کربلا چیه؛ لس آنجلس را عشقه

Fred
by Fred
25-Oct-2011
 

پس از فرار رئیس بانک ملی نظام پربرکت که متهم به دست داشتن در اختلاس ٣ میلیارد دلاری است و اکنون در منزل ٣ میلیون دلاری شخصی­اش در کانادا دارد به ریش همه میخندد؛ معلوم شد که تبعۀ کانادا هم تشریف دارند.

پیش از آن در خبرها بود که یکی دیگر از مقامات ارشد نظام پربرکت، محمد نهاوندیان، که از جمله مشاور ارشد شورایعالی امنیت نظام پربرکت بوده و اکنون رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آنان میباشد، کارت اقامت دائم آمریکا را دارد.

حالا خبر میرسد که حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی "معلم اخلاق" کابینۀ سوگلی از چشم افتاده به دارندگی کارت سبز نیز مزین میباشند.

اینطور بنظر میرسد که برای حاج آقا­ها، حاجیه خانوم­ها و فرزندانشان، "اصلاح طلب" و غیره، بجای مکه، مدینه، نجف، کربلا و سامره؛ بلاد کفر، خصوصاً آمریکا، کانادا و انگلستان سرزمین موعود است و ایران و ایرانی فقط منبع درآمد.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Tavana

کاکاسیا و آبجی موساد

Tavana


واگر چه که شاه از ایران فرار کرد ولی سازمان اطلاعاتش تکان نخورد و تا امروز کسی نمیداند که چه کسانی از آن سازمان برای سیا و موساد زیر هرعنوانی اینجا و آنجا گوش میبریدند. این زما بهتران ذکرشده و فرد بلاگ نویس چه بسا که از همان کاکا سیاها و یا آبجی موسادها باشند که یا وزیرند و یا رییس بانک و یا جزو خِبرگان و یا بلاگ نویسان خُبره. گرین کارت در جیب و ریش بر صورت از برای فریب جمعی از کران (جمکران).  حقا که کر (ناشنوا) بلا است و قومی به جهل مبتلاست!