INF-AO Program for the 130th Anniversary of the Birth of Dr. Mossadegh in Paris

INF-AO Program for the 130th Anniversary of the Birth of Dr. Mossadegh in Paris
by Masoud Kazemzadeh
31-May-2012
 

Dear friends,

INF-OA is holding a major program celebrating the 130th anniversary of the birth of Dr. Mossadegh in Paris on June 23.

The speakers include Ms. Soheila Sattari and (in alphabetical order) Amir Reza Amir-Bakhtiar, Babak Amir Khosravi, Dr. Abdolkarim Anvari, Taghi Rahmani, Hamid Sadr, Nasser Kakhsaz, and Dr. Hedayat Matin-Daftari.

Other programs are also planned at Geneva (Switzerland) and Koln (Germany).

Share/Save/Bookmark

more from Masoud Kazemzadeh
 
anglophile

Mossadegh even lied about his age

by anglophile on

A few weeks ago I commneted on a Tapesh blog related to the same subject as to how Mossadegh attempted to cheat his way into the parliament (Majles) by lying about his age only to be caught after he fauled to produce a valid document. I reporduce the same comment as it make for an amusing insight to Mossadegh's cheatful psyche:

 **********************************************

 

اولا حتی سایت طرفدارن جبهه ملی‌ نمی‌‌توانند بر سر تاریخ تولد "مزور السلطنه" توافق کنند. فقط به تیتر مقاله این سایت نگاه کنید (۲۹ اسفند یا ۲۹ ردیبهشت؟!).

//www.jebhe-melli-iran.com/sardabiri/29-%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%85%D8%B5%D8%AF%D9%82-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85

 

خب حالا که یه کمی‌ به سر وجد اومدید بریم سر اصل مطلب که حسابی‌ بخندید.

برای مصدق السلطنه - لقب قجری او که به پاس خدماتش به استبداد قجری از دربار قجر گرفته بود - فریب دادن مردم و تزویر کردن امری طبیعی بود. او برای دفاع از عوام فریبی‌هایش همانطور که اخوند‌ها تقیه را برای اعتلای اسلام بهانه میکنند دروغ گفتن و دروغ نوشتن را برای پیشبرد مقاصد خویش (حالا بماند که آن مقاصد چه بودند) امری لازم و طبیعی می‌دانست. یکی‌ از اولین افتضاحات اینگونه دروغ پردازیها زمانی‌ فاش شد که مصدق السلطنه برای اولین بار می‌خواست به نمایندگی مجلس شورای ملی‌ برسد. طرفداران مصدق السلطنه همه جا پخش کرده اند که به علت کمی‌ سنّ اعتبار نامه او در مجلس ردّ شده بود غافل از اینکه هیچکس نمی‌‌تواند از مرحله انتخابات بگذرد و انتخاب بشود و پس از انتخاب شدن یک مرتبه فاش بشود که سنّ او کمتر از سنّ قانونی برای ورود به مجلس بوده مگر اینکه آن شخص از ابتدا در تقاضا نامه اعلام نامزدی خود به دروغ سنّ خودرا بالا تر از سنّ قانونی نوشته باشد. و این دقیقا همان کاریست که مصدق السلطنه کرده بود.

درباره دروغ‌ها و حرفهای متناقض مصدق السلطنه در باره تاریخ تولدش آنقدر مطلب نوشته شده که میتوان فقط یک کتاب را به این مقوله اختصاص داد. ولی‌ به یمن ازدواج‌های پی‌ در پی‌ مادر مصدق السلطنه کافیست که سری به این سایت‌ها بزنید و قدری بخندید یا اگر هم خواستید بگریید که چگونه یک ملت بخت برگشته میتواند فریب یک چنین مرد مزوری را بخورد. هرچند این همان ملتی است که گول یک دروغگوی بزرگ دیگری به نام خمینی را خورد!

به این دو سایت هم سری بزنید

//takhteh-siah.blogspot.co.uk/2011/09/blog-post.html

 

 

//news.gooya.com/politics/archives/027818.php

  


Masoud Kazemzadeh

Amir-Entezam's Message

by Masoud Kazemzadeh on


Masoud Kazemzadeh

Abbas Amir-Entezam Message for the Birthday of Dr. Mossadegh

by Masoud Kazemzadeh on