کله پاچۀ ملک عبدالله

Fred
by Fred
17-Oct-2011
 

در دوران فراغت از مطالعۀ انبوه ادلۀ محکمه پسند آزادیخواهان مبنی بر واهی بودن اتهام دادستان کل آمریکا علیه نظام پربرکت و برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریستی در خاک آمریکا؛ به این فرمایشات رئیس قرارگاه راهبردی عمار، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مهدی طائب که داداش حجت الاسلام حاج آقا حسین طائب با سوابق مشعشع در بعضی عملیات است توجه فرمایید:

" آمریکا با ادعای ترور سفیر عربستان، می خواهد مسیر نگاه ها را به ایران برگرداند. والا ما نیاز به ترور سفیران عر بستانی نداریم. ما اگر نیاز به ترور کسی را داشته باشیم، آنقدر توان داریم كه خود ملک عبدالله را ترور كنیم، اصلا مورچه چیه كه كله پاچش چی باشه! "

به عبارت دیگر؛ عذر بدتر از گناه.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Tavana

نائب سفیه

Tavana


سفاهت در ولایت فقاهت به آن درجه از وقاحت کشانده شده که بشری که خود ازیک قطره آب منی خلق شده بی معنی دهان به توهین مورچه باز میکند و از کله و پاچه آن حرف میزند. مسلمانی که قرآن را نداند همانند پزشکی است که کتاب پایه علوم پزشکی را نخوانده باشد. در قرآن نه سخنی ازروحانیون است و نه از امام زمان و نه از اجتهاد و درجه دینی و نه از فقیه و نه از ولایتش. انگاری که خداوند یادش رفت آنها را ذکر کند! ولی در عوض یک سوره  با ۹۳ آیه بنام مورچه درقرآن است که  نقل میکند از مورچه بدون کله و پاچه که زبان  در برابر پادشاه پادشاهان تمام دوران سلیمان باز میکند و باعث سرازیر شدن دعایی بسیار زیبا ازدهان سلیمان میشود  (۲۷:۱۹). و همان موریانه بی کله و پاچه عصای سلیمان را بعد از مرگش در حالی که هنوز آنرا در دست دارد میخورد بدون آنکه اطرافیان با کله و دو پاچه او به مرگش پی پرده باشند!
تسلیت


Faramarz

بقول صمد آقا

Faramarz


 

هیچکی نمیتونه مثل مو اینقدر خوب ترور بکنه!