته "زیر سوال" و مونده تا اتفاقات بعدی رخ بده! خوب، به قول معروف "انشاء لله بز است"! 
  
مشکل ما اینه که از امروز تکلیف "روز قدس" چی میشه. چندین سال پیش امام راحل "روز قدس" را علیه اشغال سرزمین های فلسطینی توسط دولت غاصب اسرائیل اختراع فرمودند. ولی ما امروز در تمام این بریده های ویدئویی از سراسر ایران دیدیم، مردم فریاد می زدند "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران". فکر می کنیم رهبر فعلی نظام باید یک روز دیگر را برای اشغال قدس تعیین کنند چون مردم با این شعار، "روز قدس" را به نفع "ایران" مصادره کردند.
ali-ohadi.com
   


Share/Save/Bookmark

Recently by Ali OhadiCommentsDate
بینی مش کاظم
-
Nov 07, 2012
"آرزو"ی گمگشته
-
Jul 29, 2012
سالگرد مشروطیت
2
Jul 22, 2012
more from Ali Ohadi