تخته کنید بساط حج رو

Pejman7
by Pejman7
17-Nov-2010
 

این بساط حج و این چیزارو عرب‌ها انداختن که هر سال یه خروار پول وارد مملکتشون بشه. چون کشورشون هیچی نداره که مردم به خاطرش پاشن برن. ما هم بدون یه ذره فکر کردن، دقیقا همون کاری که اونا می‌خوان رو انجام میدیم! این همه گرسنه تو کشور خودمون، این همه نیازمند

بر پایه تازه‌ترین آمار، بیش از یکصد هزار ایرانی برای حج به مکه رفته‌اند. نفری حتا دویست دلار هم خرج کرده باشند در جمع می‌شود بیست میلیون دلار! خدایا حداقل بیست میلیون دلار برای تویی که از رگ گردننزدیک‌تر و در قلب هستی و نه در بین چهار تکه سنگ در مکه!

کاملش اینجاس. بخون - عمل کن - به بقیه هم یاد بده

آیت الله پژمان :)

//pejighorghoru.blogspot.com/2010/11/blog-pos...


Share/Save/Bookmark

more from Pejman7
 
MM

Demo - Think before you write.

by MM on

 Show me one piece of writing that says I support IRI.


Demo

پژمان:

Demo


شما که اینقدر حسابگر و خیرخواه بشر هستی برای ٢.٣ میلیارد  مسیحی (پیروان پیامبر عیسی مسیح) در جهان و ١٥٠ میلیون یهودی (پیروان  پیامبر موسی) در جهان و دیگر میلیونها پیروان ادیان شنا خته شده هم خطبه هایی صادر کن که سفت و سخت در خانه ها و در وطن خود نشسته و به اور شلیم د راسراییل و به واتیکان و هندوستان و غیره و غیره سفر نکنند. واقعا حد و حدودی برای جهل و حماقت این بشر خلق شده از یک قطره آب در رحم مادر وجود ندارد چه در ایران بدنیا بیاید و چه در میلان!!
آقای ام ام:
شما هم از یک طرف عضو گروه تیریتا پارسی هستی و از رژیم حاکم در ایران حمایت می کنی و از این طرف اینجوری پولکی می شوی و ضد رژیم. دورویی هم هماند جهل حد و حسابی ندارد!!


Sahameddin Ghiassi

The Arab misuse the religion for business.

by Sahameddin Ghiassi on

They make money with Islam and from beginning they killed also the family of their own prophet. The Arabs killed the Imam Hussein and his family in Karbala or not. Do you think Yazid and Moaviyeh believed in God or Islam?  Some people lose for religion and some people gain. The Mulavi told O ignorants come and come the God is here. The God who is so great in not only in Kaba and Kaba is not only his house, his house is every where , he does not need a house. He is beyond our thinking. How can he be limited in a house in Kaba? 


MM

$20,000,000? Guess again. $5,000,000,000, accord. to email!

by MM on

طبق آمار بانک جهانی در سال 2008 درآمد کشور عربستان از توریسم یا به زبان ساده از زیارت مسلمین در خانه کعبه معادل مبلغ 29.865.000.000 دلار یا قریب سی میلیارد دلار بوده است زائرین ایرانی که بصورت تمتع و یا عمره در همان سال به مکه رفته اند 1.937.000 نفر بوده اند که مجموعا مبلغ 4.879.000.000 دلار یا بعبارتی قریب به مبلغ پنج میلیارد دلار درآمد تقدیم اقتصاد پادشاهان عربستان کرده اند و در میان تمام کشورهای اسلامی مقام اول را به خود اختصاص داده اند. نظر باینکه هواپیمائی جمهوری اسلامی قدرت جابجائی اینهمه زائر را نداشته است شرکت هواپیمائی عربستان قریب به 54 درصد از زائران ایرانی را به خود اختصاص داده است...طبق گزارش مقامات دیپلماتیک ایران در سال 2008 ماموران کشور عربستان بدترین و توهین آمیز ترین رفتار را با زوار ایرانی داشته اند و ایران از لحاظ توهین ماموران عربستان مقام اول را به خود اختصاص داده است. علمای عربستان در همان سال فتوی صادر کرده اند که ایرانیان شیعه کافر هستند.طبق یک گزارش دیپلماتیک دیگر زائران ایرانی ناخواسته ترین و منفورترین خارجی ها در عربستان محسوب می شده اند. با یک حساب سرانگشتی بوسیله پولی که ایرانیان سالانه به عربستان (دشمن شیعه ایرانی) تقدیم می کنند می توان تعداد 170.000 مسکن روستائی احداث کرد... یا میتوان 714.286 فرصت شغلی کشاورزی یا 200.000 فرصت شغلی صنعتی برای جوانان ایجاد کرد یا میتوان 10.000.000 متر مربع ساختمان مدرسه و ورزشی در کشور ایجاد کرد ویا میتوان با پول حجاج دوسال یک پالایشگاه سوپر مدرن با ظرفیت 75000 بشکه احداث کرد ویا با پول پنج سال حجاج میتوان ایران را به صادر کننده بنزین مبدل ساخت و دیگر برای واردات بنزین محتاج اعراب نبود....اما افسوس که با پول حجاج ایرانی قمارخانه های فرانسه توسط شاهزادگان عربستان که انحصار بیزنس حج را در اختیار دارند آباد میشود.....و تا رسیدن ایرانیان مسلمان به مرحله فکرکردن در بهینه هزینه کردن پول برای نزدیکی به خدا راه بسیار درازی در پیش است

 


دل خوش از آنیم که حج میرویم
غافل از آنیم که کج میرویم
    کعبه  به  دیدار  خدا  میرویم ؟
او که همینجاست کجا میرویم ؟
   حج بخدا جز به دل پاک نیست
شستن غم از دل غمناک نیست
 دین که به تسبیح و سر وریش نیست
هرکه علی گفت که درویش نیست
 صبح به صبح در پی مکر و فریب
شب همه شب گریه و امن یجیب

 


Anonymouse

تنشون هم میخاره که دوباره یک کتک مفصّل بخورن!

Anonymouse