تهدید؛ سر گنده‌ زیر لحافه


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
01-Mar-2012
 

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره که به درخواست آرژانتین برای عملیات تروریستی حکم جلب اینترپل دارد گفته:

"بی‌تردید چون دفاع ما یک دفاع مستقلانه و دفاعی مبتنی بر سیاست‌های دفاعی و دکترین‌های خاص دفاعی خودمان و همچنین مبتنی بر یک دفاع درون‌زا و توانمندی‌های داخلی است، آمریکا در برخورد با مسائل جدیدی که ایران دنبال می‌کند کاملا با یک فضای جدیدی روبرو می‌شود که مجبور است برای این فضای جدید فکری بکند.

طبیعتا آنها نخواهند توانست به این نقطه برسند، چون ما همه توان خود را آشکار و همه موضوعات را مطرح نکرده‌ایم. جمهوری اسلامی ایران حرف‌های پنهان بسیاری دارد که آنها را برای روز مبادا نگه داشته است."

چند روز پیش هم سردار پاسدار گفته بود:

"آنها نمی‌دانند که مبارزین رزمندگان ایرانی آماده‌اند تا در صورت این حماقت اسرائیل را از صحنه روزگار محو کرده و ملت ایران همواره آرزوی نبرد رو در رو با رژیم صهیونیستی دارند"

به عبارت دیگر؛ سردار پاسدار متهم به تروریسم بین المللی که جنگ طلبی وحوش را در دهان ملت ایران میگذارد، اکنون تهدید به سر گنده زیر لحاف بودن میکند.

پیش از آنکه دیر شود و این وحوش جنگ دیگری بر ایرانیان و منطقه تحمیل کنند؛ باید هرچه در توان داشت در سرنگونی کلیت آنان، "اصلاح طلب" و غیره بکار برد.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Azarbanoo

Excellent

by Azarbanoo on

IRR's Thugs bluffs a lot but no dare!