عطش جنسی ایرانیان

Fred
by Fred
28-Oct-2011
 

" خبرگزاری فارس- حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه عضو هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی: طبق آمار ٧٥ درصد مراجعه‌‌کنندگان به سایت‌ها برای استفاده غیر اخلاقی مراجعه می‌کنند."

"خبرگزاری مهر- مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت شمار مشترکان اینترنت کشور را تا پایان سال ٨٩ بالغ بر ٢٤ میلیون و ٥٥ هزار نفر و ضریب نفوذ این پروتکل ارتباطی را ۶۶/٣٢ درصد اعلام کرد."

به عبارت دیگر؛ یا آمار ٧٥ درصد صحت ندارد که در آنصورت نشانگر خدای ناکرده عدم صداقت "دفتر تبلیغات اسلامی " میباشد و یا حقیقت دارد که دیگر بدتر.

در صورت صحت آمار؛ پس از سی و سه سال حاکمیت ارزشهای ناب "اسلامی" نظام پربرکت و حجاب اجباری و جداسازی جنسیتی و دیگر تغییرات زورکی، نتیجه آنکه از نزدیک به ٣٣ درصد ایرانیان که به اینترنت دسترسی دارند، یعنی ٢٤ میلیون، ١٨ میلیون برای "استفاده غیر اخلاقی " به اینترنت مراجعه میکنند.

و این تازه از نتایج سحر است.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
fozolie

Self delusion of Fred's stalkers

by fozolie on

This is how Islam is practised in case you had not noticed.  

Mr. Fozolie


Tavana

کوردلان ایرانی

Tavana


اول اینکه واژه <اسلامی> من در آوردیست و همچین لغتی در قرآن مطلقا وجود ندارد و دوم اینکه سیاهکاری و تبهکاری یک فرد چه ارتباطی دارد به دین خالص حق؟ میخواهد آن فرد عرب باشد و یا یک ایرانی جَلَب؟
"آيا كسي كه خدا سينه ‏اش را براي اسلام گشاده كرده، و بر فراز مركبي از نور الهي قرار گرفته (همچون كوردلاني است كه نور هدايت به قلبشان راه نيافته) واي بر آنها كه قلبهائي سخت در برابر ذكر خدا دارند، آنها در گمراهي آشكارند. (قرآن ۳۹:۲۲)"