عدالت ایرانی و عدالت اسرائیلی


Share/Save/Bookmark

oazadi
by oazadi
17-Aug-2008
 

1.چندی پیش بود که ویدئوی شلیک یک سرباز اسرائیلی به یک فلسطینی چشم بسته که ظاهرا معترض به ایجاد دیواری بین مناطق اسرائیلی و فلسطینی در ساحل غربی روستای نیلین بود منتشر شد. نام یکی از سربازان درگیر در این جنایت “عمری بوربرگ” است . وی همان سربازی بود که اسیر اسرائیلی را گرفته و راهنمایی می کرد.

روزنامه گاردین امروز گزارش داد که علی رغم قول ارتش اسرائیل به تنبیه سربازان درگیر در این صحنه، بوربرگ حتی اخراج هم نشده است و تنها در پستی پایین تر از پست قبلیش ابقا شده است. دو سازمان اسرائیلی حقوق بشر ، سازمان آزادی های مدنی و سازمان عمومی مبارزه با شکنجه به این تصمیم اعتراض کرده اند. به گفته آنان مجازات حشیش کشیدن در ارتش اسرائیل چند ماه حبس است حال آنکه عمل متجاوزانه این سرباز تنها یک “عمل ناشایست” خوانده شده است. از سویی پدر دختری که این ویدئو را فیلم برداری کرده است همچنان در حبس خانگی به سر می برد.

2- چندی پیش معاون دانشگاه زنجان هنگام تجاوز به یک دختر توسط دوربین موبایل دانشجویان غافلگیر شد. پس از انتشار فیلم این اقدام وی روی اینترنت مسولان قول می دهند به این قضیه رسیدگی کنند. بعد از مدتی معان دانشجویی و سپس دختر مورد تجاوز قرار گرفته دستگیر می شود. سپس جناب آقای مددی با افتخار از زندان آزاد می شوند تا به ادامه خدمات افتخار آمیز !!! خود بپردازند.

3-نتیجه گیری یک: گاهی اوقات لازم نیست به کشورت حمله کنند تا مثل مردمان کشورهای اشغال شده با شما رفتار بشه

نتیجه گیری دو: عدالتی که ما ایرانی ها و فلسطینی ها از آن برخورداریم در هیچ جای دنیا نظیر ندارد


Share/Save/Bookmark

more from oazadi
 
Abarmard

Interesting post

by Abarmard on

Nicely done.


default

hello factscheker. is there

by observer (not verified) on

hello factscheker. is there really a difference between using a rubber bullet or a live one, being shot in the foot, or hand or in your heart or between your eyes? the barbarity, the sadism, is no less.


default

Rubber bullet

by Factschecker (not verified) on

Not to condone this in any way, but the man in the video was allegedly shot by a rubber bullet.


default

Wonderful Point

by Anonymous21 (not verified) on

Iran is now under the occupation of these thugs.