اصلاح طلبم؛ پس هستم

Fred
by Fred
03-Jun-2011
 

وارد جزئیات حکمت " می اندیشم، پس هستم " رنه دکارت نشوید، اصلاح طلب باشید، تا باشید.

بنا براین؛ هرچه نظام پر برکت بکند، چشم از حدقه در آورد، دست قطع کند، به زن و مرد و کودک ایرانی تجاوز جنسی کند و از جرثقیل در سر گذرها آویزان، مالشان را صرف رفاه دیگران و هزار و یک جنایت دیگر، همه و همه توجیهی دارند، قابل چشم پوشی و " اصلاح " پذیر میباشند.

آنکه چرا نازی ها، خمرهای سرخ، طالبان، صدام، قزافی، اسد و ... " اصلاح " نشدند؛ خوب دیگر، آنها سعادت داشتن نازنینان " اصلاح طلب " را نداشتند.

"انتخابات " نظام پر برکت در راه است؛ انشاالله در هزاره های آتی چیزی از توش برای مردم ایران در خواهد آمد. اصلاح طلب باشید، تا باشید.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Roozbeh_Gilani

سه نخاله..

Roozbeh_Gilani


سه مزدور وزارت اطلاعات جمهوری ولایت وقیح، شاخه اینترنت، حوزه iranain.com, واحد آقا فرد!

تبریک و با هم کیف کنید تا وقت هست !


پندارنیک

ترجمه‌اش اینه: حرف حق تلخه

پندارنیک


 

 

 
من که "دو پهلو گویی" در فرمایشاتشون نمی‌بینم...


Fred

from Iran

by Fred on

فرمودید اگر سئوالی بود، آمادگی پاسخگویی دارید.

معادل فارسی اصطلاح انگلیسی  از دو طرف دهان صحبت کردن؛  چیست؟

 


from Iran

اصلاح طلبی

from Iran


عزیز من شما اگر مفهوم اصلاح طلبی را می فهمیدی، هیچ وقت چنین حرفی نمی زدید. اصلا اصلاح طلبی، آمدنش دلیل از عقب ماندگی فکری گروه های سیاسی شروع شد و در اصلاح دید مردم عام هم شریک شد. اصلاح طلبی در حکومت تعیین نشده بلکه رشد طبیعی سیاسی اجتماعی مردم است چه در حکومت ملایان، چه شاهنشاهی. اصلاح طلبی خودش را در قالب حکومت برای پیشبرد قوانین مردمی می اندازد و با ادامه جریان سیاسی و یا قطع آن، کار خودش را پیش می برد. البته من در مورد اینکه شما چقدر از تاریخ می دانید اطلاع ندارم و به این بسنده می کنم که حرف شما استنباط اشتباه از جریان براه افتاده در ایران است. این بدین معنی نیست که حرف شما اشتباه است بلکه جریانی که در ایران اتفاق افتاده که گوشه ای از آن اصلاح طلبی است، با استنباط شما از جریان متفاوت است. همچنین رهبران جنبش اصلاح طلبی ثابت نیستند و مردم از آنانی که می توانند حرکت را پیش برند برای زمان محدودی استقبال می کنند. در نظر داشته باشید که جنبش اصلاح طلبی یک جنبش مردمی است که سبزها را در خود جا داده. سوالی دارید در خدمت هستم.

Demo

دیروز و امروز و فردا

Demo


و چگونه ممکن است که یک عرب بیسواد چادر نشین خونخوار و مستبد و وحشی و زنباز و متجاوز و غیره و غیره (همه و همه توصیفات ایرانیان آریایی غیور کوروش نژاد و منحصر به فرد!! البته) اوضاع دیروز و امروز و فردای عجم (ایرانی مترقی زمان خودش)  را در ۱۵ قرن پیش توصیف کرده باشد؟؟؟
"و چون به آنان گفته شود در زمين فساد مكنيد مي‏گويند ما خود اصلاحگريم." "غافل از آنکه  فساد گرند و فاقد هر گونه شعور." (از لاطائلات؟؟ در قرآن عربی؟؟ ۲:۱۱,۱۲)