آیا معاویه شمر و ابن ملجم هم مسلمان بودند؟


Share/Save/Bookmark

آیا معاویه  شمر و ابن ملجم هم مسلمان بودند؟
by Amir Sahameddin Ghiassi
15-Aug-2009
 

آیا واقعا همه چیز درهم برهم شده است؟ آیا در دولت اسلامی اخلاق تا این حد سقوط کرده است؟ اسلام معاویه و اسلام شمر میگویند آنان هم مسلمان بودند؟

دولت اسلامی که با بیرون افتادن مشتی موی زنی فریادش به آسمان میرود و این همه در باره عفت و عصمت و پاکی پوشش و حجاب سنگ به سینه میزند و میگوید که ما هم جنس باز نداریم و هم جنس باز ها را اعدام میکند. آنوقت خودش در زندانها هم جنس بازی و مقاربت های اجباری را تشویق میفرماید؟

حکومت اسلامی بنام اسلام زنان و جوانان و دختران و پسران ما را از هر خوشی و شادی محروم مینماید آنان اجازه دوستی های ساده با هم را ندارند چه برسد به عشق و عاشقی. از رقصیدن و شادی و خوشی بایست پرهیز کنند و تنها به نماز و مناجات بپردازند و راهب و راهبه شوند.

آنوقت همین دختران و پسران جوان که یک اعتراض میکنند به جان آنان میافتند و آنان را دستگیر میکنند و به زندان میاندازند و به دختران و پسران ایران تجاوز جنسی میکنند علاوه بر ضرب و شتم و کتک زدنهای بی اندازه. به نظر کی این کار ها میتواند درست باشد. آیا مسولان کشور خود فرزند و دختر و پسری ندارند؟ آیا اگر کس با بچه های آنان اینکارها را انجام دهد میتوانند آنان را ببخشند؟

شمر ابن ملجم معاویه و یزید و ابوسفیان هم میگفتند که مسلمان هستند آیا تنها اسم مسلمانی کافی است؟ آیا اگر بچه ای و نوجوانی بنظر شما اشتباه کرد بایست او را داغ و درفش کرد برای از بین بردن همه آثار انسانی به او تجاوز جنسی هم کرد؟ شما که اروپا و آمریکا را بدون اخلاق میدانید آیا آنان تجاوز جنسی میکنند و میدانید که تجاوز جنسی حتی در آمریکا هم یک عمل کیفری است و مجازاتی سنگین دارد.

آنهایی که جای پدران جامعه نشسته اند آیا بایست این اجازه را بدهند که نونهالان ایرانی برای جرمهایی که کرده اند البته به نظر آنان بایست اینطور کشته و مجازات شوند؟ آیا این عدالت عدل علی است که میگفته اند؟

آیا اینها که این کار ها را میکنند اوصولا به خدا و روز جزا ایمان دارند؟ اینقدر سکوت کنید تا این شتر درب خانه شما هم بخوابد. خیال نکنید که شما ایمن هستید اگر اخلاق از جامعه ای جدا شود دیگر هیچ کس ایمن نیست.

ملتی که شما را از تبعید و زندان و بقول خودتان شکنجه نجات داد حالا بایست فرزندان همان ملت را بی آبرو کنید و علاوه بر آزار جسمی به آنان آزار جنسی هم بدهید این است تشکر برای قدرت و شکوکتی که به شما داده شده است؟ البته که سیستم حکومتی جهان از اینکار ها خوشحال خواهد شد زیرا آنان مرگ و نیستی و تفرقه میخواهند و نفرت و دزدی و فساد. ولی این آیا شایسته کسانی هست که جای بقول خودشان امامان نشسته اند و حکومت میکنند.

قربانی همیشه محترم است و بایست افتخار کند این ظالم و دزد است که بایست سرافکنده باشد. دختران و پسرانی که قربانی ظلم و آزار شده اند باعث افتخار هستند و نبایست سرافکنده باشند بایست افتخار کنند که برای شهامت و سازندگی و ایستادن در برابر ظلم و فساد همه چیز خود و تمامی گوهران خود را از دست دادند ولی اگر آنان گوهر جان و گوهر روان و گوهر عفت خود را به نامردان روزگار مجبور شدند که بدهند ولی گوهر تابناکتر خواهند گرفت که آن گوهر آزادی خواهی آنان است همانطوریکه بابک خرم دین هیچوقت فراموش نمیشود آنان نیز هیچوقت فراموش نخواهند شد.

دیوانه گان و حیوانات درنده ای که به آنان ظلم کردند و گوهر عفت و عصمت آنان و گوهر جانشان را بیرحمانه ربودند بایست سرافکنده باشند و امیدوارم که دنیا و مردمهای جهان بیخبری و سکوت خود را بشکنند و این حیوانان بی رحم و بی عاطفه را با دلایل و مدارک که دارند محاکمه عادلانه ای بکنند. زیرا این ننگ بشریت است که این چنین رفتار هایی از یک مشت دیوانه و محسور شده گان قدرت و ثروت و شهوت به مرحله اجرا برسد. دنیا و سازمان ملل متحد نبایست به این رویداد ها بیتفاوت باشد. همان شمر و همان یزید به امام زین العابدین بیمار کار نداشت و او را آزار نداد و یا به اهل خانواده امام حسین تا آنجا که من میدانم بعد از اتمام جنگ دیگری با اسرا بد رفتاری نکردند. همان گارد شاهنشاهی هم شنیده ام که به زنان و دختران کاری نداشتند. نمیدانم شاید من هم اشتباه میکنم. تا نظر علمی چه باشد و تا نظر کارشناسان خبره چه باشد. من فقط از آنچه شنیده ام به بهت فرو رفتم و متاثر شدم. آیا نبایست با یک اسیر رفتاری انسانی داشت. شنیده ام وقتی ابن ملجم را گرفتند حضرت علی فرمودند او بمن یک ضربه زد و فقط اجازه دارید بعد از مرگ من به او تنها یک ضربه بزنید.

متاسفانه مسلمانان اسمی همه امامان خود را یا کشتند ویا سر به نیست و مسموم کردند. ایا از مسلمانانی که امامان خود را میکشند میشود توقعی بهتر داشت؟ بیخود نیست که شاعر گفته است که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزو ست


Share/Save/Bookmark

more from Amir Sahameddin Ghiassi
 
Amir Sahameddin Ghiassi

Ardeshir Babakan, a Persian king of Sasaniden.

by Amir Sahameddin Ghiassi on

Painted by colonel Ghiassi with water colors. 90 years ago.


jimzbund

Good points except ,

by jimzbund on

the Imams were the ones who were bugging the legitimate khalifs elected by the population . 99% of the Imam stories are fabricated by the Shiite clergy.  Ali used to burn people and beheaded 700 mejn in one day all his justice stories is fabricated . Nonetheless, you can't expect these animals whose sole motivation is money and power to abandon their desires with these stories which they themselves have fabricated. 

 

Bund, Jimz Bund