خر فیل بازی


Share/Save/Bookmark

خر فیل بازی
by Red Wine
24-Sep-2008
 

این روز ها،هر جا میری،مردم از سیاست حرف میزنند ! برای من عجیبه که فرانسويها و کلا اروپائيها،انقدر امسال به انتخابات امریکا علاقه پیدا کردند !

چند ماه پیش،وقتی‌ که حسین اباما به اروپا اومد،یارو جوری برخورد میکرد که انگاری کندی است و دوباره برگشتیم به سالهای شصت میلادی !بگی‌ نگی‌ مردم  خوششون آومده بود از این عمو حسین،مخصوصا که لهجه جالبی‌ هم داره و خیلی‌ می‌خواد ادای دنزل واشینگتن رو در بياره!

زنه عمو حسین هم که کلی‌ ندید بدید بازی کرد و چند ساعتی‌ که در پاریس بودن،کلی‌ رفت خرید کرد که چند وقت پیش توی زدف،یک تیوی آلمانی‌ دیدم !!! فقط خدا میدونه که این یکی‌ رو،اینها از کجاشون در اوردند !

از همه بدتر زمانی‌ خواهد بود که انتخاب نشود ! بیچاره سیاه‌های آمریکا !!! خیلی‌ مسخره هست که این بابا رو ورداشتند اوردند و حالا سر پرچم کردن و هی تکونش میدهند،انگاری این همونی هست که میتونه برای بدبختی آمریکا کاری انجام بدهد !

حالا اینو دیدی ؟اینورش هم ببین ! ...

اینور داستان،یک پیر مرد پولدار شل هست که اون هم واسه من بی‌ سواد اروپا نشین،نا اشنا تشریف دارند!

میگن کلی‌ خونه داره،ماشین داره،کلی‌ واسه خودش قلدر محل است !حالا از اینا گذشته،کلی‌ زن و بچه هم داره ! اگه اشتباه نکنم ۸ تا بچه داره !بگو ماشالا !

جالب اینجاست که در آمریکا همه چیز ها،حتا سیاست هم مثل فیلم‌های هالیوود میمونه ! همش نمایش است ! مثل اون روز که عیال حسین بچه‌هاشون رو برد سر صحنه و کلی‌ ادای ژاکلین رو در آورد !!!! آخه آدم چقدر باهاس بی‌ شخصیت باشه،ها ؟!حالا بگذریم که لباسی خانوم خیلی‌ دهاتی بودند و یکی‌ نبود به این بگه که این لباس بهش نمیاد !!!

از این بدتر زمانی‌ هست که هر وقت حسین بیچاره می‌خواد بره سر صحنه، کلی‌ بهش پودر سفید میزنند !!! حالا چرا ؟! من که متوجه نمیشم !!!

اون یکی‌.. پیر مرد رو میگم،همیشه با کروات‌های سوپر شنگولی میاد جلو !! لباسش هم که به نظر میاد صد سال هست که اتو نخوردند !

خلاصه که مثل همیشه مسخره بازی هست،انگار مردم آمریکا و راي انها واقعا میتوانند نقش مهمی‌ در کشور داشته باشند !کاملا مشخص هست که از قبل داستان نوشته شده است ! بیچاره اون جهان سومی‌‌ها ! اون جهان سومی‌‌ها این‌ها را میبینند و فکر میکنند که ،نماد آزادی و دمکراسی اینها هستند !اینها به فکر آنها خواهند بود !عجبا که سخت در اشتباه هستند این بنده‌های آق خدا !

ولی‌ چیزی که واقعا جالب هست،نقش هم وطن‌های ما است در این داستان !

در همین سایت،و یا سایت‌های دیگر،میشه دید که بعضی‌ از ایرونیها،چقدر براشون مهم هست انتخابات آمریکا !البته حق هم دارن این‌ها ! آمریکا مملکتشونه ! دارن اونجا نون میخورن و نون به عیال و برو بچه میدهند بابا جان !

من که شخصا حال می‌کنم از اینکه میبینم چقدر آمریکا براشون مهم هست ! اصلا ایران کیلوی چند آخه !؟به من چه آخه !؟!؟!؟سالی‌ یک بار میرم ایران، کلی‌ دلار خرج می‌کنم اونجا و کلی‌ حال می‌کنم و حال پخش می‌کنم تا کلی‌ خوش به حالم بشه،بقیه قضیه به من چه !؟!؟!؟

حالا کی‌ اشتباه میکنه،کی‌ نه،فقط خدا داند و بس !

 


Share/Save/Bookmark

more from Red Wine
 
default

Take it easy!

by Ca_wanderer (not verified) on

Baba en hame joush nazan, shirate khosk mesha.