گزارش مستقیم از خیمه پناهجویان در آتن: اخبار، ودیو، اعلامیه

LalehGillani
by LalehGillani
25-Oct-2010
 

کمپین پناهجویان سیاسی ایران در یونان با شما سخن میگوید: ما در مقابل استبداد قد علم کرده ایم. با کنار گذاشتن پرچم ها، رنگ ها و ایدئولوژی ها، اتحاد ما الگوی مبارزه برای آزادی ایران خواهد بود.

نیروهای قدس سپاه پاسداران از طریق شاهراه های زمینی و دریایی یونان به فلسطین، غزه، لبنان، قبرس و حتی اسرائیل رفت و آمد دارند و سلاح و تجزئیات گوناگون حمل و نقل میکنند. هدف ما قطع شاهرگ نیروهای قدس سپاه پاسداران است.

با لبان باز و دوخته فریاد میزنیم: سرنگون باد استبداد!


Share/Save/Bookmark

more from LalehGillani
 
IranianPoliticalRefugees

کمک مالی به کمپین پناهجویان سیاسی ایران

IranianPoliticalRefugees


هموطنان گرامی !

پیرو اعلام آمادگی ایرانیان با شرف و آزاده در کشورهای مختلف قاره اروپا و امریکا مبنی بر همراهی و همرزمی با کمپین پناهندگان سیاسی ایرانی در زمینه امور مالی و تامین بودجه ، بدین وسیله به اطلاع عموم همراهان و حامیان کمپین میرساند که این کمپین تا بدین لحظه به صورت کاملا مستقل اداره شده و هیچ سازمان و حزب سیاسی خاصی جزو بانیان و سازمان دهندگان آن نیست .

کمیته پناهندگان سیاسی ایرانی در یونان تا کنون به جز هزینه های انسانی , متحمل هزینه مالی بسیار زیادی شده است که به غیر از 1650 یورو که در ابتدای برپایی چادر های اولیه کمپین از طرف سازمان نوروز دریافت داشته مابقی هزینه ها را با همیاری اعضای کمپین تامین کرده است . همچنان که میدانید کشور یونان در حالت ورشکستگی اقتصادی وحشتناکی به سر میبرد و اعضای کمپین از ۲ ماه پیش تا کنون کار و زندگی شخصی خود را رها کرده و برای به ثمر نشستن این مبارزه از مال و جان خود هزینه میکنند . اما در شرایط پیش آمده و لزوم مقاومت بیش از پیش و انجام امور تبلیغاتی وسیع تر در جهت افشا ساختن روابط پلید سیاسی و تجاری و امنیتی دو دولت یونان و رژیم اسلامی ایران نیاز به تامین بودجه اضطراری وجود دارد .

کمیته پناهندگان سیاسی ایرانی در یونان برای تجمیع کمک های مالی ارسالی آقای ریبوار قبادی مسئول امور مالی کمیته را معرفی میکند و از همه همرزمان و حامیان کمپین پناهندگان سیاسی ایرانی خواهشمند است که با شماره تلفن ایشان تماس گرفته و جهت ارسال کمک های مالی فقط شماره حساب بانکی که در ذیل می اید مورد تایید کمیته پناهندگان سیاسی ایرانی در یونان می باشد .

کمیته پناهندگان سیاسی ایرانی در یونان

امیر عبدلملکی ، سمکو محمدی . رضا کمالی ، ریبوار قبادی .

شماره حساب بانکی برای ارسال کمک های مالی

QOBADI RIBWAR 108/347667-75
NATIONAL BANK OF GREECE
شماره تلفن :00306959637995


LalehGillani

افشاگری پیوندهای ملایان با دولت یونان: حتما تماشا کنید

LalehGillani


ملاقات احمدی نژاد با نخست وزیر یونان، یورگو پاپاندرو: در 22 سپتامبر 2010 انزوای سیاسی احمدی نژاد شکسته میشود.

ملاقات سفیر جمهوری اسلامی و قاسم رضائی، معاون امنیتی پلیس ایران، با رئیس پلیس اطلاعات یونان: در 14 اکتبر 2010 قاسم رضائی آرم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را به رئیس پلیس اطلاعات یونان تقدیم میکند.

حمایت جمهوری اسلامی ایران از حزب فاشیست و نازیسم یونان: 3 سپتامبر 2010 در ضیافت شام به مناسبت روز قدس، از نویسنده یونانی و حامی ایدئولوژی هیتلر در یونان پذیرائی میشود.


LalehGillani

کنسرت حمایت از پناهجویان

LalehGillani


روز دوشنبه 25/10/2010 ساعت شش بعد از ظهر بوقت آتن در محل کمپین در مقابل آکادمی، به حمایت از پناهجویان سیاسی ایرانی، جمعی از هنرمندان یونان کنسرت برگزار کرده اند. این گردهمایی در جواب به فراخوان و دعوت کمیتۀ پناهندگان سیاسی ایرانی در یونان، اتحاد ضد راسیسم و تهدیدات فاشیستی، اتحادیه ی کارگران مهاجر و دانشجویان رشته های قانون ،فیزیک، باستانشناسی، الکتریک و عمران دانشگاه آتن بوده است.

هنرمندان یونانی یانیس خارولیس، فیووس یلیوریاس و الکسیس کالوفولیلس در این کنسرت برنامه اجرا نمودند.


Sahameddin Ghiassi

My house and boarding school is open for all of them

by Sahameddin Ghiassi on

I hope the Iranian lawyers will help them to get visa and come to the little Iran in Orlando. I need all of them. "هرگز نخواب کوروش/دارا جهان ندارد/ساران زبان ندارد/رستم در اين هياهو/گرز گران ندارد/ روز وداع خورشيد/زاينده رود خشکيد/زيرا دل سپاهان/نقش جهان ندارد/بر نام پارس دريا/نامي دگر نهادند/گويي که آرش ما/تير و کمان ندارد/درياي مازني ها/برکام ديگران شد/دزدان سرزمينت/بر بيستون نوشتند/اينجا خدا ندارد/هرگز نخواب اي کوروش/ اي مهر اريايي/بي نام تو وطن نيز/نام و نشان ندارد/29 اکتبر روز جهانی کورش بزرگ مبارک. اگر پارسیی این را بفرست اگر تازی، نه بخوان نه بفرست


oktaby

~~~

by oktaby on

Under the current global conditions the world does not care what happens to these refugees (or those in Turkey) or any other. It is not a priority for anyone. Is it for us?

Is there a method of helping them directly to go on? If not I suggest a fundraiser that will deliver money & personal help directly to these protesters. Count me in with $250 to start.

OKtaby