Iran 0 - South Korea 1 (aet)

B-Naam
by B-Naam
22-Jan-2011
 

This is getting old.  We lose to South Korea 1-0 in extra time.  Once again, they knock us out of the Cup in quarter-finals.   

Ghotbi may not want to get on the flight back to Tehran.  Fans may have forgotten about his unholy marriage to IRI had Team Melli won the Nations Cup, but now he is probably the most hated man in Iran...at least for a few days!

 

Share/Save/Bookmark

Recently by B-NaamCommentsDate
Something fishy is happening in Mesr!
-
Feb 02, 2011
Why so much praise for the Tunisians?!
2
Jan 26, 2011
چرخه
-
Jan 25, 2011
more from B-Naam
 
Fesenjoon

Thank God Iran lost

by Fesenjoon on

نمی شود شاهد این همه فقر و فساد و اعتیاد و بیعدالتی و گرفتاری و بدبختی بود و برای پیروزی تیم ملی هورا کشید. نمیتوان قبول کرد که در صورت پیروزی تیم ملی، احمدی نژاد و تیم فاسدش سینه جلو بدهند و هل من مبارز سردهند و تمام اعتبار پیروزی را یکسره به نام خودشان ثبت کنند. از همه بچه ها و همه طرفداران تیم ملی پوزش می خواهم ولی باید بگویم عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

نمی دانم دقت کردید یا نه ؟ اکثریت قریب به اتفاق تماشاچیان در استادیوم با پرچم "الله نشان" جمهوری اسلامی آمده بودند. با ظرافت خاصی که حاکی از سرمایه گذاری و برنامه ریزی از پیش تعیین شده بود همه چیز را به نفع خودشان آرایش داده بودند. مطمئنم اگر تیم ایران قهرمان جام میشد سروصدا و غوغایی به پا می کردند که این هم از برکات دولت امام زمان است. خوشحالم که تیرشان به سنگ خورد اگر چه می دانم نام ایران و تیم ایران همیشه در اعتلا خواهد ماند.

به امید روزی که پیروزی تیم ملی تنها مایه دلخوشی مردم ایران نباشد.

به امید آزادی