عدالت خرکی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
18-May-2011
 

اول به بخشی از فرمایشات خدایگان علی آقا رهبر در " دومین نشست اندیشه های راهبردی عدالت " توجه و آنرا در کنار بخشی از خبر در شماره چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ روزنامه ابتکار مرور فرمایید.

خدایگان علی آقا رهبر:

" براساس نگاه ديني بود كه عدالت در انقلاب اسلامي نيز از همان آغاز، جايگاهي بي نظير يافت و در شعارهاي ملت - قانون اساسي - سخنان و ديدگاههاي امام خميني (رض) و دورانهاي مختلف حيات سي و دو ساله جمهوري اسلامي، به عنوان يك ارزش مطلق مورد تأكيد قرار گرفت".

خبر روزنامه ابتکار:

"محمدباقر ذوالقدر، معاون حفاظت اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم قوه ‌قضائيه گزارش داده روند "افزايش جمعيت مجرمين و وضعيت زندان‌ها نگران‌کننده است.

کف‌خوابی، خوابيدن دو يا سه نفر بر روی يک تخت، خوابيدن نوبتی، خواب در راهروها و خواب در پاگردهای پله‌ها امری طبيعی در زندان‌های کشور است."

آن عده از نازنینان که بخت یارشان بوده و در امنیت و آسایش خارج از کشور خاطر خواه " اصلاح طلبی " هستند و پرهیز از "سیاه نمایی " و دیدن جنبه های مثبت را توصیه میفرمایند؛ این گوی و این میدان.

پیدا کنید زیبایی را در این " امر طبیعی " در کشور ایران که در سی و دو سال گذشته "براساس نگاه ديني" بر ایرانیان میگذرد و "اصلاح " پذیر است.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
پندارنیک

قاضی القضات

پندارنیک


 

 

بیا فرد جان. پرونده چن تا از نازنین های آریا صفت را که لابد قبل از اینکه
عربا باهاشون اونجوری کنن، مایه افتخار کورش جون و داریوش جون بودن برات
به ضمیمه میفرستم.که هر جور صلاح میدونی توی یه هتل پنج ستاره با تسهیلات
ماساژ سوئدی و حمام سونا و اینجور چیزا جاشون بدی . صورتحسابشم بفرست واسه
رضا جون که از محل اون شصت و خورده ای میلیون دلار پرداختش کنه.   


Demo

عدل را از که آموختی؟

Demo


از اشغالگران ممالک و سرزمینهای دیگران به جرم بیداری و حق طلبیشان و قتل و زندانی کردن میلیونها به خاطر دفاع از سرزمینشان. آیا برای یک لحظه هم که شده میتوان فکر کرد که خون یک آمریکایی و یا یک اسرايیلی چه مزیت و برتری به خون یک عراقی و یا یک فلسطینی دارد؟
هیهات از این جهل مهلک.