ملای ده با صدایی رسا فریاد میکرد آی مردم کمونیست یعنی خدای نیست


Share/Save/Bookmark

ملای ده با صدایی رسا فریاد میکرد آی مردم کمونیست یعنی خدای نیست
by Sahameddin Ghiassi
08-Oct-2010
 

 

ملای ده با صدایی رسا فریاد میکرد آی مردم کمونیست یعنی خدای نیست و ترس بیهوده واهی آمریکا از کمونیست

هنگامیکه دانشجو بودم یکی از دوستان من که نامش مظفر بود و از اهالی ترکمن صحرا میگفت که در ده آنان یک ملا بود که همیشه گفتارش را با این جمله آغاز میکرد که آی مردم کمونیست یعنی خدای نیست و آنان میخواهند همه چیز شما را از دست شما بربایند و حتی زن فرزند شما مال شما نباشد واشتراکی باشد. یعنی که همسر شما تنها بشما تعلق ندارد بلکه مال همه مردم است. این تبلغات وسیع که از آمریکا باحتمال سرچشمه گرفته بود و نظیر همین ترس هم در آمریکا رواج داشت که کمونیست بعنوان یک غول بی شاخ و دم و یک هیولای افسانه ای برای مردم ترسیم میشد که میخواهد همه چیزرا از بین ببرد و همه چیز را اشتراکی کند.

خودتان میتوانید قضاوت کنید اگر بنا باشد مرامی یا مذهبی حتی همسر شما را هم متعلق بهمه کند و شما هم این گفتار را از دهان یک روحانی بشنوید مسلم است که با آن ضدیت خواهید کرد. این ترس واهی و این تبلیغات شوم باعث شده بود که مردم بی جهت با مرامی که اصلا نمی شناختند دشمن شوند و از آن یک شیطان و یک هیولا برای خود ترسیم کنند که حاضرند بی چون چرا آن را ازبین ببرند.

در صورتیکه حالا ما می بیتنیم  همان آمریکایی که از کمونیست آنقدر وحشت داشت اکنون با چین آنهمه رابطه های دوستی تجاری  فرهنگی دارد و دانشجویان چینی در آمریکا به تحصیل و حتی تدریس و تحقیق کار میکنند چه شد که یک هیولا ناگهان تبدیل به یک دوست شد. همانطور هم که این ترس به ایران هم رسیده بود و هرکسی که نام کمونیست میبرد مشگل پیدا میکرد  و اگرکسی کتابی در باره کمونیست داشت زندانی میشد.

اکنون که رویای وحشت کمونیست از بین رفته و کمونیست ها و مامورین کشورهای کمونیستی و شهروندان آن کشورها بطور زیاد و آزادنه به کشورهای کاپیتالیست رفت آمد و داد ستد دارند بایست متوجه شد که چطور تبلیغات کوبنده از یک انسان یک هیولا و از یک مکتب یک شیطان و از یک احمق یک نابغه تحویل مردم میدهد. کساینکه وسایل ارتباط جمعی را در اختیار دارند و یا آنرا کنترل میکنند بخوبی فرهنگها و سواد و درک مردم کشورهای مختلف را میدانند و براحتی میتوانند با سواستفاده از دانش اجتماعی خود فتنه ها بر پا کنند. تمام این جنجال ها هم جنگهای زرگری برای مشغول کردن مردم است. آنان با دانش انبوه و داشتن متخصصان نخبه و وسایل و ثروتهای کلان بخوبی میتوانند با استفاده یا سو استفاده از باورهای مردم و تزریق مطالبی که میخواهند توسط بلند گوهای خود و بدست عوامل خود مردم را بصورت شنونده های خوبی در میآورند و براحتی از یک آدم معمولی ابله و دیوانه یک بت تمام عیار میسازند و به خورد مردم میدهند.

آمریکا با آن هراس غیر عادی که از کمونیست و یا سوسیالیست داشت اکنون به کشور تبدیل شده که مردمانش دوست دارند با چینی ها عروسی کنند. و حتی بچه های ناخواسته چینی و یابچه های چینی را که در پرورشگاه ها نگهداری میشوند را به کودکی و فرزندی خود قبول میکنند و صد ها شرکت را آمریکا وجود دارد که برای والدین ثروتمند بدون بچه یا اجاق خشک بچه ها چینی را با هزینه های سرسام آور به آمریکا میآورند. و نیز دانشگاه های از جوانان چینی با استعداد دل دل است. آن همه ترس و هراس ناگهان به عشقی کور شده است نه آن ترس منطقی بوده و نه این عشق کور؟

درست مثل اسلام که اکنون به صورت یک دیو در آمریکا جلوه میکند و هرکسی بخواهد طرفش را بکوبد اورا مسلمان تروریست و یا بنیاد گرا معرفی میکند و از این نام و این مطلب سود میبرد. مثلا کسی که سر کسی را کلاه گذاشته و کار به بادگاه میرسد شخص کلاهبردار سعی دارد طوری به جناب رییس دادگاه بقبولاند که طرف خاورمیانه ای و بنیاد گرا است.

البته کشورهای کمونیست هم در قبل کاری بهتر از این نمیکردند نمونه اش کمونیست های ایرانی هستند که به کشور اتحاد شوروی سابق پناه بردند و در آنجا هم اعدام شدند. در صورتیکه در کشور خودشان زندانی میشدند. جالب اینکه هم اکنون هم تعدادی از جوانان ما هستند که در کشورشان بعنوان ضد انقلاب نامیده میشوند و دنبالشان هستند و در کشورهای دیگر به عنوان مسلمان بنیاد گرا؟ البته این دورویی ها ریشه تاریخی دارد کما انیکه یزید فریاد وامسلمانا میزد و عرق میخورد شهوترانی میکرد دزدی میکرد آدمکشی میکرد و خود را تابع اسلام میدانست و از مسلمانی ناب محمدی خود یاد مینمود و سر نوه همان پیامبر را هم میبرید؟

خوب مسلم است که گروهی از زرنگها و شیادان از دین و مرام های فرهنگی و مکتب ها اجتماعی حد اکثر سو استفاده را میکنند و گروهی هم قرباینان این دینها و مکتبها هستند. سردمداران هر دین و هر مکتب هم برای اثبات حقانیت خود به شهیدان و قربانیان بسیار نیاز دارند و این قربانیان کم بیش از میان جوانان ساده دل و زود باور انتخاب میشوند و آنان به کام مرگ برای زیاد شدن ثروت و قدرت خود می فرستند. درست مثل همان ضحاک که برای فرمانفرمایی خود بقول استاد توس مغز جوانان را خوراک ماران بر خاسته از شانه هایش میکرد.


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi
 
Sahameddin Ghiassi

Faces of the people who are happy?

by Sahameddin Ghiassi on

Look at the face of these happy people, who demonstrate for law? And the government?