ایرانیان و طرد اسلام

Fred
by Fred
07-Jan-2012
 

این روزها بازار نامه­های سرگشاده نگاشتن به خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر سکه است. یکی آه و ناله میکند که ای "رهبر فرزانه" بیا و ببین بنام تو چه کارها که نمیکنند و دیگری توپ و تشر و هشدار.

نامه نگاران در ایران بعضاً با جانشان بازی میکنند و آنانی هم که در خارج تشریف دارند با الفاظ.

البته وجه مشترک در بسیاری از این انشاء­ها همان دلنگرانی برای آبروی "اسلام عزیز" است و ضربه­هایی که از خدایگان خورده.

سئوال:

آیا گفتار و کردار دیگر رهبران نظام پربرکت به اعتلای "اسلام عزیز" کمک کرده؟

کدام کار رهبران ریز و درشت نظام پربرکت غیر اسلامی بوده؟

آیا دین و آیینی وجود دارد که در جایگاه قدرت "رحمانی" رفتار کرده باشد؟

آیا زمان آن نرسیده که بن مایۀ همۀ نامه­های سرگشاده طرد اسلام از قدرت باشد؟

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Tavana

A Harp Size Mind of 'Hatred!'

by Tavana on

 

 

This 'Maghzeh Koochak' will not trade its GOD given 'Ocean Size' mind, filled with 'kindness' & 'compassion' towards others, with anything in the whole universe!

In the meantime let a 'Harp Size Mind' of nothing but 'hatred' plays its self serving tunes before it becomes an instrument of no use to nobody if it is not already outdated!   


Harpi-Eagle

Re: Tavana & Salman

by Harpi-Eagle on

Na-Tavan, the key word in you comment is when you refer to yourself as "Magzeh Koochak = Small Brain", very accurate assessment.  That's why I call you Na-Tavan (Na Tavaneh Fekri).

Salman, in your 3rd point you mention the 23 years during Mooohamed, is this the same 23 years during which they did the Ghazavat, robbed and plundered, slaghtered Bani Ghoraizeh, and Bani Ghingha tribes of Madineh, and raped their women and girls?  Or is it the 23 years during which the Psychopath pedophile lier (Mooohamed)  himself raped and molested the 9 year old Aiesheh?  Read up on your history before making a fool of yourself.

By the way, Salman, did you know "Salman Farsi" is the name of the greatest traitor to our nation in our entire history?  I'm guessing you don't know that either since you don't believe in studying history.

Payandeh Iran, our Ahuraie Fatherland


salman farsi

  الجوابیات 

salman farsi


 

الجوابیات 

 

 

برادر فرد

 

۱. کمک که نکرده هیچ ضرر هم رسانده

۲. بفرمأید کدام کارشان اسلامی بوده؟

۳. بله اسلام در زمان ۲۳ سال خلافت پیغمبر اسلام ( ص ) 

۴. اسلام و قدرت (سیاسی) تفکیک ناپذیرند - از روز اول تا به امروز و همیشه خواهد بود.

 

اسلام ستیزی شما بیش حد لزوم آشکار شده. آیا به منظور تظاهر به دموکراسی هم که شده صحیح نیست که قدری تظاهر به سکولاریته بفرمایید؟

 

For an Islamic democracy


Tavana

گناه پنهان کاری

Tavana


 

"آئيني را براي شما مقرر كرد كه به نوح توصيه كرده بود، و آنچه را بر تو وحي فرستاديم و به ابراهيم و موسي و عيسي نیز سفارش نموديم كه دين را برپا داريد و در آن تفرقه ايجاد نكنيد. خداوند هر كس را بخواهد بر مي‏گزيند، و كسي را كه به سوي او باز گردد هدايت مي‏كند." (قرآن ٤٢:١٣)
یکی از بزرگترین گناهان ذکرشده در قرآن آن است که حقایق را کتمان کرده و یا آنها را وارونه جلوه داد. بخصوص اگر ذکری از تورات و انجیل و قرآن میشود. اگر تمام عالم هم توانا را مسخره کنند و یا همانند منصور حلاج تکه تکه اش کنند آنچه را که خالق او از قرآن و اسلام در مغز کوچکش جا داده بیان میکند ونه از ولایت فقیه واهمه دارد و نه از هیچ احدی دیگر! حالا حاجی پیزوری بنامیدش. «حاجی» لغتی است کاملأ من درآوردی ولی لغت «حاج» در قرآن به معنی مناظره است و آن کاری است که ابراهیم با بت پرستان و صنم (شاه و ولی و غیره) پرستان زمان خود میکرد! قدری به خود آییم!

پ.ن. پندار نیک هم خود قدمی است سازنده در جهت بیداری!


پندارنیک

چه بسا...

پندارنیک


ازدواج آنحضرت با بیوه پولدار میتواند جوییش فرند بودن وی را اثبات کند..........


Fred

پیامبر بیسواد یهودی اسلام

Fred


"پیامبر اسلام هم بیسواد بود و تاریخ نویسان خجالت میکشند که اعتراف به این کنند که در جوانی خود پیروی دین یهود بود."

حاجی پیزوری؛ حیف است اینهمه دانش بکر تاریخی و الهیات و اجتماعی و .. را به صادر کردن کامنت­های پر مغز­ بسنده میکنی. این سایت اجازه میدهد تا روزی دو بلاگ بنویسی؛ خجالت نکش و خست نکن و بنویس!

 


Tavana

طرد اسلام یعنی طرد کل دین

Tavana


 


"به تو چيزى گفته نمى ‏شود، جز آنچه به پيامبران پيش از تو گفته شده است. بى ‏گمان پروردگارت هم صاحب آمرزش و هم صاحب عقوبتى دردناك است." (قرآن ٤١:٤٣)‏
رضا شاه با اینکه بیسواد بود اما میدانست لقمه به اندازه دهن برداشتن یعنی چه. پیامبر اسلام هم بیسواد بود و تاریخ نویسان خجالت میکشند که اعتراف به این کنند که در جوانی خود پیروی دین یهود بود. همچنان که مسیح عیسی هم پیروی دین یهود بود و بنده حق. حال اگر مشکل مملکت را در دین می بینیم و بزور میخواهیم لقمه کشف حجاب (دین رضا شاه!) را در گلوی ملت کنیم بهتر است حداقل روراست باشیم و بگیم دین بی دین. ولی مشکل اینجاست که بیدینی خود یک دین است. واینهم سردرگمی بی علاج روزی ٢ بار!

تب و درد!