من حوصله سر و کله زدن را دارم. شما چی‌؟


Share/Save/Bookmark

khod_aa
by khod_aa
19-Feb-2010
 

من حوصله سر و کله زدن را دارم. شما چی‌؟

با اونی که میاد میگه چهارشنبه سوری بده جشن نگیریم. با اونی که رنگهای سفید، قرمز، و طلایئ رو یادش میره و فقط به سبز گیر میده. با اونی که میگه پرچم نیاورید در تظاهرات. با اونی که اصلا نمیدونه تاریخ شیر و خورشید چیست و کم میاره به من میگه شاه دوست. با اونی که میگه شعار ساختار شکن نده.

من حوصله سر و کله زدن را دارم. شما چی‌؟

با اونیکه میگه عکس امام رو توی خارج پاره نکن توی ایران اعدام میکنند. با همون اون که دائم خبر اعدام رو میده با اینکه عکس امام هنوز سر جاشه. با اونیکه تمام امیدت رو میگه بذار کفّ دست آقایونی که زیر عکس امام چایی میل میکنند و برای ما تصمیم میگیرند. با اونیکه می‌خواهد با اسلام به جنگ اسلام برود.

من حوصله سر و کله زدن را دارم. شما چی‌؟

با اونیکه هنوز فکر می‌‌کنه انقلاب ۵۷ کار صحیحی بود. با اونی که یک دفعه به اعدام‌های چندین هزار نفری حضرت امام اشاره‌ای نمیکنه. با اونی که میگه اگر امام زنده بود اون هم سبز میشد. با اونی که جو زده شده.

من حوصله سر و کله زدن را دارم. شما چی‌؟

با اونی که میگه ناسیونالیسم کاری بیهوده است. با اونی که "جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر" رو ۱۰۰۱ جور مختلف تعبیر میکنه. با اونی که مرید آقایون روشنفکریست که جمهوری اسلامی رو به ما تقدیم کرده‌اند. با اونی که با کمال بی‌ انصافی میگه رضا شاه برای ایران کاری نکرد.

من حوصله سر و کله زدن را دارم. شما چی‌؟

با اونی که اصلا صحبت از وطن پرستی‌ نمیکنه. با اونیکه از برکت سر جمهوری اسلامی از ایران برایش پول می‌‌آید، و یه نمه، غیر مستقیم، طرفداری آخوندها رو میکنه. با اونیکه موقعیی‌ که ایران داریم کشته میدیم خارج میره کنسرت. با خواننده‌ای که کنسرت برگزار میکنه حرف از ایران نمی‌‌زنه.

من حوصله سر و کله زدن را دارم. شما چی‌؟

با اونی که میگه ما فرهنگش رو نداریم و نشسته و نمی‌ره دنبال فرهنگ. با اونی که آیه یاس می‌‌خونه و فکر سازندگی نمیکنه. با اونی که عامل جمهوری اسلامیه میاد بلاگر "سبز" خودش رو جا میزنه و افکار جمهوری اسلامی رو با یک بسته بندی دیگه به شما تحویل میده. با اونیکه می‌خواد یگانگی ما رو به هم بزنه.

من حوصله سر و کله زدن برای ایران را دارم حتی با اونی که حوصله سر و کله زدن برای ایران رو نداره، شما چی‌ هموطن؟


Share/Save/Bookmark

 
Kourosh Aryamanesh

خود- آ

Kourosh Aryamanesh


کاملاً درست ميفرماييد، بايد که سر وکله زد با اين همه روشنفکر قلابی ، امت مرده پرست زوزه کش ، آخوند وقيح بی چشم و رو ، حزب اللهی و بسيجی که رو خط هستن و مهملاتشون را در همين تارنما مشاهده ميکنيد . از همون شروع اين انقلاب باشکوه به ما ثابت شد که اين قصه سر دراز دارد و گره خوردگی اين اسلام من درآوردی آخوندی با فرهنگ اصيل ايرانی حالا حالا ها باز بشو نيست. طبق نقشه های شيطانی امام هندی زاده و به استناد چرندياتش ، اين انقلاب برای اسلام و امت اسلامی بوده، هر کی هم که ناسيوناليست هست بايد بره. منطق هم که يُخ مَسَن ، حرف زدن با اينها مثل  ياد دادن جبر و مثلثات به عنتر و ميمونه . ميرن مدرک دکترا ميگيرن ولی قدر حيوون حاليشون نيست . همينجا خودتون مشاهده ميکنين دستگاه سخن پراکنی امتی با زبانهای مختلف مشغول مزخرف گويی هستن، بعضی هاشون هم اصلاً فارسی حرف نميزنن ولی اهدافشون يکی هست " حفظ بيضۀ اسلام و بقای جمهوری اسلامی" و نه هيچگونه ترقی و تعالی بشری. شايد اين ريدمون سی سالۀ اخير باعث بشه که چشم مردم زودتر باز بشه و اين غدۀ سرطانی هر چه زودتر کنده بشه تا عوض چس ناله و قمه کشی ،برگرديم به پندار و گفتار و کردار نيک.  

شاد و پيروز باشيد