عبور از اسلام

Fred
by Fred
15-Jun-2011
 

شواهد و قراین آن چنان عیان است که انکار بیهوده و بل؛ مضحک میباشد.

اگر مهلک تر نباشد،حد اقل آنکه؛ سی و دو سال حکومت حضرات "اسلام پناه " چنان ضربه ای به دین اسلام زده که تجاوز به پسر بچه ها توسط کشیشان به دین مسیح زده است. لطفاً دیگر ادیان هم ذوق نکنند که آنها هم در مسند قدرت و در خلوت فجایع در انبان دارند.

قتل و غارت و تجاوز و دیگر وحشیگری های صنف "روحانی " و همدستان قبلاً فوکولی و بعضاً مرید شارلاتان علی شریعتی، عده ای را که "درد دین " دارند واداشته که با قرائت های من در آوردی به دفاع از اسلام برخواسته اند.

سئوال:

آیا ایران و ایرانی از اسلام عبور کرده اند؟

آیا دین اسلامی که مبنی بر آیات قرآن محمد میباشد " قرائت " پذیر است؟

آیا کشور خوشبخت و پیشرفته ای که دین اسلام؛ یا هر دین دیگری، حاکم مطلق العنان است، وجود خارجی دارد؟

آیا توسل به خدعه و نیرنگ و جعل تاریخ؛ کمک به برائت اسلام است؟

وای اگر از پس امروز بود فردایی

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Cost-of-Progress

aroosi

by Cost-of-Progress on

of course this is an aroosi for them (and you), a long and profitable aroosi.

Meanwhile, you will keep looting my ancestral land and her coffers. Your time will come soon, as it did for those before you.

____________

IRAN FIRST

____________


salman farsi

I hate to quote Rafsanjani but he had a point when said:

by salman farsi on

 

 

ما عروسی‌ نیومدیم که پاشیم بریم.

 For an Islamic democracy


divaneh

صد شکر که سگ سنی و خر شیعه نیم

divaneh


دیر زمانی است که اندیشمندان ما سعی کرده اند ما را از این باتلاق نجات دهند و به نظر می آید که بالاخره در حال بیرون آمدن باشیم. امیدورام که دوباره پایمان نلغزد. این هم از اندیشمند ما جامی که همین درد ما را داشته.

ای مغ بچه از مهر بده جام میم

کآمد ز نزاع سنی و شیعه قیم

گویند که جامیا چه مذهب داری

صد شکر که سگ سنی و خر شیعه نیم


Maryam Hojjat

Keep Enlighten US, Fred

by Maryam Hojjat on

You are doing Excellent Job for IRAN & Iranians.


Cost-of-Progress

Roozbeh, I'd like that

by Cost-of-Progress on

And if tea is what you like, then tea it is.

____________

IRAN FIRST

____________


mahmoudg

well done Fred

by mahmoudg on

I think humanity is at a tuning point.  Christianity about 300 years ago (reformation, renaissance) and now it is time for Islam.  We are ready to shun religion for good and look for a more wholistic and all encompassing constitutions.  Religion and in particular Islam has proven to be a failure.


Roozbeh_Gilani

COP; post islamist regime...

by Roozbeh_Gilani on

After a free election, where every Iranian can stand and every Iranian can vote and every vote would be counted free of Fraud, why dont I and you get together and discuss the practicality (or lack of it) of socialism or indeed any other ideals, over a nice glass of tea (hopefully the best of them all,  chai shomal)?

"Personal business must yield to collective interest."


Cost-of-Progress

roozbeh

by Cost-of-Progress on

I thought you guys were tight.....LOL

Socialism and communism...ahhh, if they could only work in practice!

____________

IRAN FIRST

____________


Amousonny

گفتمش مبارك با بر تو اين مسلماني

Amousonny


 در خواب جهل مانده و گويي كه مؤمنم

قرآن و شرع و دين همه محصول انبياست

Àmõùsðññÿ


Roozbeh_Gilani

the "half-socialist leaning " one

by Roozbeh_Gilani on

My friend, is as socialist as marhoom "shaban bi mokh"!

Except that late bi-mokh had the courage and physical strength to come on streets and kick some commie ass. Our own commie hating  bi-mokh, once pretending to be a "tudehi", now a "zardoshti", is hiding behind at least half dozen user ID's!

And congradulations to Fred for his ever increasing fan club. You are doing a good job buddy!   

"Personal business must yield to collective interest."


Sahameddin Ghiassi

مشګل امروز ما مشګل تفرقه وتمامیت خواهی است

Sahameddin Ghiassi


مشگل ما مشگل تمامیت خواهی و خود بزرگ بینی است.
میگویند از بزرگمهر پرسیدند که همه چیز را کی میداند وی گفت که همه چیز را همگان دانند یعنی علم و دانش در نزد همه است و این همه گان یا همه دان هستند که بر کل دانش شناخته شده بشری تسلط دارند. به عبارت دیگر با کار گروهی و تیمی میتوان بر مشگلات پیروز شد نه با تمامیت خواهی و دیکتاتوری و منم منم کردن و خود را پارچه جدا بافته دیدن و یا ستاره کوره بودن. ظلم دزدی و فساد و سو استفاده از موقعیت های داده شد و غرور و نخوت بی اندازه مارا به ته دره سوق خواهد داد. همکاری نکردن و بقول معروف چوب لای چرخ گذاردنها و تکیه بر منافع خصوصی به زیان همه خواهد بود یک ملت را یک نفر نمی تواند هدایت کند بلکه بایست یک گروه مشاور واقعی در کنار رهبر پادشاه باشد و رهبر باید به توضیحات آنان گوش فرا دهد نه اینکه تنها خودش را ببیند و دیگران را آدم حساب نکند.
متاسفانه دیکتاتورها برای شنیدن کر میشوند و برای دیدن هم کور. مثلا صدام حسین در گذشته نزدیک ( پسر بچه هیتلر را مثال زده بود و من صدام را اضافه کردم) مگر نمیدانست که نمی تواند با آمریکا و متحدانش سرشاخ بشود. آیا او عقل یک بچه دبستانی را هم نداشت؟ یک کشور کوچک وابسته و غیر صنعتی چگونه میتواند با کشورهای بزرگ صنعتی پیکار کند و با خریدن سلاح از خود آنان با آنان به جنگ برود؟ (پسر بچه آلمان را دربرابر مابقی دنیا قرار داده بود و نتیجه گرفته بود که کار هیتلر بسیار ابلهانه بوده است و من صدام را برای اینکه مثال بهتری است اضافه کردم.)
حتی دیکتاتورهای بسیار ملی مردمی و هوشمند و دارای نبوغ نظامی مثل نادر هم به جنون دیکتاتوری دچار میشوند و چشمان پسر خود را از کاسه در میآورند. گدایی که در اثر نشستن باز شاهی به سرش ناگهان از گدایی به پادشاهی رسیده است بدون داشتن هیچ توان علمی سیاسی و اجتماعی نابخردانه از اثر هجوم تبلیغات وسیع برله خود و برای ارضای ستم هایی که به او شده او اکنون تشنه خون ریزی قتل عام است تا اینکه پادشاهی خوب مهربان و وارسته باشد. متاسفانه بی خردی و ابلهی گدای شاه شده تمامی کشور را ویران و تمامی مردم را آواره و پریشان میکند. گدایان و مردم فقیر و متوسط جامعه که از نشستن باز شاهی بر سر یک گدا بسیار مسرور شده بودند و فکر میکردند که گدای شاه شده همه مشگلات مربوط به بیکاری بی پول و بی مسکنی را رفع میکند حالا با یک اژدهای هفت سر روبرو بودند که به تنهایی از لحاظ ابلهی و نداشتن فکر و اندیشه با تمامی دیوانگان یک دیوانه خانه برابر بود. تنها وی جنون تمامیت خواهی خود را میخواست که سیراب کند از کشتن و بستن مردمی که اورا دوست داشتند و از اینکه یک گدا شاه شده سراز پای خود نمیشناختند سیر نمی شد. وی که هیچ علمی و دانشی نداشت به همه دانشمندان و علما میتاخت و خود را از همه برتر و بهتر میدید و با کمک عوامل بیگانه که دریوزگی و دربدری و ویران شدن کشور او را میخواستند به ویران کردن کشور و آزار و کشتن مردم پرداخت.
خارجی ها او را قلبا دوست داشتند و با وجود اینکه ظاهرا به او میتاختند و از او بد میگفتند با او مراوده و داد و ستد داشتند و در غارت مردم کشور او همراهی های صادقانه ای مبذول میداشتند. او مثل یک بولدوزر به جان مردم افتاده بود هرکس را که میخواست میکشت و به دار میزد. تفرقه بین مردم را دامن میزد تا مردم به کشت کشتار هم مشغول باشند و سرشان گرم دزدی فساد رشوه خواری بی عدالتی و فحشا باشد و کاری بکار او نداشته باشند. فرهنگ بی تفاوتی ظلم و ستم را رواج میداد. همه وزارت خانه را بسته بود و بجایش یک مشت آدم ابله و جانی را استخدام کرده بود تا از مردم زهره چشم بگیرند.
خارجی ها با رواج اعتیاد و فساد و دزدی و کشتار مردم را درو میکردند و مردم عامی و ساده دل قربانیان آنان بودند هرکس هم که درکی داشت به زندان میرفت تا به درک واصل شود. خودخواهی و تمامیت خواهی دیوانه گان دست برده بر سلطنت همه مردم را عاصی کرده بود و لی مردم میترسیدند که اگر حرفی بزنند اعدام شوند این بود که سکوت همه جا را فرا گرفته بود. این داستان نوشته یک کودک سیزده ساله در شصت سال پیش در تهران است.


Cost-of-Progress

This is interesting Fred

by Cost-of-Progress on

You get two and half hits here: 2 islamists and one half socialist-leaning.  I think your questions have been answered by them.

I also like the islamist signature: Labbaik.....what gives that we have to speak and write in an alien laguage to feel divine? Oh, I know, the flag gives....gave more like it.....the flag with alien writings on it. The flag of the islamist so called government.

Wait, may be he meant Al-Baik, that's a fast food chicken joint in Saudi....

____________

IRAN FIRST

____________


salman farsi

خود میبری و خود میدوزی و خود می‌‌پوشی

salman farsi


گویی هرچه شما به هم می‌‌بافی‌ وحی منزل است و هرچه اسلام پناهان می‌گویند تحریف تاریخی. لطف کرده سری به این بلاگ بزن تا ببینی‌ افتخارات پیشینیان ما از چه قرار بوده. اسلام نیامده که عبور کند. هر جا که منزل کرد میماند.

 For an Islamic democracy


Demo

جواب:

Demo


اسلام باز شدن دریچه قلب به پذیرش حق است و گریز از باطل و <عبوری> نیست.
قرآن محمدی وجود ندارد. اگر خالق <واحد> است و <یکتا> پس <راه حقیقت> او هم <یکی> است. ابراهیم <پیشرو> قرائت و بازگوی آن راه است و دیگر پیامبران <قرائت پیشه.>
حاکمین مطلق العنان بر روی زمین همواره در برابر قیام حق ایستاده و خوشبختی و پیشرفت را خود تعبیر کره و می کنند. بت شکنی ابراهیم و قیام موسی در برابر فرعون نمونه بارز در برابر این <مطلق العنانی> بوده که تا ابدالدهر ادامه خواهدداشت.
تاریخ هم چون مذهب توسط بشر تدوین شده و سرتا پا نیرنگ است و جعلی. چنان بشری نمی تواند برائت کننده اسلام و یا هر چیز دگر باشد.
پس و پیش کردن امروز و فردا هم به <وای وای> گویی احدی بر روی زمین وابسته نیست.
لبیک


پندارنیک

Of crossing

by پندارنیک on

If our Abrahamic cousins in Israel could set up a country based on their beliefs so could we. Whether or not we should is another matter which is totally irrelevant to this blog and its writer.

And for YHVH's sake don't even think to bring up the fabricated subject of Israeli secular democracy which you try to assume and propagate.