یک شبِ با شکوه


Share/Save/Bookmark

یک شبِ با شکوه
by Red Wine
02-Jul-2012
 

از چند روزِ قبل که به همراهی چندي از خبرنگاران و برنامه سازانِ مختلفِ اروپایی با بانو آنگ سوچی درینجا،در پاریس دیدار کردیم،حالم خوب نبود،انجامِ پروژه‌های مختلف،تغییراتِ هوا و دما،سفرهای پی‌ در پی‌،شب بیداری و چشمِ مردم...همه دست به دستِ هم دادند و ما را خانه نشین کردند و تا اطلاع ثانوی هم نشنینان من ۲ تا گربه،یک عدد توله سگ از نژاد پینچِر مینیاتور است که چندی پیش به عنوانِ هدیهٔ تولد دریافت کردم و بیچاره هنوز اِسم ندارد،مادام پِنِه لوپه نیز که مثلِ همیشه زحماتَم را ایشان می‌‌کِشد و انگاری باید حقوقَش را بالا ببَرم (امان از دستِ این سوسیالیستهای پدر سوخته) و در آخر آقای دکترِ مریض کُشی که هر روز صبح به خانه می‌‌آید و افاضاتِ فراوان کرده و دستوراتِ جدید داده و دیگر هیچ.

قرار بود که روز گذشته،اول ماهِ ژولیه در کیف به خاطرِ فینالِ جام ملتهای اروپا حضور داشته باشم اما جنابِ مریض کُش اجازه نداد و من چهارمین حضور در فینالِ اروپایی را از دست دادم.باز خدای عّز و جل را شکر که دیشب دوستانم به خانه‌ام آمدند و بازی را تماشا کردیم.

***

یورو ۲۰۱۲ را ضعیف دیدم،خیلی‌ از بازیها در حّد این جامِ برترِ دنیا نبودند،جای ترکیه،بلغارستان،رومانی و صربستان واقعاً خالی‌ بود ! تیمهای مثلاً بزرگتر هم خیلی‌ مفید بازی نکردند،هلند که اِفتضاح بود،از فرانسه خیلی‌ زود نآمید شدم،حتّی قبل از آنکه با اسپانیا بازی کند،تیم بیش از حّد به بِنزما و ریبِری وابسته بود،اینها هم که معجزه نمیتوانستند بکنند،انگلستان هم که ۶ تا بازیکنِ خوبَش به خاطر آسیب دیدگی از بازیها محروم بودند اما با افتخار حذف شدند،روس‌ها اولین بازی خوبشان را انجام دادند اما بعد از این هم کاری از پیش نبردند،یونان خوب جنگید،یونانیها همیشه در جنگاوری اوّل هستند اما کمبودِ استعداد و نداشتنِ تاکتیکِ خاّص،دلایلِ اصلی‌ اینها برای شکستهای متوالی‌ است،چِک و کُرواسی هم که بد شانسی‌ آوردند،دلم می‌خواست جمهوری چک بالاتر از نیمه نهایی بیاید اما نشد،اِسکاندیناوی مدیونِ دانمارک باید باشد،سوئد که افتضاح بود،اوکراین و لهستان هم تلاش کردند اما فوتبال بازی گروهی است،به فاکتور‌های زیادی نیاز است اگر بخواهی دَرین رشته ورزشی پیشرفت داشته باشی‌ و قهرمان شوی.

 

عملکرد و بازی پرتغالی‌ها رنگِ و آبِ خوبی‌ به یورو ۲۰۱۲ داد،با بالا آمدنِ پرتغال به نیمه نهایی و سپس مرحله نهایی،حساب و کتابِ خیلی‌‌ها به هم ریخت،حتی آژانس‌های شرط‌بندی نیز قادر به حدس و گمان زنی‌ نبودند،بازی جمهوری چک و پرتغال بی‌ نظیر بود،ساختارِ تیمِ پرتغال خیلی‌ کسی‌ را راضی‌ نمیکرد اما بازی بدونِ نقصی‌ را در برابرِ چک ارائه کردند،کریستیانو رونالدو از دقیقه ۷۸ چندین موقعیت را از دست داد اما بازی سازی او بدونِ توپ در زمین و همیاری مُمتدِ او در طول ۹۰ دقیقه بیشتر قابلِ توّجه بود،این یعنی‌ یک ستاره ! در اولین بازی نهایی نیز پرتغال برنامه خوبی‌ را در پیش گرفته بود،خطِ مرکزی تیم فوتبال اسپانیا که حملاتِ اصلی‌ این تیم را تغذیه می‌کند،تقریباً در برابرِ تیم پرتغال از کار افتاده بود،با تعویضِ چَبی هِرناندز و فرارهای انفجاری هافبک‌های این تیم کارساز نبودند و پِ پِ به همراهِ اَلوِس دیوارِ محکمی را در ۱۸ قدمِ پرتغال ساخته بودند،ضیافتِ پنالتی‌ها تنها راهِ حل برایِ دانستنِ تیمِ بهتر بود،اسپانیولی‌ها با تجربه ضربات را زدند،اما رونالدو نشان داد که چرا جنسِ او کهکشانی است (کریستیانو رونالدو اولین بازیکن پرتغالی است که در پنچ تورنمنت رقابتی گل زنی می کند،جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴، ۲۰۰۸، ۲۰۱۲و همچنین جام های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰).

هر چند بازی‌های آلمان چندان چنگی به دل‌ نمیزدند اما باز دل‌ خوش کننده بودند،به خصوص طرفدارانِ  این سبکِ  قیصر که شادمانه برین باور بودند که آلمان به فینال رسیده و فاتحِ  این جام خواهد شد،تحّملِ  این طرفدارانِ  پا به سّن گذاشته درین ۲ سالِ  گذشته واقعاً طاقت فرسا بود.آلمان متّکی‌ به بازیسازی اِشواینزایگِر موفق نشان میداد،پاس‌های عمقی اُوزیل تماشایی بود،خِدیرا در همهٔ جای زمین حاضر بود،ماریو گومز یک گلزنِ  واقعی‌،حتّی احتیاجی نبود که بِدَود و خیسِ  عرق شود،بُواتِنگ مردانه بازی میکرد و خلاّق در زمینه تیم مقابل،فلیپ لَم بی‌ سر و صدا پاس گُل داد،گلزنی کرد و همیشه در لابه لای هافبک‌های تیم مقابل مشغولِ  طراحی‌ بازی بعدی آلمان بود.

اما این شِگرد در برابرِ  ایتالیائی‌ها کارساز نبود.ایتالیا خوب پخش شده بود،بالزارتی،اَباتِ  و مارکیسو خیلی‌ خوب میانه را بسته بودند تا کار به دستِ  لحظه آخر گره نخورد و بدین نحو جلوی بازیسازی آلمانیها گرفته شود،پیرلو و مُونتُولیوو در کناره‌های زمین ۹۰ دقیقه را بدونِ  توقّف دویدند و پاسکاری کردند،درصدِ  پاس‌های اشتباه این دو به ۱۸ درین بازی نیز نمیرسد،این یعنی‌ راحت الحلقوم برای یک گِلادیاتوری به نامِ  بالوتِلی ! بازیهای اینها با تلاشِ  دِ  روسی،بُنوچی و کاسانو تکمیل شد تا آلمانیها به خانه برگردند و خدا می‌‌داند که چرا نفری ۱۰۰،۰۰۰ € دریافت کردند،خوشحالم که همکارانِ  روزنامه نگار در آلمان حسابی‌ اینها را به بادِ  انتقاد گرفتند.

***

و امّا اسپانیا،قهرمانِ دورهٔ گذشته... اولین بازی اسپانیا در برابرِ ایتالیا بود،بازی بسیار دلسرد کننده و به دور از انتظار،بازیکنان بسیار خسته به نظر می‌‌رسیدند،کلک‌های همیشگی‌ ایتالیائها درست کار می‌‌کرد،اسپانیا محو شده بود،آنقدر که حتی نَبودِ یک ۹ تمامِ کننده باعث ایجادِ شّکِ زیاد به این تیم شده بود.درین بازی دی ناتالِه یک گُل به اسپانیا زد و این تنها گلی بود که اسپانیا در تورنمنت خورد ! بعدا معلوم شد که قبل از بازی ایتالیائی‌ها از مسئولانِ زمینِ بازی خواسته بودند که آب به چمن‌ها ندهند تا زمین خشک باشد،این بهانه‌ای بود که دورادور شنیده شد !در بازی دوم ایرلندیها به دستِ اسپانیا قتل عام شدند،تنها نکته مثبتِ ایرلند تماشاگرانِ خوبش بود،کم ولی‌ پر سَر و صدا،وگرنه ایرلند هم خجالت آور بود ! قبل از بازی اسپانیا و کرواسی،ایتالیا نگران بود که مبادا اسپانیا با کرواسی به توافق برساند و با یک مساوی ایتالیا را حذف کنند اما بدین نحو صورت نگرفت و اسپانیا خیلی‌ برجسته نبود ولی‌ نتیجهٔ لازم را برای مرحله بعدی گرفت.

در بازی بعدی...فرانسه قربانی دیگری بود که همچنان بی‌هوش و بدونِ یک سیستمِ مشخّص بازی می‌‌کرد،چندی پیش مربی‌ِ خوبِ فرانسوی این تیم نیز،لورَن بِلانک استعفا داد،هنوز در داخلِ این تیم مشکلاتِ شدیدِ اخلاقی‌ دیده می‌‌شود.در بازی نهایی در برابرِ پرتغال نیز اسپانیا هر چه زد به درِ بسته زد،اما تجربهٔ کُلّی‌ تیم به همراهِ دروازبانی خوبِ کاسیاسْ،این تیم را مستقیم به سمتِ فینال فرستاد.

در بازی فینال حدس زده میشد که ایتالیا سبکِ همیشگی‌ را ادامه دهد،بازی سازی پیرلو و توپهای عمقی منتولیوو به سمت کاسانو و در نهایت بالوتلی ! گمان می‌‌رفت که بازی خسته کننده و طولانی‌ باشد اما این گونه نبود،دل‌ بوسکِه مربی‌ اسپانیا باز به فرمولِ خودش وفادار بود ،همان سیستمِ بازیهای قبل طراحی‌ شده بود،گلِ اول اسپانیا در ۳ ضرب ساخته و پرداخته شد،اینیستَ حرکتِ پا به توپ و سپس پاسِ کشیده به سِسْکْ فابرگاس،حرکتِ انفجاری سسک به سمتِ چپ تا به نزدیکی‌ دروازه ایتالیا،پاسِ کوتاهِ سسک به داوید سیلبَ و او با یک هِد گلِ اول اسپانیا را رقم میزند،گلِ دوّم و حیاتی‌ اسپانیا به ایتالیا نیز در ۳ ضرب و با حضورِ ۲ بازیکن انجام شد،چابی هرناندز پا به توپ..۳ بازیکن ایتالیا را جا میگذارد و به جوردی آلبا پاس می‌‌دهد،جوردی آلبا بازیکنِ سرعتی‌ خوبی‌ است،یک فرار و یک آئوتو پاسْ و در ضربِ آخر بُوفون را مغلوبِ حرکتِ خودش می‌کند،درین گلِ استثنایی‌ اشتباه ایتالیا در یارگیری من تو من کاملاً مشخّص بود،این سیستم شاید جلوی آلمانیهای تنبل کارساز باشد ولی‌ بازیکنانِ سرعتی اسپانیا از این یارگیریها نهایت استفاده را میبرند،گلِ سوّم و چهارم را به ترتیب تورِس و مَتَ زدند که با این حساب تورس با ۳ گل و یک پاسِ گل بهترین گلزنِ این جمع شناخته شد،اینیستَ بهترین بازیکنِ این جام و جوردی آلبا بازیکنِ سورپرایزِ یورو ۲۰۱۲ .

***

با یک نگاه به آماری که خبرنامه‌های ورزشی آنرا جمع آوری کرده‌اند،کاملاً میتوان نتیجه گرفت که از این پس اسپانیا ورقِ جدیدی در تاریخِ فوتبالِ دنیا می‌‌نگارد،قسمتی‌ از این آمار به قولِ این خبرنامه‌ها بدین شرح است:

اسپانیا اولین تیم اروپایی است که در سه جام معتبر؛ جام ملت های اروپا ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۰ قهرمان می شود.


اسپانیولی ها در دوازده مسابقه جام ملت های اروپا شکست نخورده اند. نُه پیروزی و سه تساوی کارنامه آنها در دوازده مسابقه است.


شاگردان ویسنته دل بوسکه در پنج بازی آخر خود در مسابقات اروپا گلی دریافت نکرده اند که این خود رکورد جدیدی در جام ملت های اروپا است.


ایکر کاسیاس در نُه بازی جام ملت های اروپا دروازه خود را بسته نگه داشته است که این با رکورد اِدوین وَن دِرسار،دروازبان سابق تیم ملی هلند، برابری می کند.


دروازبان اول تیم ملی اسپانیا از ۱۳۷ بازی ملی ۱۰۰ را با پیروزی به پایان رسانده است. او اولین بازیکنی در جهان است که توانسته به چنین رکوردی دست پیدا کند.


دایوید سیلبَ در بیشتر گل های اسپانیا در اوکراین و لهستان نقش داشته است، دو گل و سه پاس گل.


خوان مَتَ در رقابت های یورو ۲۰۱۲ سریع بازیکنی بود که پس از تعویض موفق به گلزنی شد. او یک دقیقه و چهارده ثانیه پس از حضورش در زمین تور دروازه ایتالیا را لرزاند.


فرناندو تورس اولین بازیکنی است که در فینال دو دوره جام ملت های اروپا موفق به گلزنی شده است.

و اینکه انصافاً حقِ چابی هرناندز است که به او توپِ طلا دَهند،کاسیاس ۱۰۰% دستکش‌های طلایی را از آنِ خود خواهد کرد،از مجموعِ ۲۳ بازیکنِ برترِ دنیا،۱۰ بازیکنْ اسپانیولی هستند که احتمالاً این لیست بعد از تابستانِ امسال به ۱۲ اسپانیولی خواهد رسید.

***

از این پس دیگر چه کسی‌ به یادِ برزیل دهه ۷۰ میلادی خواهد افتاد ؟ بازی زیبای برزیلی‌ها (Jogo Bonito) ... چه کسی‌ شیوهٔ قیصر را به خاطر خواهد آورد ؟ این بِکِن بائرِ توانمند ... راستی‌ از هلند و یوهان کرویف چه خبر ؟ چه کسی‌ از خلاّقیت و ایجادِ فوتبالِ مدرنِ نارنجی پوش‌ها یاد خواهد کرد ؟ تیم ملی‌ ایتالیا در سالِ ۸۲ چه ؟ همان سالی‌ که من دانشجویی در سان فرانسیسکو بودم و این لاجوردی پوشان ناموسِ من ... چه کسی‌ از لطافت و طراوتِ بازی ایتالیائی‌ها صحبت خواهد کرد ؟ یا همین چند وقت پیش... زیدان ... زیزوی بزرگ و قدرتمند...چه کسی‌ از او و تیم ملّی‌ فرانسه و از بازیهای جذاّب اینان یاد خواهد کرد ؟ ... چقدر برایم آسان است که این یادآوری‌ها را دگر بدانها اشاره نکرده و آنان را فراموش کنم،تیم ملّی‌ اسپانیا امروزه تمامِ اینها را دارد...مدیریتِ قوی،همبستگی‌ و غیرت،دوستی‌ و فداکاری،تمرین،تمرین و هزار بار تمرین...اینها رازِ موفقّیتِ تیمِ ملّی‌ فوتبالِ اسپانیا است.

دیروقت است...با چند قطره شرابِ اسپانیولی خودم را شاد نگاه می‌‌دارم،فردا شب سفارتِ اسپانیا در فرانسه مهمانی می‌‌دهد،شاید حالم خوب باشد و در جشنِ بزرگِ اینها شرکت کنم...امشب بعد از مدتها احساسِ خوبی‌ دارم...امشبِ شبی‌ باشکوه است.

پاریسْ، ژولیهٔ ۲۰۱۲ .

 


Share/Save/Bookmark

more from Red Wine
 
Red Wine

...

by Red Wine on

پس این پدر سوخته نیز رنگرزی بیش نبوده و ما را رنگ میکرده ... اما چه کنیم که نقش‌های حماسی ایشان را بسیار دوست داریم،حالا مرحوم شوخی‌ میکرده که چرا پلیس‌های انگلیسی اسلحه به رو نمی‌‌بندند،مقوله دیگریست...


anglophile

جناب شازده ردواین

anglophile


آواتار قبلی بنده سرکار خانم آنگ سان سوچی بودند که در انگلوفیل بودنشان شکی نیست. مرحوم چارلتون هستون نیز آن انگلوفیل‌های بنام بودند که در انگلوفیلی دست بنده را نیز از پشت بسته بودند. 

 //www.anglotopia.net/british-entertainment/celebrities/famous-anglophiles/


Red Wine

...

by Red Wine on

پناه بر خدا ... چند ساعت درینجا حضور نداشتیم و نگاه کن این محترمان چه سر و صدایی درین محل راه انداختند...

جنابِ مردمِ مظلوم،نسخه شما به روی چشم گذاشته شد.ایّام به کامتان شیرین باد و اوقاتتان سبز.

 ---

عکسِ مرحوم هوستن را گذاشتید،حتما با خبر هستید که ایشان چندان با انگلیسی‌ها میانه خوبی‌ نداشتند، ...

شما نیز سلامت باشید.


Mardom Mazloom

Sans rancune, Anglo jaan ;)

by Mardom Mazloom on

من مهمتر از یه لغت خوب، شوخی باردی با دیگران را هم از شما یاد گرفتم که خیلی از بابت این دو تعلیم  به شما مدیونم.  


anglophile

محض خاطر شازده ردواین چیزی نمیگم

anglophile


ولی خوب شد یه لغت خوبم از من یاد گرفتی :))


Mardom Mazloom

قهر نکن انگلو جان;

Mardom Mazloom


من در ادامه اظهار نظر شما دستور العمل دادم, اگر در این دستور العمل توهین شخصی به فردی استیفا شده من در همین جا صمیمانه پوزش میخواهم


anglophile

اوا مظلوم جون! مگه ما باهم رفیق نشده بودیم؟

anglophile


دید حالا زیرش زدی. قهر قهر تا روز قیامت.


Mardom Mazloom

رد واین گرامی؛

Mardom Mazloom


دستور العمل برای کور کردن چشم حسود به این ترتیب میباشد .. بر سر یک تخم مرغ خام ؛ یه کلاه مشکی و دو چشم ریز بکشید و بقیه را صورتی رنگ کنید . این تخم مرغ را یک کم کجکی (متمایل به راست) در یک ظرف پلاستیکی آهسته بگذارید و روی آن کمی سماق بپاشید. بعد از گذاشتن درب ظرف آنرا وارد میکروویو بکنید و میکروویو را روی ۸۰۰ وات روشن بفرمایید. بعد از ترکیدن تخم مرغ ظرف پلاستیک را خوب تکان دهید که سماق ها وارد چشمان ریز حسود شوند و بعد از نوشتن "جاوید ملکه انگلیس" بر روی درب ظرف, آن را داخل زباله بیندازید.... والا!


anglophile

شازده ردواین متوجه مزاح بنده نشدید

anglophile


 

 

فرمودید خانم انگ سان سوچی را پاریس ملاقات کردید. حالا دقیق تر به عکس بنده نگاه کنید :)

اولا من هرگز قصد اهانت به خانواده‌های قاجار را نداشته و ندارم بلکه انتقادات من به حکام و پادشاهان قاجار می‌‌بوده. درمیان این جمع افراد بسیار شریف و خدمتگذار هم بوده و هستند و شخصا با تنی چند از آنان توفیق مجالست داشته و دارم.  اگر از نوشتجات من توهین شخصی به فردی استیفا شده من در همین جا صمیمانه پوزش میخواهم. در نهایت اضافه کنم که من با خاندان پهلوی بی‌ نسبت هم نیستم.

سلامت باشید.


Red Wine

...

by Red Wine on

-ما هیچگاه به خاندانِ پهلوی بی‌ احترامی نکردیم،خانواده من (منظور پدر و پدر بزرگِ من،جدا از دیگر حضراتِ بزرگوارِ خاندان) به پهلوی نزدیک بوده و مملکت خدمت کرده است.

-اما بنده حقِ انتقاد دارم،هم به عنوانِ روزنامه نگار و هم به عنوانِ یک ایرانی.اما شما به خانواده من توهین کردید و بیخود و بی‌ جهت خانواده من را به امورِ سیاسی سلاطینِ قاجار مربوط ساختید،اگر شاهانِ قاجار اشتباه کردند هیچ گونه دخلی به زن و بچه اینان ندارد،این در حالی‌ صورت می‌گیرد که جنابعالی هیچ نسبتی با خانواده پهلوی ندارید،اگر واقعاً تصور می‌کنید که حق با شماست؛پس چرا توهین و سیاهکاری ؟ مردم خودشان می‌‌دانند قضایا به چه نحو بوده است.

-ممنون از سفارشتان در رابطه با تخم مرغ.

-مگر شما در پاریس زندگی‌ می‌کنید ؟ تصور نمی‌کنیم که این شهرِ ما چندان به مذاقِ جنابعالی خوش آید..  این هم از آن پولتیک‌های انگلوفیلی جدید است ؟


anglophile

بدون شما این سایت هیجان نداره شازده ردواین

anglophile


 

آخه هیچکی به حرارت حضرت والا نمیتونه نسبت به پهلویا اظهار لطف و مرحمت کنه. بقول افغان‌ها صد فی‌ صد کار چشمه. بنده پیشنهاد می‌کنم یه تخم مرغ رو ور دارید و با مداد ابرو نقش چشم هرکی که بدخواه آن جناب هست رو روش بکشید و بعدش یه آتیش درست کنید بگذاریدش روی اجاق (البته وسط چهار راه باشه بهتره) تا بترکه چشم حسد و حسود و حسرت خواه.

با آرزوی بهبود شازده.

(در ضمن یادم نمیاد شما رو در پاریس دیده باشم).  


Red Wine

...

by Red Wine on

جنابِ شاهدِ گمنام،حضرتِ شازده،دیوانه خان جانِ عزیز،جنابِ کفری گرامی‌،اسپند خانِ بزرگ مقام،از شما سروران به خاطرِ کلماتِ مهر آمیزتان تشکر می‌کنیم.

خداوند شما را برای ما حفظ کند.

---

در حالِ حاضر اسپانیا رقیبی در دنیا ندارد،باید تا سالِ دیگر..زمانی‌ که باید در جامِ کنفدراسیون ۲۰۱۳ بازی کند صبر کنیم.

ما بیش از ۲۲ سال است که عضو هوادارانِ رئال مادرید هستیم،مثلِ هوادارِ تاج بودن برای همیشه است فرامرز جانِ عزیز.

با سپاس از لطفِ شما.


Esfand Aashena

شراب قرمز جان خدا بد نده!

Esfand Aashena


ما که برق نداشتیم و زیر گرمای ۱۰۰ درجه (۵۰ درجه سلسیوس) داشتیم خودمون رو باد میزدیم!  دست عمه درد نکنه که این سفر آخر دو تا باد بزن دستی‌ از بازار برامون کادو گرفت!

Everything is sacred


Kofri

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

Kofri



divaneh

شراب قرمز عزیز

divaneh


درد و بلایت بخورد توی سر بسیجی ها. امیدوارم که سریعاَ بهببود کامل یافته و از بستر خارج شوید. بازی فینال بازی واقعاَ خوبی بود و اسپانیا درخشید. می توانست حتی بازی بهتری باشد اگر ایتالیا توانسته بود کاری صورت دهد. 


Shazde Asdola Mirza

"دیگر چه کسی‌ به یادِ برزیل دهه ۷۰ میلادی خواهد افتاد"

Shazde Asdola Mirza


شراب سرخ عزیز

از اینکه احوال شما به دیدن رویا سازان اسپانیایی بهتر شده، خوشحالم و امیدوار که؛ همیشه سالم و سربلند باشید.


Faramarz

Desde los verdes valles al inmenso mar!

by Faramarz on

 


شراب عزیز،

خیلی مشتاق بودم که فینال را بین آلمان و اسپانیا ببینم ولی خوب آلمانیهای جوان و بی تجربه بازی نیمه نهایی را به "سوپر ماریو" بلوط علی ، بچه یتیم غنایی تبار پر از خشم و اضطراب باختند.

امیدوارم که بعد از این پیروزی شما به روش بارسلونا اعتقاد آورده باشید و سال آینده طرفدار مسی و همکاران بشید!

همیشه شاد باشید!


Anonymous Observer

Dear RW

by Anonymous Observer on

I hope that whatever is ailing you will go away soon and hope for your speedy recovery.  

In terms of the game, I am not a big sports watching fan.  I am athletic, but don;t like to watch games on TV.  But I was a friend's house on Sunday, and they were watching the game, and I tuned it.  After the first goal, and noticing how Italy was playing, I predicted the game to end with Spain-3-Italy-0, or Apain-3, Italy-1.  I ended up being pretty close.

Hope you fel better soon my friend.